nu tai gali isibeget ir pist ant 100. iki 100 ta tavo altea su bambalio talpos varikliu isibegeja bent? On 2011-12-21 14:01:49 +0000, Veikejas said: > 5 metu range roveris jau nevaziuoja :D > > "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message > news:jcsm82$1kd$1@trimpas.omnitel.net... >> >> nu tai prie ko ir gryztam. frontalinis smugis abu po 50 km. kur noretum >> sedeti - naujoj altejoj ar 5 metu range roveryje? >> >> On 2011-12-21 12:47:38 +0000, Veikejas said: >> >>> dabar su NCAP susivarei VISAZINI, eGGGGzperte :-) >>> >>> tai jau antras super duper tavo perlas shiandien. >>> >>> http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_NCAP >>> "The Euro NCAP frontal impact tests simulates crashing a car into >>> another of similar mass and structure. This means that the ratings can >>> only be meaningfully compared between cars of the same type and size." >>> >>> >>> >>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>> news:jcsk1j$u4e$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 1. Nepamirðau að ðoniniø ir galinio stiklø. Jie ne tokie kaip >>>> serijiniø. Priekiniai - plastikiniai, galiniai - þymiai plonesnio >>>> stiklo nei standartas. Dar kartà pakartoti kad neraðytum apie tà kà >>>> neþinai? >>>> >>>> 2. Tiesiog neprisiminiau, tavo nenoras paèiam ieðkotis privertë >>>> pasitikslint, nes skirtingai nei nekurie jauèiu atsakomybæ uþ tai kà >>>> ðneku ir raðau. >>>> >>>> 5. Ir kur að grybà supjoviau? Kuom skiriasi D ir E segmentai >>>> automobiliø klasifikacijoje pavyzdþiui? >>>> >>>> Crash testai neskirsto automobiliø á kategorijas, tai reikëtø þinoti. >>>> Kitas dalykas - apie kuriuos crash testus ðnekam - oficialius ECE, ar >>>> neoficialius NCAP? Dar yra ARCAP, LatinCAP. Dar kartà kartoti pirmame >>>> punkte paminëtà sakiná? >>>> >>>> Neámanoma visose srityse bût visaþiniam ir vieninteliam teisiam. Að >>>> nelendu á diskusijas pvz apie klasikinæ muzikà ar vegetarizmà, nes >>>> nieko nenumanau ten. Bet pats draskai maikæ toliau, nors jau ðitame >>>> treade tiek perliukø susikaupë, kad garantuotai mënesio posto >>>> nominacijà turi paimt be konkurencijos. >>>> >>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>> news:jcsif7$rij$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 1. Gerai, kad tu viska zinai, nors galini ir shoninius stiklus >>>>> pamirshai :D norint daugiau galima rasti. Del isetta tai jo sutinku ten >>>>> biznes luxus klases auto ta pati kategorija kaip mb s klase. >>>>> >>>>> 2. Na va pateikineju testus net nezinai kokie ten auto ... >>>>> >>>>> 5. "Ne automobilio ilgis ir salono tûris apsprendþia automobilio >>>>> klasæ." - shita tau pacim siulau atsispausdinti ir pasikabinti sau >>>>> virsh galvos, supjovei gryba kaip reikiant. >>>>> Butm geriau nieko nerashes, o tai daba nusishnekejai kaip reikiant >>>>> bandai lyginti saugumo testus priesh 30 metu ir dabar, ko tais abejoju >>>>> ar tas meras dabar 2 balus istengtu paimti, netgi vid. auto kategorijoj. >>>>> >>>>> >>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:jcshfh$q4o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> 1. Isetta kada gaminta buvo? Ir kokiomis ekonominemis salygomis? >>>>>> Taigi pavardinti bendras Focuso ir Focus WRC detales? Variklio blokas >>>>>> ir priekinis stiklas. Daugiau bendrø detaliø nëra. Net këbulas ið spec. >>>>>> plonesnio metalo gamintas, standumà ágauna tik ávirinus saugos lankus. >>>>>> Neraðyk daugiau apie tai, ko visiðkai nenusimanai. >>>>>> >>>>>> 2. Jei testai yra 2010-2011 naujø automobiliø, kaip ten galëjo patekti >>>>>> 2002 modelio C3? Að jau galvojau tu DS3 turëjai omeny. Ir mieste >>>>>> pasiekiami didesni greièiai nei 60 km/h netgi nevirðijant leistinojo >>>>>> greièio. >>>>>> >>>>>> 5. Ne automobilio ilgis ir salono tûris apsprendþia automobilio klasæ. >>>>>> Tiesiog pasiskaityk. Jei tik ið pavaþiavimo nusprendei kad senas S >>>>>> klasës mersas nesaugesnis nei Altea, tai tiesiog esi nepripaþintas >>>>>> genijus ar prisirijæs tableèiø kaip filme "Limitless". Pasidomëk, kuris >>>>>> auto gamintojas pirmasis pradëjo daryti crash testus savo >>>>>> projektuojamiems automobiliams ir nuo kada. Arba paklausk esquires'o. >>>>>> >>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>>>>> news:jcsdn5$kd6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> 1. bendru turi :) beje tai buvo atsakas i svaidymasi zodziu "kibiras", >>>>>>> deja kibiru klase tai bmw isetta :) >>>>>>> >>>>>>> 2. Nieko idiotais nelaikau, ishnakstiniu nuostatu neturiu. Shiaip panda >>>>>>> aishku labai drastishkas palyginimas, is kitos puses su tokiom mashinom >>>>>>> dazniausiai trinasi tik mieste kur greitis 60kmh tai didelio skirtumo >>>>>>> neturetu but. Kas del citroen c3 cia neaishku kuris buvo imtas modelis >>>>>>> tas kuris ejo 2002-2009 ar tas kuris nuo 2009 metu, skirtumas tarp ju >>>>>>> yra nemazas, pas nauja berods stabdziai visi diskiniai ir t.t. >>>>>>> >>>>>>> 5. Na matai europos mashinu klasificaijoj rasho jog boreods tiek golf >>>>>>> tiek paprasta seat altea priskiriama C medium klasei o altea xl beveik >>>>>>> 20 cm ilgesne ir tik 1.3 cm trumpesne negu audi A4 avant.. A4 B klase ? >>>>>>> Nepergyvenk su tokia seniena kaip 30 metu s mersas esu vaziaves ir >>>>>>> tikrai jis uz manishke ne velnio ner saugesnis.