Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-12-21 11:44:21
viska. pasiduodu. prisipazinkit, kas trolina? - zachiot, nors jau 
pradeda islindineti "elementariosios trolinimo taktikos" ir biski 
ishsisemei.

tokiu buku net klavishas but negaletu.


On 2011-12-21 09:28:37 +0000, Veikejas said:

> 1. Tikejausi suprasti ka tame reportaze norejo pasakyt, ar gal nelabai 
> su anglu ?
> kas del ford focus, kurie buna ne tik standartines komplektuotes, ne 
> tik sportishki,  bet ir sportiniai ford focus, "kibirai" anot taves, 
> kurie tavo sportine auto padarytu be didelio vargo ir pas kuriuos 
> aktyvusis saugumas yra N kartu geresnis. Darau prielaida pats vazineji 
> ne su sportine, o greiciau su kazkiek sportishkiau atrodancia mashina, 
> su didesne kubatura.
> 
> siekdamas apsviesti tave  idedu nuotrauka kaip aorodo "kibiras" 
> sportinis ford focus
> http://2fastlane.com/blog/wp-content/uploads/2007/04/2007-ford-focus-wrc-3.jpg
> 
> 2. Turejai susiprasti, jog lyginant tokiu atveju derejo naudoti 
> vienodas vienodu gabaritu padangas. Uzmausim ant to tavo "sportishko" 
> auto 165 padangas o ant pandos 215 ko gero pandos stabdymo kelias bus 
> trumpesnis. O panda jei su siauresnem padangom bus, tai nestabdys 
> geriau, tas tai savaime suprantama.
> 
> 4. Na paprastai stabdant ko gero, bet papuolus i realia avarine 
> situacija bala zino kaip ten butu.
> 
> 5. Matai diskusijos pradzia buvo del to jog, anot kai kuriu vazinet su 
> nauja vidutines klases auto yra bauda, o va su sena( 6 metu ir senesne) 
> tai jau prestizas. Na ir kazkas pastoviai kisho mersa s klases, paskui 
> berods paaishkejo berods 1982 metu gamybos :D