Nematau atsiprasymo. "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message news:lcvkc6$1j8$1@trimpas.omnitel.net... > Klientas, turi teise neprimti nekokybiskak atliktos paslaugos. Esant > gincui galima kviesti eksperta. Nesvarbu ar tai siuvykla ar tai taisykla > ar dar kokia pisykla :) > Ar teisingai tave supratau? Neginciji, kad nuvaziavus pas eksperta ir > parodzius jam netinkamai pasalintos zalos atveji -teisme pries draudima > laimesi, o stai paprases eksperta ateiti i servisa ir ivertinti lygiai ta > pati atveji-tai jau pralosi? Labai skiriasi sie atvejai teismo pries > draudimo kompanija poziuriu? > > > > "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> schrieb im Newsbeitrag > news:lcvjmq$12d$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> "Gintas" wrote in message news:lcvj9d$ml$1@trimpas.omnitel.net... >> >>>Cube siule vaziuoti per eksperta, jeigu taip nera, o as siuliau eksperta >>>kviesti i servisa ir neimti masinos. Ar tai priestarauja Cubes teiginiui? >> >> Taip. Nes servisas bybi dejes ant tavo ekspertu. Jis daro tai, uz ka jam >> moka. Sumokesi, kad apmyztu ir padegtu tavo kibira, jei tai leis >> priesgaisrines salygos - tai padarys. Nemokesi tu ar draudimas - nedarys >> nieko. >> >> Praktiskai net neisivaizduoju sitaucijos, kaip gali servisas dasileisti >> iki >> tokios situacijos, kad kazkas pas juos kviestu kazkokius ekspertus tokiu >> atveju. Tai turetu buti lochu kontora, o su tokiais draudimai stengiasi >> nedirbti. >> >>