Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: tomasz
Data: 2009-10-05 23:06:18
du ar daugiau mazameciu kankindamas ar kitaip itin žiauriai?  sounds
bad...,bet nukenteje nepaslydo ant peilio 12 kartu?
 ir dar, jei apie tai nerase spauda ir nekele bangu nukentejusioji puse, gal
tai buvo nelaimingas atsitiktinumas...bet kuriuo atveju reikia nagrineti
konkretu atveji. kalamburas....

t.