Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Vinetu
Data: 2009-10-05 22:55:14
1. kadangi mano veiksmai nepazeidzia jokiu istatymu ar morales normu -
visuomenes tai neturetu domint. O jei tamsta nezinot is kur pornuskes
parsisiust na tada jau kitas klausimas :)

2. youtube papirko :) nejuokink. (irgi ignoruosiu, kad cia buvo tavo
klausimas o ne teiginys).

3. Kodel visuomene tolerantiska kitaip besidulkinantiems (pedikai,
liberales), bet netoleruoja kitaip i viska ziurinciu? retorinis klausimas,
niekam neadresuojamas.