Tu baisesnis už kodeka. "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message news:ld23i0$k56$1@trimpas.omnitel.net... > Masina arba tinkama ekplotacijai arba ne. Gauni tai patvirtinanti lipduka > arba ne. Sutinki? Del amortiko-as gi nesaku, kad gali idet kitokio tipo. > Taciau idejus tinkamo tipo, antro keisti neprivalu. Kodel? Ogi todel, kad > ir viena pakeitus, masina gali tapti techniskai tvarkinga (tam > irodymas-TA apziuros kriterijai patvirtinti ministro) O ko daugiau > klientui reik, jei ne po avarijos gaut techniskai tvarkingai suremontuota > masinyte, kuri gali toliau sekmingai dalyvaut eisme? Jeigu i TA atvykes > klientas meistrams atkakliai baksnoja pirstu i atsinestas gamintojo > rekomendacijas ir lygiai taip pat akakliai praso pripazinti masina > techniskai netvarkinga-situacija daugiau nei juokinga. As nesu mates > vairuotojo su tokiu prasymu :) O tamsta? > > Ok. Pasikeitei abu amortikus i naujus. Po savaites vienas isvarvejo. Ka > darom? Perkam vel du? O jei isvarvejo po menesio? Du pirksi ar viena? O > jei po 6men? Kriterijai? > > Tad ziuret cia reikia blaiviai. Kriterijus yra masinos tinkamumas > eksplotacijai po remonto. Tiek padangu atveju, tiek amortiku atveju, tiek > pasukio lempuciu isblukimo atveju. > > > > "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> schrieb im Newsbeitrag > news:ld1sq0$dvv$1@trimpas.omnitel.net... >> Nuostolio atlyginimas nėra automobilio būklės atstattymas į tokį lygį, >> kad >> jis ant ribos praeitų TA. Įmant pavyzdį su padangomis, tau turbūt >> netiktų, >> kad sugadinus naujas brangias padangas, draudėjas pasisiūlytų apmokėti >> dvi >> baltarusiskas padėvėtas. Su amortizatoriais ir panašiomis porinėmis >> detalėmis yra taip. Yra gamintojo nustatytos remonto metodikos. Sulaužęs >> amortiką tu varai į dylerio servisą ir prašai atlikti remontą. Ir jei >> dyleris keičia amortikus tik poromis (labai dažnas atvejis), niekam >> nerūpi >> nei TA, nei ekspertų nuomonės - tokia remont metodika ir taškas. Draudiko >> argumentas, kad va - senukuose galima nupirkti ir viena amortizatorių - >> niekam neįdomi. >> >> "Gintas" wrote in message news:ld18va$7i3$1@trimpas.omnitel.net... >> >>>Tai butent, kad nei pagal istatyma, nei pagal TA reikalavimus antro >>>amortiko keisti ir neprivalo :))))) >> >>>a) TA darbuotojai vadovaujasi reglamentu. Pagal dabar galiojanti >>>reglamenta, amortikai GALI buti skirtingo amziaus, taciau mašina bus >>>pripazinta tinkama eksplotacijai. ( Skaityk >garsiai) O gal gaves leidima >>>eksplotuoti masina, pradedi vistiek reikalaut, kad to leidimo neduotu, >>>remdamasis gamintojo rekomendacijomis ir netgi KET? Cirkininkas kazkoks:) >>>Ok. >Jeigu TA apziuros teigiama isvada tau nepatinka-niekas netrukdo >>>lipduka ismest ir vaiksciot pesciomis. >> >>>b) Del draudimo. KURIU VELNIU TAU TURETU KEISTI KITA AMORTIKA, jeigu ir >>>su >>>senuoju masina TA meistru pripazistama tinkama eksplotacijai? >> >>>c) Gincas is to ir kilo. Viena sudauze, o tu panorai , kad pakeistu du. >>>Aiskindamas man, kad su skirtingu nusidevejimu amortikais, masina negali >>>but eksplotuojama, nesugebi nurodyt, >kiek senas turi but amortikas, kad >>>jo >>>negalima butu eksplotuoti su nauju. NESUGEBI? Nu ir Hau, kaip kad pats >>>sakai :) >> >>