Klientas, turi teise neprimti nekokybiskak atliktos paslaugos. Esant gincui galima kviesti eksperta. Nesvarbu ar tai siuvykla ar tai taisykla ar dar kokia pisykla :) Ar teisingai tave supratau? Neginciji, kad nuvaziavus pas eksperta ir parodzius jam netinkamai pasalintos zalos atveji -teisme pries draudima laimesi, o stai paprases eksperta ateiti i servisa ir ivertinti lygiai ta pati atveji-tai jau pralosi? Labai skiriasi sie atvejai teismo pries draudimo kompanija poziuriu? "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> schrieb im Newsbeitrag news:lcvjmq$12d$1@trimpas.omnitel.net... > > > "Gintas" wrote in message news:lcvj9d$ml$1@trimpas.omnitel.net... > >>Cube siule vaziuoti per eksperta, jeigu taip nera, o as siuliau eksperta >>kviesti i servisa ir neimti masinos. Ar tai priestarauja Cubes teiginiui? > > Taip. Nes servisas bybi dejes ant tavo ekspertu. Jis daro tai, uz ka jam > moka. Sumokesi, kad apmyztu ir padegtu tavo kibira, jei tai leis > priesgaisrines salygos - tai padarys. Nemokesi tu ar draudimas - nedarys > nieko. > > Praktiskai net neisivaizduoju sitaucijos, kaip gali servisas dasileisti iki > tokios situacijos, kad kazkas pas juos kviestu kazkokius ekspertus tokiu > atveju. Tai turetu buti lochu kontora, o su tokiais draudimai stengiasi > nedirbti. > >