o atsakymas kur? "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> schrieb im Newsbeitrag news:ld2i93$377$1@trimpas.omnitel.net... > Tipo, ministro isakymas, auksciau istatymu? > O dar sakai, kad ne ponetkes. > > > > > "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message > news:ld2gvk$1v3$1@trimpas.omnitel.net... >> Yra ministro isakymas, kaip privalu tikrinti masinu tinkamuma. Tad kuom >> vadovausimes, jeigu anot ministro patvirtintos tvarkos tavo masina tinkama >> eksplotacijai, o anot gamintojo- jai dar REKOMENDUOJAMA (ne privaloma!) >> pakeisti ir antra amortika. >> >> Kaip nuspresi? Pesciomis eisi iki darbo ar masina vaziuosi? >> >> >> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >> news:ld2f42$vf3$1@trimpas.omnitel.net... >>>O kad istatymai nurodo i gamintoja, tai cia aisku px. >>> Na, ponetkes, tai ponetkes. >>> >>> >>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>> news:ld2erl$v59$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Jei Lietuvoje vazineji, tai gal ir Lietuvos istatymu ir laikykis, o ne >>>> gamintojo rekomendaciju :) >>>> >>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>> news:ld2572$lnn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Jeigu gamintojo instrukcija sako, kad negalima, tai pagal tave gaunasi, >>>>> kad >>>>> px? >>>>> >>>>> >>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>> news:ld18va$7i3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tai butent, kad nei pagal istatyma, nei pagal TA reikalavimus antro >>>>>> amortiko keisti ir neprivalo :))))) >>>>>> >>>>>> a) TA darbuotojai vadovaujasi reglamentu. Pagal dabar galiojanti >>>>>> reglamenta, amortikai GALI buti skirtingo amziaus, taciau mašina bus >>>>>> pripazinta tinkama eksplotacijai. ( Skaityk garsiai) O gal gaves >>>>>> leidima >>>>>> eksplotuoti masina, pradedi vistiek reikalaut, kad to leidimo neduotu, >>>>>> remdamasis gamintojo rekomendacijomis ir netgi KET? Cirkininkas >>>>>> kazkoks:) >>>>>> Ok. Jeigu TA apziuros teigiama isvada tau nepatinka-niekas netrukdo >>>>>> lipduka ismest ir vaiksciot pesciomis. >>>>>> >>>>>> b) Del draudimo. KURIU VELNIU TAU TURETU KEISTI KITA AMORTIKA, jeigu >>>>>> ir >>>>>> su senuoju masina TA meistru pripazistama tinkama eksplotacijai? >>>>>> >>>>>> c) Gincas is to ir kilo. Viena sudauze, o tu panorai , kad pakeistu >>>>>> du. >>>>>> Aiskindamas man, kad su skirtingu nusidevejimu amortikais, masina >>>>>> negali >>>>>> but eksplotuojama, nesugebi nurodyt, kiek senas turi but amortikas, >>>>>> kad >>>>>> jo >>>>>> negalima butu eksplotuoti su nauju. NESUGEBI? Nu ir Hau, kaip kad pats >>>>>> sakai :) >>>>>> >>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>> news:ld111n$4ve$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Aš suprantu, kad tu esi, kaip cekasnorisas ir tau nei ket, nei >>>>>>> saugaus >>>>>>> eismo >>>>>>> istatymas, >>>>>>> jau nekalbant apie gamintojo instrukcijas ir nurodymus, i kuriuos yra >>>>>>> tiesiogine nuoroda >>>>>>> is TA taisykliu, negalioja. >>>>>>> Tu klausi, kur parasyta, kiek turi buti senas amo, kad negalima butu >>>>>>> ekploatuoti su nauju. >>>>>>> Su salyga, kad gincas kilo ne is to, tai atsakau. >>>>>>> Servise, yvykio metu sugadinta amo keiciant, kitas, pagal istatyma, >>>>>>> negali >>>>>>> buti nekeiciamas. >>>>>>> Ir px, kiek jis tarnaves. >>>>>>> Hau >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:ld0trj$3iv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Už techniškai netvarkingos transporto priemonės vairavimą Lietuvos >>>>>>>> Respublikos Administracinių teisių pažeidimų kodeksas numato baudą >>>>>>>> nuo >>>>>>>> 100 >>>>>>>> iki 200 Lt . >>>>>>>> >>>>>>>> „Dėl Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų >>>>>>>> reikalavimų“ >>>>>>>> >>>>>>>> 2. Transporto priemonės vienos ašies ir sudvejinto tilto padangos >>>>>>>> turi >>>>>>>> būti vienodos, t. y. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> 2.1. to paties gamintojo; >>>>>>>> >>>>>>>> 2.2. vienodo konstrukcinio tipo; >>>>>>>> >>>>>>>> 2.3. vienodų matmenų; >>>>>>>> >>>>>>>> 2.4. vienodos paskirties; >>>>>>>> >>>>>>>> 2.5. tos pačios keliamosios galios indekso; >>>>>>>> >>>>>>>> 2.6. vienodo leistino greičio indekso; >>>>>>>> >>>>>>>> 2.7. vienodo protektoriaus rašto. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> As suprantu, kad tau sunku isaiskinti, bet turek kiek ir tos sazines >>>>>>>> :) >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>>> news:ld0o52$vhu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Tai, esant TA, su skirtingom padangom irgi nieks nesušaudys. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:ld0j47$sdh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Siaip ant pesciojo nedraudzia vaziuot, tik va, uzvaziavus ant jo >>>>>>>>>> bausme >>>>>>>>>> numatyta. O isvaziavus i kelia su skirtingo amziaus amortikais, >>>>>>>>>> esant >>>>>>>>>> TA >>>>>>>>>> patikrai-bausme nera numatyta. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Gal man jau pavyko tau isaiskinti? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>>>>> news:ld0e7v$pdt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Nurodyk, kur parašyta, kad negalima ant pesciojo vaziuoti. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:lcvt9p$9o4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Na, tai nurodyk, TA reglamenta, kokiu amziaus skirtimui esant >>>>>>>>>>>> tarp >>>>>>>>>>>>> amortiku, masina turi buti uzdrausta eksplotuoti. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>>>>>>> news:lcvrak$7r4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Čiukčia pisatel? >>>>>>>>>>>>> TA sako, kad priemonė privalo atitikti gamintojo reikalavimus, >>>>>>>>>>>>> gamintojas >>>>>>>>>>>>> reikalauja keisti abu. >>>>>>>>>>>>> Jeigu tau logine seka per sunki, reiktu susirupint. >>>>>>>>>>>>> KET nera parasyta, kad draudziama uzvaziuoti ant pesciojo, bet >>>>>>>>>>>>> is >>>>>>>>>>>>> kitu >>>>>>>>>>>>> punktu ir taip aisku, >>>>>>>>>>>>> ar tau nelabai? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:lcvl94$2f1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> Teise eksplotuoti masina tau isduoda TA teigiamas ivertinimas. >>>>>>>>>>>>>> Tad >>>>>>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>>>>>> klausiu-ar TA reglamente yra irasyta, kad masina draudziama >>>>>>>>>>>>>> eksplotuoti, >>>>>>>>>>>>>> jei vienos puses amortikas senesni uz kitos? Reglamente >>>>>>>>>>>>>> prirasyta-kiek >>>>>>>>>>>>>> gali dumyti, kiek stabdziai neatitikti, kiek diskai mm >>>>>>>>>>>>>> nudeveti >>>>>>>>>>>>>> gali >>>>>>>>>>>>>> buti. >>>>>>>>>>>>>> Daug visko. Apie amortiku amziaus skirtumus ten reglamentuota? >>>>>>>>>>>>>> Pofik >>>>>>>>>>>>>> kas >>>>>>>>>>>>>> tau ka sako. TA , apibendrina visu reikalavimu visuma ir >>>>>>>>>>>>>> isduoda >>>>>>>>>>>>>> isvada: >>>>>>>>>>>>>> leidzima eksplotuoti masina ar ne. Tai ar gamintojo klausysi >>>>>>>>>>>>>> ar >>>>>>>>>>>>>> Lietuvos >>>>>>>>>>>>>> pareigunu? Manau, kad klausyt reiktu tu, kurie turi teise >>>>>>>>>>>>>> bausti >>>>>>>>>>>>>> :) >>>>>>>>>>>>>> O >>>>>>>>>>>>>> jie >>>>>>>>>>>>>> nebaudzia del amortiku amziaus skirtumo. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Amortiku amzius nevertinamas TA metu! TA isduoda isvada ar >>>>>>>>>>>>>> masina >>>>>>>>>>>>>> tinkam >>>>>>>>>>>>>> eksplotacijai ! Pakartok tai keleta sykiu garsiai, priejes >>>>>>>>>>>>>> prie >>>>>>>>>>>>>> veidrodzio, turetu padet. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im >>>>>>>>>>>>>> Newsbeitrag >>>>>>>>>>>>>> news:lcvj75$kj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> Va: >>>>>>>>>>>>>>> KET / III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos >>>>>>>>>>>>>>> 5. Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos >>>>>>>>>>>>>>> saugaus >>>>>>>>>>>>>>> eismo >>>>>>>>>>>>>>> automobilių keliais įstatymą, mokėti šias taisykles ir jų >>>>>>>>>>>>>>> laikytis. >>>>>>>>>>>>>>> iš to seka: >>>>>>>>>>>>>>> PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA >>>>>>>>>>>>>>> Apžiūros metu tikrinama, ar: >>>>>>>>>>>>>>> 1.. transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, >>>>>>>>>>>>>>> sistemų, >>>>>>>>>>>>>>> agregatų >>>>>>>>>>>>>>> ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka susisiekimo >>>>>>>>>>>>>>> ministro >>>>>>>>>>>>>>> patvirtintus >>>>>>>>>>>>>>> Techninių reikalavimų naudojamoms kelių transporto >>>>>>>>>>>>>>> priemonėms, >>>>>>>>>>>>>>> gamintojo >>>>>>>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>>>>>>> kitų teisės aktų reikalavimus; >>>>>>>>>>>>>>> Amo keitimo manualas, tikiuosi, jei toks kietas esi, moki >>>>>>>>>>>>>>> angliskai: >>>>>>>>>>>>>>> Shocks should ALWAYS be replaced in pairs, otherwise you can >>>>>>>>>>>>>>> have >>>>>>>>>>>>>>> strange >>>>>>>>>>>>>>> handling and braking issues - especially in an emergency! >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Aciprašai? >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>> news:lcvh7m$ue4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> TA reglamente? Yrasytas draudimas, kad draudziama >>>>>>>>>>>>>>>> ekpslotuoti >>>>>>>>>>>>>>>> automobilius, kuriu vienos puses amortikas senesnis uz >>>>>>>>>>>>>>>> kitos? >>>>>>>>>>>>>>>> Taip? >>>>>>>>>>>>>>>> Nurodyk , kur galeciau apie tai paskaityt. Rades, cia, >>>>>>>>>>>>>>>> viesai >>>>>>>>>>>>>>>> taves >>>>>>>>>>>>>>>> atsiprasysiu,. nepusiu krutines kaip Petkevicius :) >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im >>>>>>>>>>>>>>>> Newsbeitrag >>>>>>>>>>>>>>>> news:lcvfgo$sj3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>> Reglamentuoja, tik tu skaityt nemoki. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>> >