Tipo, ministro isakymas, auksciau istatymu? O dar sakai, kad ne ponetkes. "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message news:ld2gvk$1v3$1@trimpas.omnitel.net... > Yra ministro isakymas, kaip privalu tikrinti masinu tinkamuma. Tad kuom > vadovausimes, jeigu anot ministro patvirtintos tvarkos tavo masina tinkama > eksplotacijai, o anot gamintojo- jai dar REKOMENDUOJAMA (ne privaloma!) > pakeisti ir antra amortika. > > Kaip nuspresi? Pesciomis eisi iki darbo ar masina vaziuosi? > > > "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> schrieb im Newsbeitrag > news:ld2f42$vf3$1@trimpas.omnitel.net... >>O kad istatymai nurodo i gamintoja, tai cia aisku px. >> Na, ponetkes, tai ponetkes. >> >> >> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >> news:ld2erl$v59$1@trimpas.omnitel.net... >>> Jei Lietuvoje vazineji, tai gal ir Lietuvos istatymu ir laikykis, o ne >>> gamintojo rekomendaciju :) >>> >>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>> news:ld2572$lnn$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Jeigu gamintojo instrukcija sako, kad negalima, tai pagal tave gaunasi, >>>> kad >>>> px? >>>> >>>> >>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>> news:ld18va$7i3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai butent, kad nei pagal istatyma, nei pagal TA reikalavimus antro >>>>> amortiko keisti ir neprivalo :))))) >>>>> >>>>> a) TA darbuotojai vadovaujasi reglamentu. Pagal dabar galiojanti >>>>> reglamenta, amortikai GALI buti skirtingo amziaus, taciau mašina bus >>>>> pripazinta tinkama eksplotacijai. ( Skaityk garsiai) O gal gaves >>>>> leidima >>>>> eksplotuoti masina, pradedi vistiek reikalaut, kad to leidimo neduotu, >>>>> remdamasis gamintojo rekomendacijomis ir netgi KET? Cirkininkas >>>>> kazkoks:) >>>>> Ok. Jeigu TA apziuros teigiama isvada tau nepatinka-niekas netrukdo >>>>> lipduka ismest ir vaiksciot pesciomis. >>>>> >>>>> b) Del draudimo. KURIU VELNIU TAU TURETU KEISTI KITA AMORTIKA, jeigu >>>>> ir >>>>> su senuoju masina TA meistru pripazistama tinkama eksplotacijai? >>>>> >>>>> c) Gincas is to ir kilo. Viena sudauze, o tu panorai , kad pakeistu >>>>> du. >>>>> Aiskindamas man, kad su skirtingu nusidevejimu amortikais, masina >>>>> negali >>>>> but eksplotuojama, nesugebi nurodyt, kiek senas turi but amortikas, >>>>> kad >>>>> jo >>>>> negalima butu eksplotuoti su nauju. NESUGEBI? Nu ir Hau, kaip kad pats >>>>> sakai :) >>>>> >>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>> news:ld111n$4ve$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Aš suprantu, kad tu esi, kaip cekasnorisas ir tau nei ket, nei >>>>>> saugaus >>>>>> eismo >>>>>> istatymas, >>>>>> jau nekalbant apie gamintojo instrukcijas ir nurodymus, i kuriuos yra >>>>>> tiesiogine nuoroda >>>>>> is TA taisykliu, negalioja. >>>>>> Tu klausi, kur parasyta, kiek turi buti senas amo, kad negalima butu >>>>>> ekploatuoti su nauju. >>>>>> Su salyga, kad gincas kilo ne is to, tai atsakau. >>>>>> Servise, yvykio metu sugadinta amo keiciant, kitas, pagal istatyma, >>>>>> negali >>>>>> buti nekeiciamas. >>>>>> Ir px, kiek jis tarnaves. >>>>>> Hau >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:ld0trj$3iv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Už techniškai netvarkingos transporto priemonės vairavimą Lietuvos >>>>>>> Respublikos Administracinių teisių pažeidimų kodeksas numato baudą >>>>>>> nuo >>>>>>> 100 >>>>>>> iki 200 Lt . >>>>>>> >>>>>>> „Dėl Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų >>>>>>> reikalavimų“ >>>>>>> >>>>>>> 2. Transporto priemonės vienos ašies ir sudvejinto tilto padangos >>>>>>> turi >>>>>>> būti vienodos, t. y. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> 2.1. to paties gamintojo; >>>>>>> >>>>>>> 2.2. vienodo konstrukcinio tipo; >>>>>>> >>>>>>> 2.3. vienodų matmenų; >>>>>>> >>>>>>> 2.4. vienodos paskirties; >>>>>>> >>>>>>> 2.5. tos pačios keliamosios galios indekso; >>>>>>> >>>>>>> 2.6. vienodo leistino greičio indekso; >>>>>>> >>>>>>> 2.7. vienodo protektoriaus rašto. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> As suprantu, kad tau sunku isaiskinti, bet turek kiek ir tos sazines >>>>>>> :) >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>> news:ld0o52$vhu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Tai, esant TA, su skirtingom padangom irgi nieks nesušaudys. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:ld0j47$sdh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Siaip ant pesciojo nedraudzia vaziuot, tik va, uzvaziavus ant jo >>>>>>>>> bausme >>>>>>>>> numatyta. O isvaziavus i kelia su skirtingo amziaus amortikais, >>>>>>>>> esant >>>>>>>>> TA >>>>>>>>> patikrai-bausme nera numatyta. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Gal man jau pavyko tau isaiskinti? >>>>>>>>> >>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>>>> news:ld0e7v$pdt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Nurodyk, kur parašyta, kad negalima ant pesciojo vaziuoti. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:lcvt9p$9o4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Na, tai nurodyk, TA reglamenta, kokiu amziaus skirtimui esant >>>>>>>>>>> tarp >>>>>>>>>>>> amortiku, masina turi buti uzdrausta eksplotuoti. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>>>>>> news:lcvrak$7r4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Čiukčia pisatel? >>>>>>>>>>>> TA sako, kad priemonė privalo atitikti gamintojo reikalavimus, >>>>>>>>>>>> gamintojas >>>>>>>>>>>> reikalauja keisti abu. >>>>>>>>>>>> Jeigu tau logine seka per sunki, reiktu susirupint. >>>>>>>>>>>> KET nera parasyta, kad draudziama uzvaziuoti ant pesciojo, bet >>>>>>>>>>>> is >>>>>>>>>>>> kitu >>>>>>>>>>>> punktu ir taip aisku, >>>>>>>>>>>> ar tau nelabai? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:lcvl94$2f1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Teise eksplotuoti masina tau isduoda TA teigiamas ivertinimas. >>>>>>>>>>>>> Tad >>>>>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>>>>> klausiu-ar TA reglamente yra irasyta, kad masina draudziama >>>>>>>>>>>>> eksplotuoti, >>>>>>>>>>>>> jei vienos puses amortikas senesni uz kitos? Reglamente >>>>>>>>>>>>> prirasyta-kiek >>>>>>>>>>>>> gali dumyti, kiek stabdziai neatitikti, kiek diskai mm >>>>>>>>>>>>> nudeveti >>>>>>>>>>>>> gali >>>>>>>>>>>>> buti. >>>>>>>>>>>>> Daug visko. Apie amortiku amziaus skirtumus ten reglamentuota? >>>>>>>>>>>>> Pofik >>>>>>>>>>>>> kas >>>>>>>>>>>>> tau ka sako. TA , apibendrina visu reikalavimu visuma ir >>>>>>>>>>>>> isduoda >>>>>>>>>>>>> isvada: >>>>>>>>>>>>> leidzima eksplotuoti masina ar ne. Tai ar gamintojo klausysi >>>>>>>>>>>>> ar >>>>>>>>>>>>> Lietuvos >>>>>>>>>>>>> pareigunu? Manau, kad klausyt reiktu tu, kurie turi teise >>>>>>>>>>>>> bausti >>>>>>>>>>>>> :) >>>>>>>>>>>>> O >>>>>>>>>>>>> jie >>>>>>>>>>>>> nebaudzia del amortiku amziaus skirtumo. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Amortiku amzius nevertinamas TA metu! TA isduoda isvada ar >>>>>>>>>>>>> masina >>>>>>>>>>>>> tinkam >>>>>>>>>>>>> eksplotacijai ! Pakartok tai keleta sykiu garsiai, priejes >>>>>>>>>>>>> prie >>>>>>>>>>>>> veidrodzio, turetu padet. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im >>>>>>>>>>>>> Newsbeitrag >>>>>>>>>>>>> news:lcvj75$kj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> Va: >>>>>>>>>>>>>> KET / III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos >>>>>>>>>>>>>> 5. Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos >>>>>>>>>>>>>> saugaus >>>>>>>>>>>>>> eismo >>>>>>>>>>>>>> automobilių keliais įstatymą, mokėti šias taisykles ir jų >>>>>>>>>>>>>> laikytis. >>>>>>>>>>>>>> iš to seka: >>>>>>>>>>>>>> PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA >>>>>>>>>>>>>> Apžiūros metu tikrinama, ar: >>>>>>>>>>>>>> 1.. transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, >>>>>>>>>>>>>> sistemų, >>>>>>>>>>>>>> agregatų >>>>>>>>>>>>>> ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka susisiekimo >>>>>>>>>>>>>> ministro >>>>>>>>>>>>>> patvirtintus >>>>>>>>>>>>>> Techninių reikalavimų naudojamoms kelių transporto >>>>>>>>>>>>>> priemonėms, >>>>>>>>>>>>>> gamintojo >>>>>>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>>>>>> kitų teisės aktų reikalavimus; >>>>>>>>>>>>>> Amo keitimo manualas, tikiuosi, jei toks kietas esi, moki >>>>>>>>>>>>>> angliskai: >>>>>>>>>>>>>> Shocks should ALWAYS be replaced in pairs, otherwise you can >>>>>>>>>>>>>> have >>>>>>>>>>>>>> strange >>>>>>>>>>>>>> handling and braking issues - especially in an emergency! >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Aciprašai? >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:lcvh7m$ue4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> TA reglamente? Yrasytas draudimas, kad draudziama >>>>>>>>>>>>>>> ekpslotuoti >>>>>>>>>>>>>>> automobilius, kuriu vienos puses amortikas senesnis uz >>>>>>>>>>>>>>> kitos? >>>>>>>>>>>>>>> Taip? >>>>>>>>>>>>>>> Nurodyk , kur galeciau apie tai paskaityt. Rades, cia, >>>>>>>>>>>>>>> viesai >>>>>>>>>>>>>>> taves >>>>>>>>>>>>>>> atsiprasysiu,. nepusiu krutines kaip Petkevicius :) >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im >>>>>>>>>>>>>>> Newsbeitrag >>>>>>>>>>>>>>> news:lcvfgo$sj3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> Reglamentuoja, tik tu skaityt nemoki. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>> >>