O jeigu jie i miska nubego? Gamintojas raso, kad turi buti keiciami abu. Yra islyga, kad jeigu seimininkas ubagas, tada, taupant jo pinigus, gali keisti po viena. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ld6cct$2t8$1@trimpas.omnitel.net... > stipru. O VAG'as apie galinius amortikus rašo "can be renewed > individualy". > > > On 2014.02.06 11:04, LabaiNespauda wrote: >> Va: >> KET / III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos >> 5. Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos saugaus eismo >> automobilių keliais įstatymą, mokėti šias taisykles ir jų laikytis. >> iš to seka: >> PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA >> Apžiūros metu tikrinama, ar: >> 1.. transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, sistemų, >> agregatų ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka susisiekimo ministro >> patvirtintus Techninių reikalavimų naudojamoms kelių transporto >> priemonėms, gamintojo ir kitų teisės aktų reikalavimus; >> Amo keitimo manualas, tikiuosi, jei toks kietas esi, moki angliskai: >> Shocks should ALWAYS be replaced in pairs, otherwise you can have >> strange handling and braking issues - especially in an emergency! >> >> Aciprašai? >> >> >> >> >> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message >> news:lcvh7m$ue4$1@trimpas.omnitel.net... >>> TA reglamente? Yrasytas draudimas, kad draudziama ekpslotuoti >>> automobilius, kuriu vienos puses amortikas senesnis uz kitos? Taip? >>> Nurodyk , kur galeciau apie tai paskaityt. Rades, cia, viesai taves >>> atsiprasysiu,. nepusiu krutines kaip Petkevicius :) >>> >>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> schrieb im Newsbeitrag >>> news:lcvfgo$sj3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Reglamentuoja, tik tu skaityt nemoki. >>>> >>>> >> >