Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Fwd
Data: 2009-10-06 12:00:24
Prauze miske audra. Po audros eina vienas zmogelis per ta miska ir mato -
privartyta medziu, ir po vienu medeliu guli varlyte kuriai tas medis kojas
prispaudes. Zmogus geras buvo, paeme, pakele ta medi ir islaisvino varle.
varle atsisuka i zmogu ir prabyla zmogaus balsu:

-Dekui zmogau kad isgelbejej. Istikro as esu stebuklinga varle, prasyk triju
noru, ispildysiu.

Na zmogus pamasto ko gali reikt.. galvoja masina pagyvenus, bet pofig, dar vaziuoja kada reik. Namas apgriuves, bet ziema nesalta, irgi gerai. Zmona sena bjauri bumba pastoviai, bet nors pas kitus nelaksto.. Pagalvoja pagalvoja ir sako mol nieko man nereik varle, viska ka reik turiu. Ir nueina savais keliais.
Pareina jis namo, ir mato: vietoj seno metalo lauzho nuliova Laguna stovi, vietoj trobeles 3aukstu vila atsiradus, ieina y namus, ziuro zmona atjaunejus iki 20metu su miniaku po namus tik laksto, sausainius tik kepa. Zmogui sazine pradejo griauzt, nutare nukeliaut pas varle ir atsidekot uz gerus darbus.. Nukeliauja jis y ta pati miska, susiranda ta varle ir sako:
-Varle tu man gyvenima pataisei, sakyk dabar jau tu ko tik nori, galesiu - ispildysiu.
Varle pagalvoja pagalvoja ir sako:
-supranti zmogau, as esu stebuklinga varle. Kazkada as buvau zmogus bet pikta ragana mane uzkeike ir paverte varle. Ir norint mane atkereti, reik mane padaryti per uzpakali.
Nu ner kas daryt zmogui, galvoja, prisizadejau, tai reik teset..
-Tai va, ponas prokurore, p!su p!su as ta varle, ir staiga jin pavirsta berniuku..

iš http://dykai.lt/linksmos-istorijos/200807114484/linksmos-istorijos/skaitiniai-stebuklinga-varle/menu-id-50.html