stipru. O VAG'as apie galinius amortikus rašo "can be renewed individualy". On 2014.02.06 11:04, LabaiNespauda wrote: > Va: > KET / III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos > 5. Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos saugaus eismo > automobilių keliais įstatymą, mokėti šias taisykles ir jų laikytis. > iš to seka: > PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA > Apžiūros metu tikrinama, ar: > 1.. transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, sistemų, > agregatų ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka susisiekimo ministro > patvirtintus Techninių reikalavimų naudojamoms kelių transporto > priemonėms, gamintojo ir kitų teisės aktų reikalavimus; > Amo keitimo manualas, tikiuosi, jei toks kietas esi, moki angliskai: > Shocks should ALWAYS be replaced in pairs, otherwise you can have > strange handling and braking issues - especially in an emergency! > > Aciprašai? > > > > > "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message > news:lcvh7m$ue4$1@trimpas.omnitel.net... >> TA reglamente? Yrasytas draudimas, kad draudziama ekpslotuoti >> automobilius, kuriu vienos puses amortikas senesnis uz kitos? Taip? >> Nurodyk , kur galeciau apie tai paskaityt. Rades, cia, viesai taves >> atsiprasysiu,. nepusiu krutines kaip Petkevicius :) >> >> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >> news:lcvfgo$sj3$1@trimpas.omnitel.net... >>> Reglamentuoja, tik tu skaityt nemoki. >>> >>> >