Tema: Re: del auto draudimo
Autorius: Gintas
Data: 2014-02-06 11:24:22
Klientas, turi teise neprimti nekokybiskak atliktos paslaugos. Esant gincui galima kviesti eksperta. Nesvarbu ar tai siuvykla ar tai taisykla ar dar kokia pisykla :) 
Ar teisingai tave supratau? Neginciji, kad nuvaziavus pas eksperta ir parodzius jam netinkamai pasalintos zalos atveji -teisme pries draudima laimesi, o stai paprases eksperta ateiti i servisa ir ivertinti lygiai ta pati atveji-tai jau pralosi? Labai skiriasi sie atvejai teismo pries draudimo kompanija poziuriu? 



"Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> schrieb im Newsbeitrag news:lcvjmq$12d$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> 
> "Gintas"  wrote in message news:lcvj9d$ml$1@trimpas.omnitel.net...
> 
>>Cube siule vaziuoti per eksperta, jeigu taip nera, o as siuliau eksperta 
>>kviesti i servisa ir neimti masinos. Ar tai priestarauja Cubes teiginiui?
> 
> Taip. Nes servisas bybi dejes ant tavo ekspertu. Jis daro tai, uz ka jam 
> moka. Sumokesi, kad apmyztu ir padegtu tavo kibira, jei tai leis 
> priesgaisrines salygos - tai padarys. Nemokesi tu ar draudimas - nedarys 
> nieko.
> 
> Praktiskai net neisivaizduoju sitaucijos, kaip gali servisas dasileisti iki 
> tokios situacijos, kad kazkas pas juos kviestu kazkokius ekspertus tokiu 
> atveju. Tai turetu buti lochu kontora, o su tokiais draudimai stengiasi 
> nedirbti.
> 
>