Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: sava
Data: 2009-10-07 13:14:43
nėra todėl kad sistema ir įstatymai to neleidžia.

o jei tokia galimybė būtų, jei veiktų kaip Pi aprašė (pateikus kaltinimą teisėjas iškart nušalinamas ir vykdomas tyrimas, ir kol nėra išteisinimo jis rūko) - įsivaizduojam kokios galimybės atsiveria. Teisėsauga paralyžuojama iškart.

suprantu kad pavyzdys absurdiškas, bet kartais tik absurdiškais galima iliustruoti esmę ;)