Tema: Re: del auto draudimo
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2014-02-07 10:24:02
Jeigu gamintojo instrukcija sako, kad negalima, tai pagal tave gaunasi, kad 
px?


"Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message 
news:ld18va$7i3$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai butent, kad nei pagal istatyma, nei pagal TA reikalavimus antro 
> amortiko keisti ir neprivalo :)))))
>
> a)  TA darbuotojai vadovaujasi reglamentu. Pagal dabar galiojanti 
> reglamenta, amortikai GALI buti skirtingo amziaus, taciau mašina bus 
> pripazinta tinkama eksplotacijai. ( Skaityk garsiai) O gal gaves leidima 
> eksplotuoti masina, pradedi vistiek reikalaut, kad to leidimo neduotu, 
> remdamasis gamintojo rekomendacijomis ir netgi KET? Cirkininkas kazkoks:) 
> Ok. Jeigu TA apziuros teigiama  isvada  tau nepatinka-niekas netrukdo 
> lipduka ismest ir vaiksciot pesciomis.
>
> b) Del draudimo.  KURIU VELNIU TAU TURETU KEISTI KITA AMORTIKA, jeigu ir 
> su senuoju masina TA meistru pripazistama tinkama eksplotacijai?
>
> c) Gincas is to ir kilo. Viena sudauze, o tu panorai , kad pakeistu du. 
> Aiskindamas man, kad su skirtingu nusidevejimu amortikais, masina negali 
> but eksplotuojama, nesugebi nurodyt, kiek senas turi but amortikas, kad jo 
> negalima butu eksplotuoti su nauju. NESUGEBI? Nu ir Hau, kaip kad pats 
> sakai :)
>
> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag 
> news:ld111n$4ve$1@trimpas.omnitel.net...
>> Aš suprantu, kad tu esi, kaip cekasnorisas ir tau nei ket, nei saugaus 
>> eismo
>> istatymas,
>> jau nekalbant apie gamintojo instrukcijas ir nurodymus, i kuriuos yra
>> tiesiogine nuoroda
>> is TA taisykliu, negalioja.
>> Tu klausi, kur parasyta, kiek turi buti senas amo, kad negalima butu
>> ekploatuoti su nauju.
>> Su salyga, kad gincas kilo ne is to, tai atsakau.
>> Servise, yvykio metu sugadinta amo keiciant, kitas, pagal istatyma, 
>> negali
>> buti nekeiciamas.
>> Ir px, kiek jis tarnaves.
>> Hau
>>
>>
>>
>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>> news:ld0trj$3iv$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Už techniškai netvarkingos transporto priemonės vairavimą Lietuvos
>>> Respublikos Administracinių teisių pažeidimų kodeksas numato baudą nuo 
>>> 100
>>> iki 200 Lt .
>>>
>>> „Dėl Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų“
>>>
>>> 2. Transporto priemonės vienos ašies ir sudvejinto tilto padangos turi
>>> būti vienodos, t. y.
>>>
>>>
>>>
>>> 2.1. to paties gamintojo;
>>>
>>> 2.2. vienodo konstrukcinio tipo;
>>>
>>> 2.3. vienodų matmenų;
>>>
>>> 2.4. vienodos paskirties;
>>>
>>> 2.5. tos pačios keliamosios galios indekso;
>>>
>>> 2.6. vienodo leistino greičio indekso;
>>>
>>> 2.7. vienodo protektoriaus rašto.
>>>
>>>
>>>
>>> As suprantu, kad tau sunku isaiskinti, bet turek kiek ir tos sazines  :)
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>> news:ld0o52$vhu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai, esant TA, su skirtingom padangom irgi nieks nesušaudys.
>>>>
>>>>
>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>> news:ld0j47$sdh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Siaip ant pesciojo nedraudzia vaziuot, tik va, uzvaziavus ant jo 
>>>>> bausme
>>>>> numatyta. O isvaziavus i kelia su skirtingo amziaus amortikais, esant 
>>>>> TA
>>>>> patikrai-bausme nera numatyta.
>>>>>
>>>>> Gal man jau pavyko tau  isaiskinti?
>>>>>
>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>>>> news:ld0e7v$pdt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Nurodyk, kur parašyta, kad negalima ant pesciojo vaziuoti.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:lcvt9p$9o4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Na, tai nurodyk, TA reglamenta, kokiu amziaus skirtimui esant tarp
>>>>>>>> amortiku, masina turi buti uzdrausta eksplotuoti.
>>>>>>>
>>>>>>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>>>>>> news:lcvrak$7r4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Čiukčia pisatel?
>>>>>>>> TA sako, kad priemonė privalo atitikti gamintojo reikalavimus,
>>>>>>>> gamintojas
>>>>>>>> reikalauja keisti abu.
>>>>>>>> Jeigu tau logine seka per sunki, reiktu susirupint.
>>>>>>>> KET nera parasyta, kad draudziama uzvaziuoti ant pesciojo, bet is
>>>>>>>> kitu
>>>>>>>> punktu ir taip aisku,
>>>>>>>> ar tau nelabai?
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:lcvl94$2f1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Teise eksplotuoti masina tau isduoda TA teigiamas ivertinimas. 
>>>>>>>>> Tad
>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>> klausiu-ar TA reglamente yra irasyta, kad masina  draudziama
>>>>>>>>> eksplotuoti,
>>>>>>>>> jei vienos puses amortikas senesni uz kitos? Reglamente
>>>>>>>>> prirasyta-kiek
>>>>>>>>> gali dumyti, kiek stabdziai neatitikti, kiek diskai mm nudeveti 
>>>>>>>>> gali
>>>>>>>>> buti.
>>>>>>>>> Daug visko. Apie amortiku amziaus skirtumus ten reglamentuota?
>>>>>>>>> Pofik
>>>>>>>>> kas
>>>>>>>>> tau ka sako. TA , apibendrina visu reikalavimu visuma ir isduoda
>>>>>>>>> isvada:
>>>>>>>>> leidzima eksplotuoti masina ar ne. Tai ar gamintojo klausysi ar
>>>>>>>>> Lietuvos
>>>>>>>>> pareigunu? Manau, kad klausyt reiktu tu, kurie turi teise bausti 
>>>>>>>>> :)
>>>>>>>>> O
>>>>>>>>> jie
>>>>>>>>> nebaudzia del amortiku amziaus skirtumo.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Amortiku amzius nevertinamas TA metu! TA isduoda isvada ar masina
>>>>>>>>> tinkam
>>>>>>>>> eksplotacijai ! Pakartok tai keleta sykiu garsiai, priejes prie
>>>>>>>>> veidrodzio, turetu padet.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>>>>>>>> news:lcvj75$kj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Va:
>>>>>>>>>> KET / III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos
>>>>>>>>>> 5. Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos saugaus
>>>>>>>>>> eismo
>>>>>>>>>> automobilių keliais įstatymą, mokėti šias taisykles ir jų 
>>>>>>>>>> laikytis.
>>>>>>>>>> iš to seka:
>>>>>>>>>> PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
>>>>>>>>>> Apžiūros metu tikrinama, ar:
>>>>>>>>>>  1.. transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, sistemų,
>>>>>>>>>> agregatų
>>>>>>>>>> ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka susisiekimo ministro
>>>>>>>>>> patvirtintus
>>>>>>>>>> Techninių reikalavimų naudojamoms kelių transporto priemonėms,
>>>>>>>>>> gamintojo
>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>> kitų teisės aktų reikalavimus;
>>>>>>>>>> Amo keitimo manualas, tikiuosi, jei toks kietas esi, moki
>>>>>>>>>> angliskai:
>>>>>>>>>> Shocks should ALWAYS be replaced in pairs, otherwise you can have
>>>>>>>>>> strange
>>>>>>>>>> handling and braking issues - especially in an emergency!
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Aciprašai?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:lcvh7m$ue4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> TA reglamente? Yrasytas draudimas, kad draudziama ekpslotuoti
>>>>>>>>>>> automobilius, kuriu vienos puses amortikas senesnis uz kitos?
>>>>>>>>>>> Taip?
>>>>>>>>>>> Nurodyk , kur galeciau apie tai paskaityt. Rades, cia, viesai
>>>>>>>>>>> taves
>>>>>>>>>>> atsiprasysiu,. nepusiu krutines kaip Petkevicius :)
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>>>>>>>>>> news:lcvfgo$sj3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Reglamentuoja, tik tu skaityt nemoki.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>