Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Vinetu
Data: 2009-10-07 10:19:50
Lino lygis :)
Tegu jis nenusileidzia, neturiu tokio tikslo ji nuleist, bet be visa ko tegu
suvokia, kad yra ir kitaip mastanciu. tik tiek. O tie jo isvadinimai
nekrofilu.....
Jis tuom kazka man bande parodyt, kad neva va matai, kiekvienas betkuri gali
kazkaip pavadint :) Man vienodai, apie save jis tuom pasake daugiau nei apie
mane.