Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius - updejtas
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-10-08 23:22:30
chia mano nuomone yra dar vienas eilinis teisesaugos sistemos pravalas - kad
davede, ar leido zhmogui daeiti, iki busenos, kai viskas pasidaro pohui.
Kokie motyvai bebutu. O uzh toki nusikaltima, jei jis toks buvo, bet  kokia
bausme yra adekvati....blogai tik, kai vykdyti teisinguma paliekama
nukentejusiems....

aishku, visada lieka variantas, kad Kedys tik priedanga....

--
Dainius