Jeigu gamintojo instrukcija sako, kad negalima, tai pagal tave gaunasi, kad px? "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message news:ld18va$7i3$1@trimpas.omnitel.net... > Tai butent, kad nei pagal istatyma, nei pagal TA reikalavimus antro > amortiko keisti ir neprivalo :))))) > > a) TA darbuotojai vadovaujasi reglamentu. Pagal dabar galiojanti > reglamenta, amortikai GALI buti skirtingo amziaus, taciau mašina bus > pripazinta tinkama eksplotacijai. ( Skaityk garsiai) O gal gaves leidima > eksplotuoti masina, pradedi vistiek reikalaut, kad to leidimo neduotu, > remdamasis gamintojo rekomendacijomis ir netgi KET? Cirkininkas kazkoks:) > Ok. Jeigu TA apziuros teigiama isvada tau nepatinka-niekas netrukdo > lipduka ismest ir vaiksciot pesciomis. > > b) Del draudimo. KURIU VELNIU TAU TURETU KEISTI KITA AMORTIKA, jeigu ir > su senuoju masina TA meistru pripazistama tinkama eksplotacijai? > > c) Gincas is to ir kilo. Viena sudauze, o tu panorai , kad pakeistu du. > Aiskindamas man, kad su skirtingu nusidevejimu amortikais, masina negali > but eksplotuojama, nesugebi nurodyt, kiek senas turi but amortikas, kad jo > negalima butu eksplotuoti su nauju. NESUGEBI? Nu ir Hau, kaip kad pats > sakai :) > > "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag > news:ld111n$4ve$1@trimpas.omnitel.net... >> Aš suprantu, kad tu esi, kaip cekasnorisas ir tau nei ket, nei saugaus >> eismo >> istatymas, >> jau nekalbant apie gamintojo instrukcijas ir nurodymus, i kuriuos yra >> tiesiogine nuoroda >> is TA taisykliu, negalioja. >> Tu klausi, kur parasyta, kiek turi buti senas amo, kad negalima butu >> ekploatuoti su nauju. >> Su salyga, kad gincas kilo ne is to, tai atsakau. >> Servise, yvykio metu sugadinta amo keiciant, kitas, pagal istatyma, >> negali >> buti nekeiciamas. >> Ir px, kiek jis tarnaves. >> Hau >> >> >> >> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >> news:ld0trj$3iv$1@trimpas.omnitel.net... >>> Už techniškai netvarkingos transporto priemonės vairavimą Lietuvos >>> Respublikos Administracinių teisių pažeidimų kodeksas numato baudą nuo >>> 100 >>> iki 200 Lt . >>> >>> „Dėl Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų“ >>> >>> 2. Transporto priemonės vienos ašies ir sudvejinto tilto padangos turi >>> būti vienodos, t. y. >>> >>> >>> >>> 2.1. to paties gamintojo; >>> >>> 2.2. vienodo konstrukcinio tipo; >>> >>> 2.3. vienodų matmenų; >>> >>> 2.4. vienodos paskirties; >>> >>> 2.5. tos pačios keliamosios galios indekso; >>> >>> 2.6. vienodo leistino greičio indekso; >>> >>> 2.7. vienodo protektoriaus rašto. >>> >>> >>> >>> As suprantu, kad tau sunku isaiskinti, bet turek kiek ir tos sazines :) >>> >>> >>> >>> >>> >>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>> news:ld0o52$vhu$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai, esant TA, su skirtingom padangom irgi nieks nesušaudys. >>>> >>>> >>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>> news:ld0j47$sdh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Siaip ant pesciojo nedraudzia vaziuot, tik va, uzvaziavus ant jo >>>>> bausme >>>>> numatyta. O isvaziavus i kelia su skirtingo amziaus amortikais, esant >>>>> TA >>>>> patikrai-bausme nera numatyta. >>>>> >>>>> Gal man jau pavyko tau isaiskinti? >>>>> >>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>> news:ld0e7v$pdt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Nurodyk, kur parašyta, kad negalima ant pesciojo vaziuoti. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:lcvt9p$9o4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Na, tai nurodyk, TA reglamenta, kokiu amziaus skirtimui esant tarp >>>>>>>> amortiku, masina turi buti uzdrausta eksplotuoti. >>>>>>> >>>>>>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>> news:lcvrak$7r4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Čiukčia pisatel? >>>>>>>> TA sako, kad priemonė privalo atitikti gamintojo reikalavimus, >>>>>>>> gamintojas >>>>>>>> reikalauja keisti abu. >>>>>>>> Jeigu tau logine seka per sunki, reiktu susirupint. >>>>>>>> KET nera parasyta, kad draudziama uzvaziuoti ant pesciojo, bet is >>>>>>>> kitu >>>>>>>> punktu ir taip aisku, >>>>>>>> ar tau nelabai? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:lcvl94$2f1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Teise eksplotuoti masina tau isduoda TA teigiamas ivertinimas. >>>>>>>>> Tad >>>>>>>>> ir >>>>>>>>> klausiu-ar TA reglamente yra irasyta, kad masina draudziama >>>>>>>>> eksplotuoti, >>>>>>>>> jei vienos puses amortikas senesni uz kitos? Reglamente >>>>>>>>> prirasyta-kiek >>>>>>>>> gali dumyti, kiek stabdziai neatitikti, kiek diskai mm nudeveti >>>>>>>>> gali >>>>>>>>> buti. >>>>>>>>> Daug visko. Apie amortiku amziaus skirtumus ten reglamentuota? >>>>>>>>> Pofik >>>>>>>>> kas >>>>>>>>> tau ka sako. TA , apibendrina visu reikalavimu visuma ir isduoda >>>>>>>>> isvada: >>>>>>>>> leidzima eksplotuoti masina ar ne. Tai ar gamintojo klausysi ar >>>>>>>>> Lietuvos >>>>>>>>> pareigunu? Manau, kad klausyt reiktu tu, kurie turi teise bausti >>>>>>>>> :) >>>>>>>>> O >>>>>>>>> jie >>>>>>>>> nebaudzia del amortiku amziaus skirtumo. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Amortiku amzius nevertinamas TA metu! TA isduoda isvada ar masina >>>>>>>>> tinkam >>>>>>>>> eksplotacijai ! Pakartok tai keleta sykiu garsiai, priejes prie >>>>>>>>> veidrodzio, turetu padet. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>>>> news:lcvj75$kj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Va: >>>>>>>>>> KET / III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos >>>>>>>>>> 5. Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos saugaus >>>>>>>>>> eismo >>>>>>>>>> automobilių keliais įstatymą, mokėti šias taisykles ir jų >>>>>>>>>> laikytis. >>>>>>>>>> iš to seka: >>>>>>>>>> PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA >>>>>>>>>> Apžiūros metu tikrinama, ar: >>>>>>>>>> 1.. transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, sistemų, >>>>>>>>>> agregatų >>>>>>>>>> ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka susisiekimo ministro >>>>>>>>>> patvirtintus >>>>>>>>>> Techninių reikalavimų naudojamoms kelių transporto priemonėms, >>>>>>>>>> gamintojo >>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>> kitų teisės aktų reikalavimus; >>>>>>>>>> Amo keitimo manualas, tikiuosi, jei toks kietas esi, moki >>>>>>>>>> angliskai: >>>>>>>>>> Shocks should ALWAYS be replaced in pairs, otherwise you can have >>>>>>>>>> strange >>>>>>>>>> handling and braking issues - especially in an emergency! >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Aciprašai? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:lcvh7m$ue4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> TA reglamente? Yrasytas draudimas, kad draudziama ekpslotuoti >>>>>>>>>>> automobilius, kuriu vienos puses amortikas senesnis uz kitos? >>>>>>>>>>> Taip? >>>>>>>>>>> Nurodyk , kur galeciau apie tai paskaityt. Rades, cia, viesai >>>>>>>>>>> taves >>>>>>>>>>> atsiprasysiu,. nepusiu krutines kaip Petkevicius :) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>>>>>> news:lcvfgo$sj3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Reglamentuoja, tik tu skaityt nemoki. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>