Tema: Re: del auto draudimo
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2014-02-06 18:45:51
Nurodyk, kur parašyta, kad negalima ant pesciojo vaziuoti.



"Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message 
news:lcvt9p$9o4$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, tai nurodyk, TA reglamenta, kokiu amziaus skirtimui esant tarp
>> amortiku, masina turi buti uzdrausta eksplotuoti.
>
> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> schrieb im Newsbeitrag 
> news:lcvrak$7r4$1@trimpas.omnitel.net...
>> Čiukčia pisatel?
>> TA sako, kad priemonė privalo atitikti gamintojo reikalavimus, gamintojas
>> reikalauja keisti abu.
>> Jeigu tau logine seka per sunki, reiktu susirupint.
>> KET nera parasyta, kad draudziama uzvaziuoti ant pesciojo, bet is kitu
>> punktu ir taip aisku,
>> ar tau nelabai?
>>
>>
>>
>>
>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>> news:lcvl94$2f1$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Teise eksplotuoti masina tau isduoda TA teigiamas ivertinimas.  Tad ir
>>> klausiu-ar TA reglamente yra irasyta, kad masina  draudziama 
>>> eksplotuoti,
>>> jei vienos puses amortikas senesni uz kitos? Reglamente prirasyta-kiek
>>> gali dumyti, kiek stabdziai neatitikti, kiek diskai mm nudeveti gali 
>>> buti.
>>> Daug visko. Apie amortiku amziaus skirtumus ten reglamentuota?  Pofik 
>>> kas
>>> tau ka sako. TA , apibendrina visu reikalavimu visuma ir isduoda isvada:
>>> leidzima eksplotuoti masina ar ne. Tai ar gamintojo klausysi ar Lietuvos
>>> pareigunu? Manau, kad klausyt reiktu tu, kurie turi teise bausti :) O 
>>> jie
>>> nebaudzia del amortiku amziaus skirtumo.
>>>
>>> Amortiku amzius nevertinamas TA metu! TA isduoda isvada ar masina tinkam
>>> eksplotacijai ! Pakartok tai keleta sykiu garsiai, priejes prie
>>> veidrodzio, turetu padet.
>>>
>>>
>>>
>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>> news:lcvj75$kj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Va:
>>>> KET / III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos
>>>> 5. Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos saugaus eismo
>>>> automobilių keliais įstatymą, mokėti šias taisykles ir jų laikytis.
>>>> iš to seka:
>>>> PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
>>>> Apžiūros metu tikrinama, ar:
>>>>  1.. transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, sistemų, 
>>>> agregatų
>>>> ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka susisiekimo ministro
>>>> patvirtintus
>>>> Techninių reikalavimų naudojamoms kelių transporto priemonėms, 
>>>> gamintojo
>>>> ir
>>>> kitų teisės aktų reikalavimus;
>>>> Amo keitimo manualas, tikiuosi, jei toks kietas esi, moki angliskai:
>>>> Shocks should ALWAYS be replaced in pairs, otherwise you can have 
>>>> strange
>>>> handling and braking issues - especially in an emergency!
>>>>
>>>> Aciprašai?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>> news:lcvh7m$ue4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> TA reglamente? Yrasytas draudimas, kad draudziama ekpslotuoti
>>>>> automobilius, kuriu vienos puses amortikas senesnis uz kitos? Taip?
>>>>> Nurodyk , kur galeciau apie tai paskaityt. Rades, cia, viesai taves
>>>>> atsiprasysiu,. nepusiu krutines kaip Petkevicius :)
>>>>>
>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>>>> news:lcvfgo$sj3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Reglamentuoja, tik tu skaityt nemoki.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>