Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Vinetu
Data: 2009-10-05 14:03:56
Ok. Klaustukai ziuriu negelbejo. tad perfrazuosiu savo mintis :
"GAL (kaip manot, koks Jusu poziuris ir t.t.) tai suveiks kaip prevencine
forma?"

Mano issakytose mintyse nera teigimo, kad teiseju zudymas ( apsaugok Dieve)
yra veiksmingas ir teisingas budas kovoti pries blogus teisejus.

Noriu pasakyt, kad GAL, kazkas pasijuto sistemos ivarytas i kampa, GAL
kazkas nemate kitos iseities ir dar daug GAL galiu parasyt. O GAL tamstoms
siame reikali viskas ir taip aisku?