Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-06 08:51:58
matai ginklas registruotas jo vardu, tad nesvarbu ras pati ginkla ar ne, bet pagal sovinius bus nustatyta is kokio ginklo sauto. Taip, kad pakisinejimui visai nebutina numetineti salia ginklo. Bejem, jei jau tiketi tokiom padstavom, tai kam is viso policijai palikineti koki ginkla, telieka apie tai pasakyti, irasyti i protokola, ir i maisiuka ideti bet koki daikta panasu i pistolieta :)
Imho, tai gali buti ir kaip zenklas, gali buti, kad nusprende kad nebereikes jo, gal .... Kas ten zino kaip ten buvo.
Bet tokiom padstavom mazai tikiu. Toki furmanaviciu butu geriau tyliai kurnors pvz isejo grybauti, ar isplauke valtele pazvejoti ir pan. Su tokiu trenksmu ir tokiu demesiu likviduoti kazka, nu tai... exhibicionizmas gaunasi  :)

T:)