Tema: Re: del auto draudimo
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2014-02-07 10:26:06
Tu baisesnis už kodeka.



"Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message 
news:ld23i0$k56$1@trimpas.omnitel.net...
> Masina arba tinkama ekplotacijai arba ne. Gauni tai patvirtinanti lipduka 
> arba ne. Sutinki? Del amortiko-as gi nesaku, kad gali idet kitokio tipo. 
> Taciau idejus tinkamo tipo, antro keisti neprivalu. Kodel? Ogi todel, kad 
> ir viena pakeitus, masina gali tapti  techniskai tvarkinga (tam 
> irodymas-TA apziuros kriterijai patvirtinti ministro)  O ko daugiau 
> klientui reik, jei ne po avarijos gaut techniskai tvarkingai suremontuota 
> masinyte, kuri gali toliau sekmingai dalyvaut eisme?  Jeigu i TA atvykes 
> klientas  meistrams  atkakliai baksnoja pirstu i atsinestas gamintojo 
> rekomendacijas ir lygiai taip pat akakliai praso pripazinti masina 
> techniskai netvarkinga-situacija daugiau nei juokinga. As nesu mates 
> vairuotojo su tokiu prasymu :) O tamsta?
>
> Ok. Pasikeitei abu amortikus i naujus. Po savaites vienas isvarvejo. Ka 
> darom? Perkam vel du? O jei isvarvejo po menesio?  Du pirksi ar viena? O 
> jei po 6men?  Kriterijai?
>
> Tad ziuret cia reikia blaiviai. Kriterijus yra masinos tinkamumas 
> eksplotacijai po remonto. Tiek padangu atveju, tiek amortiku atveju, tiek 
> pasukio lempuciu isblukimo atveju.
>
>
>
> "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> schrieb im Newsbeitrag 
> news:ld1sq0$dvv$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nuostolio atlyginimas nėra automobilio būklės atstattymas į tokį lygį, 
>> kad
>> jis ant ribos praeitų TA. Įmant pavyzdį su padangomis, tau turbūt 
>> netiktų,
>> kad sugadinus naujas brangias padangas, draudėjas pasisiūlytų apmokėti 
>> dvi
>> baltarusiskas padėvėtas. Su amortizatoriais ir panašiomis porinėmis
>> detalėmis yra taip. Yra gamintojo nustatytos remonto metodikos. Sulaužęs
>> amortiką tu varai į dylerio servisą ir prašai atlikti remontą. Ir jei
>> dyleris keičia amortikus tik poromis (labai dažnas atvejis), niekam 
>> nerūpi
>> nei TA, nei ekspertų nuomonės - tokia remont metodika ir taškas. Draudiko
>> argumentas, kad va - senukuose galima nupirkti ir viena amortizatorių -
>> niekam neįdomi.
>>
>> "Gintas"  wrote in message news:ld18va$7i3$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>>Tai butent, kad nei pagal istatyma, nei pagal TA reikalavimus antro
>>>amortiko keisti ir neprivalo :)))))
>>
>>>a)  TA darbuotojai vadovaujasi reglamentu. Pagal dabar galiojanti
>>>reglamenta, amortikai GALI buti skirtingo amziaus, taciau mašina bus
>>>pripazinta tinkama eksplotacijai. ( Skaityk >garsiai) O gal gaves leidima
>>>eksplotuoti masina, pradedi vistiek reikalaut, kad to leidimo neduotu,
>>>remdamasis gamintojo rekomendacijomis ir netgi KET? Cirkininkas kazkoks:)
>>>Ok. >Jeigu TA apziuros teigiama  isvada  tau nepatinka-niekas netrukdo
>>>lipduka ismest ir vaiksciot pesciomis.
>>
>>>b) Del draudimo.  KURIU VELNIU TAU TURETU KEISTI KITA AMORTIKA, jeigu ir 
>>>su
>>>senuoju masina TA meistru pripazistama tinkama eksplotacijai?
>>
>>>c) Gincas is to ir kilo. Viena sudauze, o tu panorai , kad pakeistu du.
>>>Aiskindamas man, kad su skirtingu nusidevejimu amortikais, masina negali
>>>but eksplotuojama, nesugebi nurodyt, >kiek senas turi but amortikas, kad 
>>>jo
>>>negalima butu eksplotuoti su nauju. NESUGEBI? Nu ir Hau, kaip kad pats
>>>sakai :)
>>
>>