O kad istatymai nurodo i gamintoja, tai cia aisku px. Na, ponetkes, tai ponetkes. "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message news:ld2erl$v59$1@trimpas.omnitel.net... > Jei Lietuvoje vazineji, tai gal ir Lietuvos istatymu ir laikykis, o ne > gamintojo rekomendaciju :) > > "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag > news:ld2572$lnn$1@trimpas.omnitel.net... >> Jeigu gamintojo instrukcija sako, kad negalima, tai pagal tave gaunasi, >> kad >> px? >> >> >> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >> news:ld18va$7i3$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai butent, kad nei pagal istatyma, nei pagal TA reikalavimus antro >>> amortiko keisti ir neprivalo :))))) >>> >>> a) TA darbuotojai vadovaujasi reglamentu. Pagal dabar galiojanti >>> reglamenta, amortikai GALI buti skirtingo amziaus, taciau mašina bus >>> pripazinta tinkama eksplotacijai. ( Skaityk garsiai) O gal gaves leidima >>> eksplotuoti masina, pradedi vistiek reikalaut, kad to leidimo neduotu, >>> remdamasis gamintojo rekomendacijomis ir netgi KET? Cirkininkas >>> kazkoks:) >>> Ok. Jeigu TA apziuros teigiama isvada tau nepatinka-niekas netrukdo >>> lipduka ismest ir vaiksciot pesciomis. >>> >>> b) Del draudimo. KURIU VELNIU TAU TURETU KEISTI KITA AMORTIKA, jeigu ir >>> su senuoju masina TA meistru pripazistama tinkama eksplotacijai? >>> >>> c) Gincas is to ir kilo. Viena sudauze, o tu panorai , kad pakeistu du. >>> Aiskindamas man, kad su skirtingu nusidevejimu amortikais, masina negali >>> but eksplotuojama, nesugebi nurodyt, kiek senas turi but amortikas, kad >>> jo >>> negalima butu eksplotuoti su nauju. NESUGEBI? Nu ir Hau, kaip kad pats >>> sakai :) >>> >>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>> news:ld111n$4ve$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Aš suprantu, kad tu esi, kaip cekasnorisas ir tau nei ket, nei saugaus >>>> eismo >>>> istatymas, >>>> jau nekalbant apie gamintojo instrukcijas ir nurodymus, i kuriuos yra >>>> tiesiogine nuoroda >>>> is TA taisykliu, negalioja. >>>> Tu klausi, kur parasyta, kiek turi buti senas amo, kad negalima butu >>>> ekploatuoti su nauju. >>>> Su salyga, kad gincas kilo ne is to, tai atsakau. >>>> Servise, yvykio metu sugadinta amo keiciant, kitas, pagal istatyma, >>>> negali >>>> buti nekeiciamas. >>>> Ir px, kiek jis tarnaves. >>>> Hau >>>> >>>> >>>> >>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>> news:ld0trj$3iv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Už techniškai netvarkingos transporto priemonės vairavimą Lietuvos >>>>> Respublikos Administracinių teisių pažeidimų kodeksas numato baudą nuo >>>>> 100 >>>>> iki 200 Lt . >>>>> >>>>> „Dėl Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų >>>>> reikalavimų“ >>>>> >>>>> 2. Transporto priemonės vienos ašies ir sudvejinto tilto padangos turi >>>>> būti vienodos, t. y. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> 2.1. to paties gamintojo; >>>>> >>>>> 2.2. vienodo konstrukcinio tipo; >>>>> >>>>> 2.3. vienodų matmenų; >>>>> >>>>> 2.4. vienodos paskirties; >>>>> >>>>> 2.5. tos pačios keliamosios galios indekso; >>>>> >>>>> 2.6. vienodo leistino greičio indekso; >>>>> >>>>> 2.7. vienodo protektoriaus rašto. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> As suprantu, kad tau sunku isaiskinti, bet turek kiek ir tos sazines >>>>> :) >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>> news:ld0o52$vhu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tai, esant TA, su skirtingom padangom irgi nieks nesušaudys. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:ld0j47$sdh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Siaip ant pesciojo nedraudzia vaziuot, tik va, uzvaziavus ant jo >>>>>>> bausme >>>>>>> numatyta. O isvaziavus i kelia su skirtingo amziaus amortikais, >>>>>>> esant >>>>>>> TA >>>>>>> patikrai-bausme nera numatyta. >>>>>>> >>>>>>> Gal man jau pavyko tau isaiskinti? >>>>>>> >>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>> news:ld0e7v$pdt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Nurodyk, kur parašyta, kad negalima ant pesciojo vaziuoti. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:lcvt9p$9o4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Na, tai nurodyk, TA reglamenta, kokiu amziaus skirtimui esant tarp >>>>>>>>>> amortiku, masina turi buti uzdrausta eksplotuoti. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>>>> news:lcvrak$7r4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Čiukčia pisatel? >>>>>>>>>> TA sako, kad priemonė privalo atitikti gamintojo reikalavimus, >>>>>>>>>> gamintojas >>>>>>>>>> reikalauja keisti abu. >>>>>>>>>> Jeigu tau logine seka per sunki, reiktu susirupint. >>>>>>>>>> KET nera parasyta, kad draudziama uzvaziuoti ant pesciojo, bet is >>>>>>>>>> kitu >>>>>>>>>> punktu ir taip aisku, >>>>>>>>>> ar tau nelabai? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:lcvl94$2f1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Teise eksplotuoti masina tau isduoda TA teigiamas ivertinimas. >>>>>>>>>>> Tad >>>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>>> klausiu-ar TA reglamente yra irasyta, kad masina draudziama >>>>>>>>>>> eksplotuoti, >>>>>>>>>>> jei vienos puses amortikas senesni uz kitos? Reglamente >>>>>>>>>>> prirasyta-kiek >>>>>>>>>>> gali dumyti, kiek stabdziai neatitikti, kiek diskai mm nudeveti >>>>>>>>>>> gali >>>>>>>>>>> buti. >>>>>>>>>>> Daug visko. Apie amortiku amziaus skirtumus ten reglamentuota? >>>>>>>>>>> Pofik >>>>>>>>>>> kas >>>>>>>>>>> tau ka sako. TA , apibendrina visu reikalavimu visuma ir isduoda >>>>>>>>>>> isvada: >>>>>>>>>>> leidzima eksplotuoti masina ar ne. Tai ar gamintojo klausysi ar >>>>>>>>>>> Lietuvos >>>>>>>>>>> pareigunu? Manau, kad klausyt reiktu tu, kurie turi teise bausti >>>>>>>>>>> :) >>>>>>>>>>> O >>>>>>>>>>> jie >>>>>>>>>>> nebaudzia del amortiku amziaus skirtumo. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Amortiku amzius nevertinamas TA metu! TA isduoda isvada ar >>>>>>>>>>> masina >>>>>>>>>>> tinkam >>>>>>>>>>> eksplotacijai ! Pakartok tai keleta sykiu garsiai, priejes prie >>>>>>>>>>> veidrodzio, turetu padet. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>>>>>> news:lcvj75$kj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Va: >>>>>>>>>>>> KET / III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos >>>>>>>>>>>> 5. Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos saugaus >>>>>>>>>>>> eismo >>>>>>>>>>>> automobilių keliais įstatymą, mokėti šias taisykles ir jų >>>>>>>>>>>> laikytis. >>>>>>>>>>>> iš to seka: >>>>>>>>>>>> PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA >>>>>>>>>>>> Apžiūros metu tikrinama, ar: >>>>>>>>>>>> 1.. transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, >>>>>>>>>>>> sistemų, >>>>>>>>>>>> agregatų >>>>>>>>>>>> ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka susisiekimo ministro >>>>>>>>>>>> patvirtintus >>>>>>>>>>>> Techninių reikalavimų naudojamoms kelių transporto priemonėms, >>>>>>>>>>>> gamintojo >>>>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>>>> kitų teisės aktų reikalavimus; >>>>>>>>>>>> Amo keitimo manualas, tikiuosi, jei toks kietas esi, moki >>>>>>>>>>>> angliskai: >>>>>>>>>>>> Shocks should ALWAYS be replaced in pairs, otherwise you can >>>>>>>>>>>> have >>>>>>>>>>>> strange >>>>>>>>>>>> handling and braking issues - especially in an emergency! >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Aciprašai? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:lcvh7m$ue4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> TA reglamente? Yrasytas draudimas, kad draudziama ekpslotuoti >>>>>>>>>>>>> automobilius, kuriu vienos puses amortikas senesnis uz kitos? >>>>>>>>>>>>> Taip? >>>>>>>>>>>>> Nurodyk , kur galeciau apie tai paskaityt. Rades, cia, viesai >>>>>>>>>>>>> taves >>>>>>>>>>>>> atsiprasysiu,. nepusiu krutines kaip Petkevicius :) >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im >>>>>>>>>>>>> Newsbeitrag >>>>>>>>>>>>> news:lcvfgo$sj3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> Reglamentuoja, tik tu skaityt nemoki. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>> >>