Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-12-21 16:25:49
nu tai gali isibeget ir pist ant 100. iki 100 ta tavo altea su bambalio 
talpos varikliu isibegeja bent?

On 2011-12-21 14:01:49 +0000, Veikejas said:

> 5 metu range roveris jau nevaziuoja :D
> 
> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message 
> news:jcsm82$1kd$1@trimpas.omnitel.net...
>> 
>> nu tai prie ko ir gryztam. frontalinis smugis abu po 50 km. kur noretum 
>> sedeti - naujoj altejoj ar 5 metu range roveryje?
>> 
>> On 2011-12-21 12:47:38 +0000, Veikejas said:
>> 
>>> dabar su NCAP susivarei VISAZINI, eGGGGzperte :-)
>>> 
>>> tai jau antras super duper tavo perlas shiandien.
>>> 
>>> http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_NCAP
>>> "The Euro NCAP frontal impact tests simulates crashing a car into 
>>> another of similar mass and structure. This means that the ratings can 
>>> only be meaningfully compared between cars of the same type and size."
>>> 
>>> 
>>> 
>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:jcsk1j$u4e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 1. Nepamirðau að ðoniniø ir galinio stiklø. Jie ne tokie kaip 
>>>> serijiniø. Priekiniai - plastikiniai, galiniai - þymiai plonesnio 
>>>> stiklo nei standartas. Dar kartà pakartoti kad neraðytum apie tà kà 
>>>> neþinai?
>>>> 
>>>> 2. Tiesiog neprisiminiau, tavo nenoras paèiam ieðkotis privertë 
>>>> pasitikslint, nes skirtingai nei nekurie jauèiu atsakomybæ uþ tai kà 
>>>> ðneku ir raðau.
>>>> 
>>>> 5. Ir kur að grybà supjoviau? Kuom skiriasi D ir E segmentai 
>>>> automobiliø klasifikacijoje pavyzdþiui?
>>>> 
>>>> Crash testai neskirsto automobiliø á kategorijas, tai reikëtø þinoti. 
>>>> Kitas dalykas - apie kuriuos crash testus ðnekam - oficialius ECE, ar 
>>>> neoficialius NCAP? Dar yra ARCAP, LatinCAP. Dar kartà kartoti pirmame 
>>>> punkte paminëtà sakiná?
>>>> 
>>>> Neámanoma visose srityse bût visaþiniam ir vieninteliam teisiam. Að 
>>>> nelendu á diskusijas pvz apie klasikinæ muzikà ar vegetarizmà, nes 
>>>> nieko nenumanau ten. Bet pats draskai maikæ toliau, nors jau ðitame 
>>>> treade tiek perliukø susikaupë, kad garantuotai mënesio posto 
>>>> nominacijà turi paimt be konkurencijos.
>>>> 
>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>> news:jcsif7$rij$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> 1. Gerai, kad tu viska zinai, nors galini ir shoninius stiklus 
>>>>> pamirshai :D norint daugiau galima rasti. Del isetta tai jo sutinku ten 
>>>>> biznes luxus klases auto ta pati kategorija kaip mb s klase.
>>>>> 
>>>>> 2. Na va pateikineju testus net nezinai kokie ten auto ...
>>>>> 
>>>>> 5.  "Ne automobilio ilgis ir salono tûris apsprendþia automobilio 
>>>>> klasæ." - shita tau pacim siulau atsispausdinti ir pasikabinti sau 
>>>>> virsh galvos, supjovei gryba kaip reikiant.
>>>>> Butm geriau nieko nerashes, o tai daba nusishnekejai kaip reikiant 
>>>>> bandai lyginti saugumo testus priesh 30 metu ir dabar, ko tais abejoju 
>>>>> ar tas meras dabar 2 balus istengtu paimti, netgi vid. auto kategorijoj.
>>>>> 
>>>>> 
>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:jcshfh$q4o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> 1. Isetta kada gaminta buvo? Ir kokiomis ekonominemis salygomis?
>>>>>> Taigi pavardinti bendras Focuso ir Focus WRC detales? Variklio blokas 
>>>>>> ir priekinis stiklas. Daugiau bendrø detaliø nëra. Net këbulas ið spec. 
>>>>>> plonesnio metalo gamintas, standumà ágauna tik ávirinus saugos lankus. 
>>>>>> Neraðyk daugiau apie tai, ko visiðkai nenusimanai.
>>>>>> 
>>>>>> 2. Jei testai yra 2010-2011 naujø automobiliø, kaip ten galëjo patekti 
>>>>>> 2002 modelio C3? Að jau galvojau tu DS3 turëjai omeny. Ir mieste 
>>>>>> pasiekiami didesni greièiai nei 60 km/h netgi nevirðijant leistinojo 
>>>>>> greièio.
>>>>>> 
>>>>>> 5. Ne automobilio ilgis ir salono tûris apsprendþia automobilio klasæ. 
>>>>>> Tiesiog pasiskaityk. Jei tik ið pavaþiavimo nusprendei kad senas S 
>>>>>> klasës mersas nesaugesnis nei Altea, tai tiesiog esi nepripaþintas 
>>>>>> genijus ar prisirijæs tableèiø kaip filme "Limitless". Pasidomëk, kuris 
>>>>>> auto gamintojas pirmasis pradëjo daryti crash testus savo 
>>>>>> projektuojamiems automobiliams ir nuo kada. Arba paklausk esquires'o.
>>>>>> 
>>>>>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message 
>>>>>> news:jcsdn5$kd6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> 1. bendru turi :) beje tai buvo atsakas i svaidymasi zodziu "kibiras", 
>>>>>>> deja kibiru klase tai bmw isetta :)
>>>>>>> 
>>>>>>> 2. Nieko idiotais nelaikau, ishnakstiniu nuostatu neturiu. Shiaip panda 
>>>>>>> aishku labai drastishkas palyginimas, is kitos puses su tokiom mashinom 
>>>>>>> dazniausiai trinasi tik mieste kur greitis 60kmh tai didelio skirtumo 
>>>>>>> neturetu but. Kas del citroen c3 cia neaishku kuris buvo imtas modelis 
>>>>>>> tas kuris ejo 2002-2009 ar tas kuris nuo 2009 metu, skirtumas tarp ju 
>>>>>>> yra nemazas, pas nauja berods stabdziai visi diskiniai ir t.t.
>>>>>>> 
>>>>>>> 5. Na matai europos mashinu klasificaijoj rasho jog boreods tiek golf 
>>>>>>> tiek paprasta seat altea priskiriama C medium klasei o altea xl beveik 
>>>>>>> 20 cm ilgesne ir tik 1.3 cm trumpesne negu audi A4 avant.. A4 B klase ?
>>>>>>> Nepergyvenk su tokia seniena kaip 30 metu s mersas esu vaziaves ir 
>>>>>>> tikrai jis uz manishke ne velnio ner saugesnis.