Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-06 17:38:33
Aišku nesiskaito :) Jei būtų skaitęsi, galbūt būtų nenušautas šiai dienai.
Ar tu vis dar manai, kad Furmanavičius padarė PAKANKAMAI, kad patenkintų Kedžio prisvaigtus reikalavimus/norus? Įdomu, ar pats Furmanavičius sutiktų su tavo nuomone. Aš tai ramiai negalėčiau gyventi, jei mane kažkoks Kedžius neteisingai apkalintų pedofilizmu, ir dar atvirai per teliką grąsintų nužudyti. Nuvažiuoti galų gale pašnekėti akis į akį, ar ką? Nu, gausi į dūdą tarkim - bet tai gal pyktis atlėgtų? Gal tikrai pamatytų, jog esu nekaltas.

Žiauriausia šioje istorijoje tikriausiai buvo nihilistinis Kedžiaus dūrinimas ir tyrimo vilkinimas. Mol, mes turim daugiau reikalų, nei tavo psichopatiniai svaičiojimai apie pedo-teisėjus.
Prisisvaičiojo. Prisivilkino. Lai laižosi dabar.