:) Kur ten sako _negalima_? On 2014.02.07 10:24, LabaiNespauda wrote: > Jeigu gamintojo instrukcija sako, kad negalima, tai pagal tave gaunasi, > kad px? > > > "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message > news:ld18va$7i3$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai butent, kad nei pagal istatyma, nei pagal TA reikalavimus antro >> amortiko keisti ir neprivalo :))))) >> >> a) TA darbuotojai vadovaujasi reglamentu. Pagal dabar galiojanti >> reglamenta, amortikai GALI buti skirtingo amziaus, taciau mašina bus >> pripazinta tinkama eksplotacijai. ( Skaityk garsiai) O gal gaves >> leidima eksplotuoti masina, pradedi vistiek reikalaut, kad to leidimo >> neduotu, remdamasis gamintojo rekomendacijomis ir netgi KET? >> Cirkininkas kazkoks:) Ok. Jeigu TA apziuros teigiama isvada tau >> nepatinka-niekas netrukdo lipduka ismest ir vaiksciot pesciomis. >> >> b) Del draudimo. KURIU VELNIU TAU TURETU KEISTI KITA AMORTIKA, jeigu >> ir su senuoju masina TA meistru pripazistama tinkama eksplotacijai? >> >> c) Gincas is to ir kilo. Viena sudauze, o tu panorai , kad pakeistu >> du. Aiskindamas man, kad su skirtingu nusidevejimu amortikais, masina >> negali but eksplotuojama, nesugebi nurodyt, kiek senas turi but >> amortikas, kad jo negalima butu eksplotuoti su nauju. NESUGEBI? Nu ir >> Hau, kaip kad pats sakai :) >> >> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >> news:ld111n$4ve$1@trimpas.omnitel.net... >>> Aš suprantu, kad tu esi, kaip cekasnorisas ir tau nei ket, nei >>> saugaus eismo >>> istatymas, >>> jau nekalbant apie gamintojo instrukcijas ir nurodymus, i kuriuos yra >>> tiesiogine nuoroda >>> is TA taisykliu, negalioja. >>> Tu klausi, kur parasyta, kiek turi buti senas amo, kad negalima butu >>> ekploatuoti su nauju. >>> Su salyga, kad gincas kilo ne is to, tai atsakau. >>> Servise, yvykio metu sugadinta amo keiciant, kitas, pagal istatyma, >>> negali >>> buti nekeiciamas. >>> Ir px, kiek jis tarnaves. >>> Hau >>> >>> >>> >>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>> news:ld0trj$3iv$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Už techniškai netvarkingos transporto priemonės vairavimą Lietuvos >>>> Respublikos Administracinių teisių pažeidimų kodeksas numato baudą >>>> nuo 100 >>>> iki 200 Lt . >>>> >>>> „Dėl Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų >>>> reikalavimų“ >>>> >>>> 2. Transporto priemonės vienos ašies ir sudvejinto tilto padangos turi >>>> būti vienodos, t. y. >>>> >>>> >>>> >>>> 2.1. to paties gamintojo; >>>> >>>> 2.2. vienodo konstrukcinio tipo; >>>> >>>> 2.3. vienodų matmenų; >>>> >>>> 2.4. vienodos paskirties; >>>> >>>> 2.5. tos pačios keliamosios galios indekso; >>>> >>>> 2.6. vienodo leistino greičio indekso; >>>> >>>> 2.7. vienodo protektoriaus rašto. >>>> >>>> >>>> >>>> As suprantu, kad tau sunku isaiskinti, bet turek kiek ir tos >>>> sazines :) >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>> news:ld0o52$vhu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai, esant TA, su skirtingom padangom irgi nieks nesušaudys. >>>>> >>>>> >>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>> news:ld0j47$sdh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Siaip ant pesciojo nedraudzia vaziuot, tik va, uzvaziavus ant jo >>>>>> bausme >>>>>> numatyta. O isvaziavus i kelia su skirtingo amziaus amortikais, >>>>>> esant TA >>>>>> patikrai-bausme nera numatyta. >>>>>> >>>>>> Gal man jau pavyko tau isaiskinti? >>>>>> >>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>> news:ld0e7v$pdt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Nurodyk, kur parašyta, kad negalima ant pesciojo vaziuoti. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:lcvt9p$9o4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Na, tai nurodyk, TA reglamenta, kokiu amziaus skirtimui esant tarp >>>>>>>>> amortiku, masina turi buti uzdrausta eksplotuoti. >>>>>>>> >>>>>>>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>>> news:lcvrak$7r4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Čiukčia pisatel? >>>>>>>>> TA sako, kad priemonė privalo atitikti gamintojo reikalavimus, >>>>>>>>> gamintojas >>>>>>>>> reikalauja keisti abu. >>>>>>>>> Jeigu tau logine seka per sunki, reiktu susirupint. >>>>>>>>> KET nera parasyta, kad draudziama uzvaziuoti ant pesciojo, bet is >>>>>>>>> kitu >>>>>>>>> punktu ir taip aisku, >>>>>>>>> ar tau nelabai? >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:lcvl94$2f1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Teise eksplotuoti masina tau isduoda TA teigiamas ivertinimas. >>>>>>>>>> Tad >>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>> klausiu-ar TA reglamente yra irasyta, kad masina draudziama >>>>>>>>>> eksplotuoti, >>>>>>>>>> jei vienos puses amortikas senesni uz kitos? Reglamente >>>>>>>>>> prirasyta-kiek >>>>>>>>>> gali dumyti, kiek stabdziai neatitikti, kiek diskai mm >>>>>>>>>> nudeveti gali >>>>>>>>>> buti. >>>>>>>>>> Daug visko. Apie amortiku amziaus skirtumus ten reglamentuota? >>>>>>>>>> Pofik >>>>>>>>>> kas >>>>>>>>>> tau ka sako. TA , apibendrina visu reikalavimu visuma ir isduoda >>>>>>>>>> isvada: >>>>>>>>>> leidzima eksplotuoti masina ar ne. Tai ar gamintojo klausysi ar >>>>>>>>>> Lietuvos >>>>>>>>>> pareigunu? Manau, kad klausyt reiktu tu, kurie turi teise >>>>>>>>>> bausti :) >>>>>>>>>> O >>>>>>>>>> jie >>>>>>>>>> nebaudzia del amortiku amziaus skirtumo. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Amortiku amzius nevertinamas TA metu! TA isduoda isvada ar masina >>>>>>>>>> tinkam >>>>>>>>>> eksplotacijai ! Pakartok tai keleta sykiu garsiai, priejes prie >>>>>>>>>> veidrodzio, turetu padet. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>>>>> news:lcvj75$kj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Va: >>>>>>>>>>> KET / III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos >>>>>>>>>>> 5. Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos saugaus >>>>>>>>>>> eismo >>>>>>>>>>> automobilių keliais įstatymą, mokėti šias taisykles ir jų >>>>>>>>>>> laikytis. >>>>>>>>>>> iš to seka: >>>>>>>>>>> PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA >>>>>>>>>>> Apžiūros metu tikrinama, ar: >>>>>>>>>>> 1.. transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, sistemų, >>>>>>>>>>> agregatų >>>>>>>>>>> ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka susisiekimo ministro >>>>>>>>>>> patvirtintus >>>>>>>>>>> Techninių reikalavimų naudojamoms kelių transporto priemonėms, >>>>>>>>>>> gamintojo >>>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>>> kitų teisės aktų reikalavimus; >>>>>>>>>>> Amo keitimo manualas, tikiuosi, jei toks kietas esi, moki >>>>>>>>>>> angliskai: >>>>>>>>>>> Shocks should ALWAYS be replaced in pairs, otherwise you can >>>>>>>>>>> have >>>>>>>>>>> strange >>>>>>>>>>> handling and braking issues - especially in an emergency! >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Aciprašai? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:lcvh7m$ue4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> TA reglamente? Yrasytas draudimas, kad draudziama ekpslotuoti >>>>>>>>>>>> automobilius, kuriu vienos puses amortikas senesnis uz kitos? >>>>>>>>>>>> Taip? >>>>>>>>>>>> Nurodyk , kur galeciau apie tai paskaityt. Rades, cia, viesai >>>>>>>>>>>> taves >>>>>>>>>>>> atsiprasysiu,. nepusiu krutines kaip Petkevicius :) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>>>>>>> news:lcvfgo$sj3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Reglamentuoja, tik tu skaityt nemoki. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>> >