Jeigu iki ivykio masina buvo vaziuojanti ir turejo galiojancia tech apziura, po remonto jinai irgi turi buti vaziuojanti ir techniskai tvarkinga. Jeigu remontas buvo atliktas nekokybiskai, klientas turi tteise pareiksti pretenzija,. Kilus nesutarimams-galima kviesti eksperta, kuris nustatys, atliktas remontas tinkamai ar ne. Kai yra skirtingu rastu padangos ant vienos asies-tokios masinos eksplotuoti negalima. Tame tarpe isvaziuoti ir is serviso. KET draudzia-kas cia Jums neaisku? O gal siulot su autoveziu sutaisyta masina issigabenti? Cirkininkai :) "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> schrieb im Newsbeitrag news:lcreol$emb$1@trimpas.omnitel.net... > Servisas pakeis nors ir visas keturias padangas ir zapaske, jei KLIENTAS > garantuos, kad uz tai bus sumoketa ir pasirasys ant privalomos sutarties, > kur nurodoma, kokie darbai bus atlikti. Draudikas siulo apmoketi, jei > klientas pateiks saskaitas. Ka sioje vietoje pades ekspertas - nelabai > suprantu. Ir taip - masinos be abejo gali neimti, niekas negali priversti ir > labai del to isgyvens. > > "Gintas" wrote in message news:lcregs$efq$1@trimpas.omnitel.net... > > na taip. Bet jei servise masina kliento manymu suremontuota netinkamai, jis > turi teise neimti tos masinos, pries tai neiskvietes eksperto, kuris ir > surasys pisulke, klientas grybas ar serviso darbuotojai. > >