Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-10-06 14:55:04
Pats "patologinio girtumo" faktas yra labai kontroversiškas, kiek teko girdėti. Akademiniai sluoksniai į jį labai
šnairuoja.

Patys pagalvokite - girtumas šiaip yra sunkinanti aplinkybė. Jei žinai, kad girtas durniuoji, negerk. Jei prigėrei tiek,
kad nieko nesuvoki, tai pats kaltas. Bet pasirodo, gali prigerti ir taip, kad pavirsti kažkokiu nepakaltinamu zombiu ir
gali pyškinti visus aplinkui. Išsimiegojai - vėl sveikas. Vėl prigėrei - vėl pyškini ir nematai problemų? Bet gerti
pradėjai blaivas, ar tokios būsenos nebėra?

Patologinį šizofreniką uždarai ir ilgai gydai, kol pagyja, arba kol atsibosta gydyt. O pataloginį girtumą kaip gydyt?
Miegu and dormeo pagalvės? Fignia kažkokia, reiks pažįstamo daktaro paklaust, ką galvoja apie tokią diagnozę.