Tema: Re: del auto draudimo
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2014-02-06 11:30:50
Nematau atsiprasymo.


"Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message 
news:lcvkc6$1j8$1@trimpas.omnitel.net...
> Klientas, turi teise neprimti nekokybiskak atliktos paslaugos. Esant 
> gincui galima kviesti eksperta. Nesvarbu ar tai siuvykla ar tai taisykla 
> ar dar kokia pisykla :)
> Ar teisingai tave supratau? Neginciji, kad nuvaziavus pas eksperta ir 
> parodzius jam netinkamai pasalintos zalos atveji -teisme pries draudima 
> laimesi, o stai paprases eksperta ateiti i servisa ir ivertinti lygiai ta 
> pati atveji-tai jau pralosi? Labai skiriasi sie atvejai teismo pries 
> draudimo kompanija poziuriu?
>
>
>
> "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> schrieb im Newsbeitrag 
> news:lcvjmq$12d$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>
>> "Gintas"  wrote in message news:lcvj9d$ml$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>>Cube siule vaziuoti per eksperta, jeigu taip nera, o as siuliau eksperta
>>>kviesti i servisa ir neimti masinos. Ar tai priestarauja Cubes teiginiui?
>>
>> Taip. Nes servisas bybi dejes ant tavo ekspertu. Jis daro tai, uz ka jam
>> moka. Sumokesi, kad apmyztu ir padegtu tavo kibira, jei tai leis
>> priesgaisrines salygos - tai padarys. Nemokesi tu ar draudimas - nedarys
>> nieko.
>>
>> Praktiskai net neisivaizduoju sitaucijos, kaip gali servisas dasileisti 
>> iki
>> tokios situacijos, kad kazkas pas juos kviestu kazkokius ekspertus tokiu
>> atveju. Tai turetu buti lochu kontora, o su tokiais draudimai stengiasi
>> nedirbti.
>>
>>