The following structural categories are used: a.. Passenger car b.. MPV c.. Off-roader d.. Roadster e.. Pickup In each category, cars which are within 150 kg of one another are considered comparable tai visgi kategorijos yra ar ju nera operatoriau kipsai ? "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:jcsl4d$vp1$1@trimpas.omnitel.net... >O pasiskaityti toliau kaip atliekamas NCAP testas neliko jėgų? Visi >lengvieji automobiliai, nepriklausomai nuo jų masės ir dydžio, daužomi į >aliumininį deformuojamą barjerą (už kurio jau betono blokas). Šitas >barjeras vienodas visoms automobilių klasėms. NCAP aiškina kad negalima >lyginti skirtingų masių automobilių balų skaičių jų tarpusavio susidūrimo >atveju. Negi taip sunku suprasti kad realiam gyvenime didesnę masę turintis >automobilis turi pranašumą prieš lengvesnį. Tai reiškia, kad kompaktinis >automobilis su 5 žvaigždžių reitingu gali būti nesaugesnis nei kokių 3 >žvaigždučių E klasės auto jų tarpusavio susidūrimo atveju. > Tai kas čia sufailino? > > "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message > news:jcskhb$urf$1@trimpas.omnitel.net... >> dabar su NCAP susivarei VISAZINI, eGGGGzperte :-) >> >> tai jau antras super duper tavo perlas shiandien. >> >> http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_NCAP >> "The Euro NCAP frontal impact tests simulates crashing a car into another >> of similar mass and structure. This means that the ratings can only be >> meaningfully compared between cars of the same type and size." >> >> >> >> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >> news:jcsk1j$u4e$1@trimpas.omnitel.net... >>> 1. Nepamiršau aš šoninių ir galinio stiklų. Jie ne tokie kaip serijinių. >>> Priekiniai - plastikiniai, galiniai - žymiai plonesnio stiklo nei >>> standartas. Dar kartą pakartoti kad nerašytum apie tą ką nežinai? >>> >>> 2. Tiesiog neprisiminiau, tavo nenoras pačiam ieškotis privertė >>> pasitikslint, nes skirtingai nei nekurie jaučiu atsakomybę už tai ką >>> šneku ir rašau. >>> >>> 5. Ir kur aš grybą supjoviau? Kuom skiriasi D ir E segmentai automobilių >>> klasifikacijoje pavyzdžiui? >>> >>> Crash testai neskirsto automobilių į kategorijas, tai reikėtų žinoti. >>> Kitas dalykas - apie kuriuos crash testus šnekam - oficialius ECE, ar >>> neoficialius NCAP? Dar yra ARCAP, LatinCAP. Dar kartą kartoti pirmame >>> punkte paminėtą sakinį? >>> >>> Neįmanoma visose srityse būt visažiniam ir vieninteliam teisiam. Aš >>> nelendu į diskusijas pvz apie klasikinę muziką ar vegetarizmą, nes nieko >>> nenumanau ten. Bet pats draskai maikę toliau, nors jau šitame treade >>> tiek perliukų susikaupė, kad garantuotai mėnesio posto nominaciją turi >>> paimt be konkurencijos. >>> >>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>> news:jcsif7$rij$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 1. Gerai, kad tu viska zinai, nors galini ir shoninius stiklus >>>> pamirshai :D norint daugiau galima rasti. Del isetta tai jo sutinku ten >>>> biznes luxus klases auto ta pati kategorija kaip mb s klase. >>>> >>>> 2. Na va pateikineju testus net nezinai kokie ten auto ... >>>> >>>> 5. "Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio >>>> klasę." - shita tau pacim siulau atsispausdinti ir pasikabinti sau >>>> virsh galvos, supjovei gryba kaip reikiant. >>>> Butm geriau nieko nerashes, o tai daba nusishnekejai kaip reikiant >>>> bandai lyginti saugumo testus priesh 30 metu ir dabar, ko tais abejoju >>>> ar tas meras dabar 2 balus istengtu paimti, netgi vid. auto >>>> kategorijoj. >>>> >>>> >>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>> news:jcshfh$q4o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 1. Isetta kada gaminta buvo? Ir kokiomis ekonominemis salygomis? >>>>> Taigi pavardinti bendras Focuso ir Focus WRC detales? Variklio blokas >>>>> ir priekinis stiklas. Daugiau bendrų detalių nėra. Net kėbulas iš >>>>> spec. plonesnio metalo gamintas, standumą įgauna tik įvirinus saugos >>>>> lankus. Nerašyk daugiau apie tai, ko visiškai nenusimanai. >>>>> >>>>> 2. Jei testai yra 2010-2011 naujų automobilių, kaip ten galėjo patekti >>>>> 2002 modelio C3? Aš jau galvojau tu DS3 turėjai omeny. Ir mieste >>>>> pasiekiami didesni greičiai nei 60 km/h netgi neviršijant leistinojo >>>>> greičio. >>>>> >>>>> 5. Ne automobilio ilgis ir salono tūris apsprendžia automobilio klasę. >>>>> Tiesiog pasiskaityk. Jei tik iš pavažiavimo nusprendei kad senas S >>>>> klasės mersas nesaugesnis nei Altea, tai tiesiog esi nepripažintas >>>>> genijus ar prisirijęs tablečių kaip filme "Limitless". Pasidomėk, >>>>> kuris auto gamintojas pirmasis pradėjo daryti crash testus savo >>>>> projektuojamiems automobiliams ir nuo kada. Arba paklausk esquires'o. >>>>> >>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>> news:jcsdn5$kd6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> 1. bendru turi :) beje tai buvo atsakas i svaidymasi zodziu >>>>>> "kibiras", deja kibiru klase tai bmw isetta :) >>>>>> >>>>>> 2. Nieko idiotais nelaikau, ishnakstiniu nuostatu neturiu. Shiaip >>>>>> panda aishku labai drastishkas palyginimas, is kitos puses su tokiom >>>>>> mashinom dazniausiai trinasi tik mieste kur greitis 60kmh tai didelio >>>>>> skirtumo neturetu but. Kas del citroen c3 cia neaishku kuris buvo >>>>>> imtas modelis tas kuris ejo 2002-2009 ar tas kuris nuo 2009 metu, >>>>>> skirtumas tarp ju yra nemazas, pas nauja berods stabdziai visi >>>>>> diskiniai ir t.t. >>>>>> >>>>>> 5. Na matai europos mashinu klasificaijoj rasho jog boreods tiek golf >>>>>> tiek paprasta seat altea priskiriama C medium klasei o altea xl >>>>>> beveik 20 cm ilgesne ir tik 1.3 cm trumpesne negu audi A4 avant.. A4 >>>>>> B klase ? >>>>>> Nepergyvenk su tokia seniena kaip 30 metu s mersas esu vaziaves ir >>>>>> tikrai jis uz manishke ne velnio ner saugesnis. >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >> >>