Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius - updejtas
Autorius: Liofka
Data: 2009-10-09 15:47:53
Va koks platus tas tinklas jame įsivėlę ir advokatai ir įtakingos moterys.
Lenda vis nauji faktai.

Nusikaltėlis vaikšto laisvėje su nusikaltimo įrankiu. Viešai didžiuojasi
padarytais nusikaltimais. Ir niekas nieko nedaro!
Negi niekas nebijote kad tomasz su savo bendrininkais ateis pas jus ar pas
jūsų vaiką. Kaip tada elgsitės?
Ko dar laukti ir tikėtis:
"tomasz" <nera@mailo.lt> wrote in message

> kai kurie nepraregi tol, kol organo syknoj nepajaucia...

> t.

Jau tiesiog nematau jokio civilizuoto kelio kaip tai išspręsti...