Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: pjezo
Data: 2009-10-06 09:40:40
tai ir kreipesi. ir prase apsaugoti nuo psicinio ligonio.

ir beje ka reiskai suspendavo? teiseje neturi teises seip sau nusisalinti nuo nagrinejamu bylu. Jei jo nagrinejamos bylos nebuvo susijusios su jam metamais kaltinimais- nusisalinti nebuvo jokio pagrindo.

kodel tyrimas tempiamas- na tai komjaunimo tiesa savo video reportazuose kaip ir atsako i tai- pats tevelis vis naujas fantazijas prastuminejo ir neleisdavo atlikti dukros apklausos/ekspertizes jam nedalyvaujant.

kodel tik praejus laiko tarpui...- kaip manai, tam paciam teisejui labai malonu su psichiniu turet reikalu? zinai kiek tokiu buna? jei prokurorai, teisejai (ar dar nidai boh operai) imtu rasyti pareiskimus del kiekvieno grasinimo- tai visa teismu sistema tik juos ir tirtu...
rasoma tik tada kai matoma kad jau kyla reali gresme, ar kai toki grasintojai darosi labai ikyrus...