Tema: Re: del auto draudimo
Autorius: NeLabaispauda
Data: 2014-02-07 14:06:59
Tipo, ministro isakymas, auksciau istatymu?
O dar sakai, kad ne ponetkes.




"Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message 
news:ld2gvk$1v3$1@trimpas.omnitel.net...
> Yra ministro isakymas, kaip privalu tikrinti masinu tinkamuma. Tad kuom 
> vadovausimes, jeigu anot ministro patvirtintos tvarkos tavo masina tinkama 
> eksplotacijai, o anot gamintojo- jai dar REKOMENDUOJAMA (ne privaloma!) 
> pakeisti ir antra amortika.
>
> Kaip nuspresi? Pesciomis eisi iki darbo ar masina vaziuosi?
>
>
> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> schrieb im Newsbeitrag 
> news:ld2f42$vf3$1@trimpas.omnitel.net...
>>O kad istatymai nurodo i gamintoja, tai cia aisku px.
>> Na, ponetkes, tai ponetkes.
>>
>>
>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>> news:ld2erl$v59$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Jei Lietuvoje vazineji, tai gal ir Lietuvos istatymu ir laikykis, o ne
>>> gamintojo rekomendaciju :)
>>>
>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>> news:ld2572$lnn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Jeigu gamintojo instrukcija sako, kad negalima, tai pagal tave gaunasi,
>>>> kad
>>>> px?
>>>>
>>>>
>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>> news:ld18va$7i3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tai butent, kad nei pagal istatyma, nei pagal TA reikalavimus antro
>>>>> amortiko keisti ir neprivalo :)))))
>>>>>
>>>>> a)  TA darbuotojai vadovaujasi reglamentu. Pagal dabar galiojanti
>>>>> reglamenta, amortikai GALI buti skirtingo amziaus, taciau mašina bus
>>>>> pripazinta tinkama eksplotacijai. ( Skaityk garsiai) O gal gaves 
>>>>> leidima
>>>>> eksplotuoti masina, pradedi vistiek reikalaut, kad to leidimo neduotu,
>>>>> remdamasis gamintojo rekomendacijomis ir netgi KET? Cirkininkas
>>>>> kazkoks:)
>>>>> Ok. Jeigu TA apziuros teigiama  isvada  tau nepatinka-niekas netrukdo
>>>>> lipduka ismest ir vaiksciot pesciomis.
>>>>>
>>>>> b) Del draudimo.  KURIU VELNIU TAU TURETU KEISTI KITA AMORTIKA, jeigu 
>>>>> ir
>>>>> su senuoju masina TA meistru pripazistama tinkama eksplotacijai?
>>>>>
>>>>> c) Gincas is to ir kilo. Viena sudauze, o tu panorai , kad pakeistu 
>>>>> du.
>>>>> Aiskindamas man, kad su skirtingu nusidevejimu amortikais, masina 
>>>>> negali
>>>>> but eksplotuojama, nesugebi nurodyt, kiek senas turi but amortikas, 
>>>>> kad
>>>>> jo
>>>>> negalima butu eksplotuoti su nauju. NESUGEBI? Nu ir Hau, kaip kad pats
>>>>> sakai :)
>>>>>
>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>>>> news:ld111n$4ve$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Aš suprantu, kad tu esi, kaip cekasnorisas ir tau nei ket, nei 
>>>>>> saugaus
>>>>>> eismo
>>>>>> istatymas,
>>>>>> jau nekalbant apie gamintojo instrukcijas ir nurodymus, i kuriuos yra
>>>>>> tiesiogine nuoroda
>>>>>> is TA taisykliu, negalioja.
>>>>>> Tu klausi, kur parasyta, kiek turi buti senas amo, kad negalima butu
>>>>>> ekploatuoti su nauju.
>>>>>> Su salyga, kad gincas kilo ne is to, tai atsakau.
>>>>>> Servise, yvykio metu sugadinta amo keiciant, kitas, pagal istatyma,
>>>>>> negali
>>>>>> buti nekeiciamas.
>>>>>> Ir px, kiek jis tarnaves.
>>>>>> Hau
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:ld0trj$3iv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Už techniškai netvarkingos transporto priemonės vairavimą Lietuvos
>>>>>>> Respublikos Administracinių teisių pažeidimų kodeksas numato baudą 
>>>>>>> nuo
>>>>>>> 100
>>>>>>> iki 200 Lt .
>>>>>>>
>>>>>>> „Dėl Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų
>>>>>>> reikalavimų“
>>>>>>>
>>>>>>> 2. Transporto priemonės vienos ašies ir sudvejinto tilto padangos 
>>>>>>> turi
>>>>>>> būti vienodos, t. y.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2.1. to paties gamintojo;
>>>>>>>
>>>>>>> 2.2. vienodo konstrukcinio tipo;
>>>>>>>
>>>>>>> 2.3. vienodų matmenų;
>>>>>>>
>>>>>>> 2.4. vienodos paskirties;
>>>>>>>
>>>>>>> 2.5. tos pačios keliamosios galios indekso;
>>>>>>>
>>>>>>> 2.6. vienodo leistino greičio indekso;
>>>>>>>
>>>>>>> 2.7. vienodo protektoriaus rašto.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> As suprantu, kad tau sunku isaiskinti, bet turek kiek ir tos sazines
>>>>>>> :)
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>>>>>> news:ld0o52$vhu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Tai, esant TA, su skirtingom padangom irgi nieks nesušaudys.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:ld0j47$sdh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Siaip ant pesciojo nedraudzia vaziuot, tik va, uzvaziavus ant jo
>>>>>>>>> bausme
>>>>>>>>> numatyta. O isvaziavus i kelia su skirtingo amziaus amortikais,
>>>>>>>>> esant
>>>>>>>>> TA
>>>>>>>>> patikrai-bausme nera numatyta.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Gal man jau pavyko tau  isaiskinti?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>>>>>>>> news:ld0e7v$pdt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Nurodyk, kur parašyta, kad negalima ant pesciojo vaziuoti.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:lcvt9p$9o4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Na, tai nurodyk, TA reglamenta, kokiu amziaus skirtimui esant 
>>>>>>>>>>> tarp
>>>>>>>>>>>> amortiku, masina turi buti uzdrausta eksplotuoti.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>>>>>>>>>> news:lcvrak$7r4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Čiukčia pisatel?
>>>>>>>>>>>> TA sako, kad priemonė privalo atitikti gamintojo reikalavimus,
>>>>>>>>>>>> gamintojas
>>>>>>>>>>>> reikalauja keisti abu.
>>>>>>>>>>>> Jeigu tau logine seka per sunki, reiktu susirupint.
>>>>>>>>>>>> KET nera parasyta, kad draudziama uzvaziuoti ant pesciojo, bet 
>>>>>>>>>>>> is
>>>>>>>>>>>> kitu
>>>>>>>>>>>> punktu ir taip aisku,
>>>>>>>>>>>> ar tau nelabai?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:lcvl94$2f1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Teise eksplotuoti masina tau isduoda TA teigiamas ivertinimas.
>>>>>>>>>>>>> Tad
>>>>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>>>>> klausiu-ar TA reglamente yra irasyta, kad masina  draudziama
>>>>>>>>>>>>> eksplotuoti,
>>>>>>>>>>>>> jei vienos puses amortikas senesni uz kitos? Reglamente
>>>>>>>>>>>>> prirasyta-kiek
>>>>>>>>>>>>> gali dumyti, kiek stabdziai neatitikti, kiek diskai mm 
>>>>>>>>>>>>> nudeveti
>>>>>>>>>>>>> gali
>>>>>>>>>>>>> buti.
>>>>>>>>>>>>> Daug visko. Apie amortiku amziaus skirtumus ten reglamentuota?
>>>>>>>>>>>>> Pofik
>>>>>>>>>>>>> kas
>>>>>>>>>>>>> tau ka sako. TA , apibendrina visu reikalavimu visuma ir 
>>>>>>>>>>>>> isduoda
>>>>>>>>>>>>> isvada:
>>>>>>>>>>>>> leidzima eksplotuoti masina ar ne. Tai ar gamintojo klausysi 
>>>>>>>>>>>>> ar
>>>>>>>>>>>>> Lietuvos
>>>>>>>>>>>>> pareigunu? Manau, kad klausyt reiktu tu, kurie turi teise 
>>>>>>>>>>>>> bausti
>>>>>>>>>>>>> :)
>>>>>>>>>>>>> O
>>>>>>>>>>>>> jie
>>>>>>>>>>>>> nebaudzia del amortiku amziaus skirtumo.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Amortiku amzius nevertinamas TA metu! TA isduoda isvada ar
>>>>>>>>>>>>> masina
>>>>>>>>>>>>> tinkam
>>>>>>>>>>>>> eksplotacijai ! Pakartok tai keleta sykiu garsiai, priejes 
>>>>>>>>>>>>> prie
>>>>>>>>>>>>> veidrodzio, turetu padet.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im 
>>>>>>>>>>>>> Newsbeitrag
>>>>>>>>>>>>> news:lcvj75$kj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Va:
>>>>>>>>>>>>>> KET / III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos
>>>>>>>>>>>>>> 5. Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos 
>>>>>>>>>>>>>> saugaus
>>>>>>>>>>>>>> eismo
>>>>>>>>>>>>>> automobilių keliais įstatymą, mokėti šias taisykles ir jų
>>>>>>>>>>>>>> laikytis.
>>>>>>>>>>>>>> iš to seka:
>>>>>>>>>>>>>> PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
>>>>>>>>>>>>>> Apžiūros metu tikrinama, ar:
>>>>>>>>>>>>>>  1.. transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija,
>>>>>>>>>>>>>> sistemų,
>>>>>>>>>>>>>> agregatų
>>>>>>>>>>>>>> ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka susisiekimo 
>>>>>>>>>>>>>> ministro
>>>>>>>>>>>>>> patvirtintus
>>>>>>>>>>>>>> Techninių reikalavimų naudojamoms kelių transporto 
>>>>>>>>>>>>>> priemonėms,
>>>>>>>>>>>>>> gamintojo
>>>>>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>>>>>> kitų teisės aktų reikalavimus;
>>>>>>>>>>>>>> Amo keitimo manualas, tikiuosi, jei toks kietas esi, moki
>>>>>>>>>>>>>> angliskai:
>>>>>>>>>>>>>> Shocks should ALWAYS be replaced in pairs, otherwise you can
>>>>>>>>>>>>>> have
>>>>>>>>>>>>>> strange
>>>>>>>>>>>>>> handling and braking issues - especially in an emergency!
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> Aciprašai?
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>> news:lcvh7m$ue4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> TA reglamente? Yrasytas draudimas, kad draudziama 
>>>>>>>>>>>>>>> ekpslotuoti
>>>>>>>>>>>>>>> automobilius, kuriu vienos puses amortikas senesnis uz 
>>>>>>>>>>>>>>> kitos?
>>>>>>>>>>>>>>> Taip?
>>>>>>>>>>>>>>> Nurodyk , kur galeciau apie tai paskaityt. Rades, cia, 
>>>>>>>>>>>>>>> viesai
>>>>>>>>>>>>>>> taves
>>>>>>>>>>>>>>> atsiprasysiu,. nepusiu krutines kaip Petkevicius :)
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im
>>>>>>>>>>>>>>> Newsbeitrag
>>>>>>>>>>>>>>> news:lcvfgo$sj3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> Reglamentuoja, tik tu skaityt nemoki.
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>