Tema: Re: del auto draudimo
Autorius: NeLabaispauda
Data: 2014-02-07 13:13:06
O kad istatymai nurodo i gamintoja, tai cia aisku px.
Na, ponetkes, tai ponetkes.


"Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message 
news:ld2erl$v59$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei Lietuvoje vazineji, tai gal ir Lietuvos istatymu ir laikykis, o ne 
> gamintojo rekomendaciju :)
>
> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag 
> news:ld2572$lnn$1@trimpas.omnitel.net...
>> Jeigu gamintojo instrukcija sako, kad negalima, tai pagal tave gaunasi, 
>> kad
>> px?
>>
>>
>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>> news:ld18va$7i3$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai butent, kad nei pagal istatyma, nei pagal TA reikalavimus antro
>>> amortiko keisti ir neprivalo :)))))
>>>
>>> a)  TA darbuotojai vadovaujasi reglamentu. Pagal dabar galiojanti
>>> reglamenta, amortikai GALI buti skirtingo amziaus, taciau mašina bus
>>> pripazinta tinkama eksplotacijai. ( Skaityk garsiai) O gal gaves leidima
>>> eksplotuoti masina, pradedi vistiek reikalaut, kad to leidimo neduotu,
>>> remdamasis gamintojo rekomendacijomis ir netgi KET? Cirkininkas 
>>> kazkoks:)
>>> Ok. Jeigu TA apziuros teigiama  isvada  tau nepatinka-niekas netrukdo
>>> lipduka ismest ir vaiksciot pesciomis.
>>>
>>> b) Del draudimo.  KURIU VELNIU TAU TURETU KEISTI KITA AMORTIKA, jeigu ir
>>> su senuoju masina TA meistru pripazistama tinkama eksplotacijai?
>>>
>>> c) Gincas is to ir kilo. Viena sudauze, o tu panorai , kad pakeistu du.
>>> Aiskindamas man, kad su skirtingu nusidevejimu amortikais, masina negali
>>> but eksplotuojama, nesugebi nurodyt, kiek senas turi but amortikas, kad 
>>> jo
>>> negalima butu eksplotuoti su nauju. NESUGEBI? Nu ir Hau, kaip kad pats
>>> sakai :)
>>>
>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>> news:ld111n$4ve$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Aš suprantu, kad tu esi, kaip cekasnorisas ir tau nei ket, nei saugaus
>>>> eismo
>>>> istatymas,
>>>> jau nekalbant apie gamintojo instrukcijas ir nurodymus, i kuriuos yra
>>>> tiesiogine nuoroda
>>>> is TA taisykliu, negalioja.
>>>> Tu klausi, kur parasyta, kiek turi buti senas amo, kad negalima butu
>>>> ekploatuoti su nauju.
>>>> Su salyga, kad gincas kilo ne is to, tai atsakau.
>>>> Servise, yvykio metu sugadinta amo keiciant, kitas, pagal istatyma,
>>>> negali
>>>> buti nekeiciamas.
>>>> Ir px, kiek jis tarnaves.
>>>> Hau
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>> news:ld0trj$3iv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Už techniškai netvarkingos transporto priemonės vairavimą Lietuvos
>>>>> Respublikos Administracinių teisių pažeidimų kodeksas numato baudą nuo
>>>>> 100
>>>>> iki 200 Lt .
>>>>>
>>>>> „Dėl Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų 
>>>>> reikalavimų“
>>>>>
>>>>> 2. Transporto priemonės vienos ašies ir sudvejinto tilto padangos turi
>>>>> būti vienodos, t. y.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2.1. to paties gamintojo;
>>>>>
>>>>> 2.2. vienodo konstrukcinio tipo;
>>>>>
>>>>> 2.3. vienodų matmenų;
>>>>>
>>>>> 2.4. vienodos paskirties;
>>>>>
>>>>> 2.5. tos pačios keliamosios galios indekso;
>>>>>
>>>>> 2.6. vienodo leistino greičio indekso;
>>>>>
>>>>> 2.7. vienodo protektoriaus rašto.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> As suprantu, kad tau sunku isaiskinti, bet turek kiek ir tos sazines 
>>>>> :)
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>>>> news:ld0o52$vhu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tai, esant TA, su skirtingom padangom irgi nieks nesušaudys.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:ld0j47$sdh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Siaip ant pesciojo nedraudzia vaziuot, tik va, uzvaziavus ant jo
>>>>>>> bausme
>>>>>>> numatyta. O isvaziavus i kelia su skirtingo amziaus amortikais, 
>>>>>>> esant
>>>>>>> TA
>>>>>>> patikrai-bausme nera numatyta.
>>>>>>>
>>>>>>> Gal man jau pavyko tau  isaiskinti?
>>>>>>>
>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>>>>>> news:ld0e7v$pdt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Nurodyk, kur parašyta, kad negalima ant pesciojo vaziuoti.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:lcvt9p$9o4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Na, tai nurodyk, TA reglamenta, kokiu amziaus skirtimui esant tarp
>>>>>>>>>> amortiku, masina turi buti uzdrausta eksplotuoti.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>>>>>>>> news:lcvrak$7r4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Čiukčia pisatel?
>>>>>>>>>> TA sako, kad priemonė privalo atitikti gamintojo reikalavimus,
>>>>>>>>>> gamintojas
>>>>>>>>>> reikalauja keisti abu.
>>>>>>>>>> Jeigu tau logine seka per sunki, reiktu susirupint.
>>>>>>>>>> KET nera parasyta, kad draudziama uzvaziuoti ant pesciojo, bet is
>>>>>>>>>> kitu
>>>>>>>>>> punktu ir taip aisku,
>>>>>>>>>> ar tau nelabai?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:lcvl94$2f1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Teise eksplotuoti masina tau isduoda TA teigiamas ivertinimas.
>>>>>>>>>>> Tad
>>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>>> klausiu-ar TA reglamente yra irasyta, kad masina  draudziama
>>>>>>>>>>> eksplotuoti,
>>>>>>>>>>> jei vienos puses amortikas senesni uz kitos? Reglamente
>>>>>>>>>>> prirasyta-kiek
>>>>>>>>>>> gali dumyti, kiek stabdziai neatitikti, kiek diskai mm nudeveti
>>>>>>>>>>> gali
>>>>>>>>>>> buti.
>>>>>>>>>>> Daug visko. Apie amortiku amziaus skirtumus ten reglamentuota?
>>>>>>>>>>> Pofik
>>>>>>>>>>> kas
>>>>>>>>>>> tau ka sako. TA , apibendrina visu reikalavimu visuma ir isduoda
>>>>>>>>>>> isvada:
>>>>>>>>>>> leidzima eksplotuoti masina ar ne. Tai ar gamintojo klausysi ar
>>>>>>>>>>> Lietuvos
>>>>>>>>>>> pareigunu? Manau, kad klausyt reiktu tu, kurie turi teise bausti
>>>>>>>>>>> :)
>>>>>>>>>>> O
>>>>>>>>>>> jie
>>>>>>>>>>> nebaudzia del amortiku amziaus skirtumo.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Amortiku amzius nevertinamas TA metu! TA isduoda isvada ar 
>>>>>>>>>>> masina
>>>>>>>>>>> tinkam
>>>>>>>>>>> eksplotacijai ! Pakartok tai keleta sykiu garsiai, priejes prie
>>>>>>>>>>> veidrodzio, turetu padet.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag
>>>>>>>>>>> news:lcvj75$kj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Va:
>>>>>>>>>>>> KET / III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos
>>>>>>>>>>>> 5. Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos saugaus
>>>>>>>>>>>> eismo
>>>>>>>>>>>> automobilių keliais įstatymą, mokėti šias taisykles ir jų
>>>>>>>>>>>> laikytis.
>>>>>>>>>>>> iš to seka:
>>>>>>>>>>>> PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
>>>>>>>>>>>> Apžiūros metu tikrinama, ar:
>>>>>>>>>>>>  1.. transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, 
>>>>>>>>>>>> sistemų,
>>>>>>>>>>>> agregatų
>>>>>>>>>>>> ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka susisiekimo ministro
>>>>>>>>>>>> patvirtintus
>>>>>>>>>>>> Techninių reikalavimų naudojamoms kelių transporto priemonėms,
>>>>>>>>>>>> gamintojo
>>>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>>>> kitų teisės aktų reikalavimus;
>>>>>>>>>>>> Amo keitimo manualas, tikiuosi, jei toks kietas esi, moki
>>>>>>>>>>>> angliskai:
>>>>>>>>>>>> Shocks should ALWAYS be replaced in pairs, otherwise you can 
>>>>>>>>>>>> have
>>>>>>>>>>>> strange
>>>>>>>>>>>> handling and braking issues - especially in an emergency!
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Aciprašai?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:lcvh7m$ue4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> TA reglamente? Yrasytas draudimas, kad draudziama ekpslotuoti
>>>>>>>>>>>>> automobilius, kuriu vienos puses amortikas senesnis uz kitos?
>>>>>>>>>>>>> Taip?
>>>>>>>>>>>>> Nurodyk , kur galeciau apie tai paskaityt. Rades, cia, viesai
>>>>>>>>>>>>> taves
>>>>>>>>>>>>> atsiprasysiu,. nepusiu krutines kaip Petkevicius :)
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im 
>>>>>>>>>>>>> Newsbeitrag
>>>>>>>>>>>>> news:lcvfgo$sj3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Reglamentuoja, tik tu skaityt nemoki.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>