Aš suprantu, kad tu esi, kaip cekasnorisas ir tau nei ket, nei saugaus eismo istatymas, jau nekalbant apie gamintojo instrukcijas ir nurodymus, i kuriuos yra tiesiogine nuoroda is TA taisykliu, negalioja. Tu klausi, kur parasyta, kiek turi buti senas amo, kad negalima butu ekploatuoti su nauju. Su salyga, kad gincas kilo ne is to, tai atsakau. Servise, yvykio metu sugadinta amo keiciant, kitas, pagal istatyma, negali buti nekeiciamas. Ir px, kiek jis tarnaves. Hau "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message news:ld0trj$3iv$1@trimpas.omnitel.net... > Už techniškai netvarkingos transporto priemonės vairavimą Lietuvos > Respublikos Administracinių teisių pažeidimų kodeksas numato baudą nuo 100 > iki 200 Lt . > > „Dėl Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų“ > > 2. Transporto priemonės vienos ašies ir sudvejinto tilto padangos turi > būti vienodos, t. y. > > > > 2.1. to paties gamintojo; > > 2.2. vienodo konstrukcinio tipo; > > 2.3. vienodų matmenų; > > 2.4. vienodos paskirties; > > 2.5. tos pačios keliamosios galios indekso; > > 2.6. vienodo leistino greičio indekso; > > 2.7. vienodo protektoriaus rašto. > > > > As suprantu, kad tau sunku isaiskinti, bet turek kiek ir tos sazines :) > > > > > > "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag > news:ld0o52$vhu$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai, esant TA, su skirtingom padangom irgi nieks nesušaudys. >> >> >> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >> news:ld0j47$sdh$1@trimpas.omnitel.net... >>> Siaip ant pesciojo nedraudzia vaziuot, tik va, uzvaziavus ant jo bausme >>> numatyta. O isvaziavus i kelia su skirtingo amziaus amortikais, esant TA >>> patikrai-bausme nera numatyta. >>> >>> Gal man jau pavyko tau isaiskinti? >>> >>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>> news:ld0e7v$pdt$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nurodyk, kur parašyta, kad negalima ant pesciojo vaziuoti. >>>> >>>> >>>> >>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>> news:lcvt9p$9o4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Na, tai nurodyk, TA reglamenta, kokiu amziaus skirtimui esant tarp >>>>>> amortiku, masina turi buti uzdrausta eksplotuoti. >>>>> >>>>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>> news:lcvrak$7r4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Čiukčia pisatel? >>>>>> TA sako, kad priemonė privalo atitikti gamintojo reikalavimus, >>>>>> gamintojas >>>>>> reikalauja keisti abu. >>>>>> Jeigu tau logine seka per sunki, reiktu susirupint. >>>>>> KET nera parasyta, kad draudziama uzvaziuoti ant pesciojo, bet is >>>>>> kitu >>>>>> punktu ir taip aisku, >>>>>> ar tau nelabai? >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:lcvl94$2f1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Teise eksplotuoti masina tau isduoda TA teigiamas ivertinimas. Tad >>>>>>> ir >>>>>>> klausiu-ar TA reglamente yra irasyta, kad masina draudziama >>>>>>> eksplotuoti, >>>>>>> jei vienos puses amortikas senesni uz kitos? Reglamente >>>>>>> prirasyta-kiek >>>>>>> gali dumyti, kiek stabdziai neatitikti, kiek diskai mm nudeveti gali >>>>>>> buti. >>>>>>> Daug visko. Apie amortiku amziaus skirtumus ten reglamentuota? >>>>>>> Pofik >>>>>>> kas >>>>>>> tau ka sako. TA , apibendrina visu reikalavimu visuma ir isduoda >>>>>>> isvada: >>>>>>> leidzima eksplotuoti masina ar ne. Tai ar gamintojo klausysi ar >>>>>>> Lietuvos >>>>>>> pareigunu? Manau, kad klausyt reiktu tu, kurie turi teise bausti :) >>>>>>> O >>>>>>> jie >>>>>>> nebaudzia del amortiku amziaus skirtumo. >>>>>>> >>>>>>> Amortiku amzius nevertinamas TA metu! TA isduoda isvada ar masina >>>>>>> tinkam >>>>>>> eksplotacijai ! Pakartok tai keleta sykiu garsiai, priejes prie >>>>>>> veidrodzio, turetu padet. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>> news:lcvj75$kj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Va: >>>>>>>> KET / III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos >>>>>>>> 5. Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos saugaus >>>>>>>> eismo >>>>>>>> automobilių keliais įstatymą, mokėti šias taisykles ir jų laikytis. >>>>>>>> iš to seka: >>>>>>>> PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA >>>>>>>> Apžiūros metu tikrinama, ar: >>>>>>>> 1.. transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, sistemų, >>>>>>>> agregatų >>>>>>>> ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka susisiekimo ministro >>>>>>>> patvirtintus >>>>>>>> Techninių reikalavimų naudojamoms kelių transporto priemonėms, >>>>>>>> gamintojo >>>>>>>> ir >>>>>>>> kitų teisės aktų reikalavimus; >>>>>>>> Amo keitimo manualas, tikiuosi, jei toks kietas esi, moki >>>>>>>> angliskai: >>>>>>>> Shocks should ALWAYS be replaced in pairs, otherwise you can have >>>>>>>> strange >>>>>>>> handling and braking issues - especially in an emergency! >>>>>>>> >>>>>>>> Aciprašai? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:lcvh7m$ue4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> TA reglamente? Yrasytas draudimas, kad draudziama ekpslotuoti >>>>>>>>> automobilius, kuriu vienos puses amortikas senesnis uz kitos? >>>>>>>>> Taip? >>>>>>>>> Nurodyk , kur galeciau apie tai paskaityt. Rades, cia, viesai >>>>>>>>> taves >>>>>>>>> atsiprasysiu,. nepusiu krutines kaip Petkevicius :) >>>>>>>>> >>>>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>>>>>>>> news:lcvfgo$sj3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Reglamentuoja, tik tu skaityt nemoki. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >>