Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Signalizacija
Data: 2009-10-05 18:02:15
Galiu ir as pakomentuot. Teko susdurt su Furmanavicium teisme kazkada. Ir
nieko negaliu pasakyt blogo.
Del tos mentuku bylos, tai pamastyk kas yra teisejas ir ka jis daro. Is
vienos puse atrimieji kurie mano, kad ju sunu nuzude petras ar jonas. Is
kitos puses mentukai, kurie renka ikalcius idodancius, kad tai ir padare
petras ar jons.
Dabar atsisesk i teisejo ir nuspresk ar tai padare pertas ar jonas, kai
tyrimo medziagoj nera nei vieno irodymo.
Ir atsakyk sau kam uz toki sprenima reikia dekot, teisejui kuris turi
vadovautis istatymais ir spresti byla pagal esama medziaga, mentams kurie
tiria byla, prokurorui, advokatui? Pasirink