Tema: Re: del auto draudimo
Autorius: Gintas
Data: 2014-02-07 09:55:44
Masina arba tinkama ekplotacijai arba ne. Gauni tai patvirtinanti lipduka arba ne. Sutinki? Del amortiko-as gi nesaku, kad gali idet kitokio tipo. Taciau idejus tinkamo tipo, antro keisti neprivalu. Kodel? Ogi todel, kad ir viena pakeitus, masina gali tapti  techniskai tvarkinga (tam irodymas-TA apziuros kriterijai patvirtinti ministro)  O ko daugiau klientui reik, jei ne po avarijos gaut techniskai tvarkingai suremontuota masinyte, kuri gali toliau sekmingai dalyvaut eisme?  Jeigu i TA atvykes klientas  meistrams  atkakliai baksnoja pirstu i atsinestas gamintojo rekomendacijas ir lygiai taip pat akakliai praso pripazinti masina techniskai netvarkinga-situacija daugiau nei juokinga. As nesu mates vairuotojo su tokiu prasymu :) O tamsta? 

Ok. Pasikeitei abu amortikus i naujus. Po savaites vienas isvarvejo. Ka darom? Perkam vel du? O jei isvarvejo po menesio?  Du pirksi ar viena? O jei po 6men?  Kriterijai?

Tad ziuret cia reikia blaiviai. Kriterijus yra masinos tinkamumas eksplotacijai po remonto. Tiek padangu atveju, tiek amortiku atveju, tiek pasukio lempuciu isblukimo atveju. 



"Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> schrieb im Newsbeitrag news:ld1sq0$dvv$1@trimpas.omnitel.net...
> Nuostolio atlyginimas nėra automobilio būklės atstattymas į tokį lygį, kad 
> jis ant ribos praeitų TA. Įmant pavyzdį su padangomis, tau turbūt netiktų, 
> kad sugadinus naujas brangias padangas, draudėjas pasisiūlytų apmokėti dvi 
> baltarusiskas padėvėtas. Su amortizatoriais ir panašiomis porinėmis 
> detalėmis yra taip. Yra gamintojo nustatytos remonto metodikos. Sulaužęs 
> amortiką tu varai į dylerio servisą ir prašai atlikti remontą. Ir jei 
> dyleris keičia amortikus tik poromis (labai dažnas atvejis), niekam nerūpi 
> nei TA, nei ekspertų nuomonės - tokia remont metodika ir taškas. Draudiko 
> argumentas, kad va - senukuose galima nupirkti ir viena amortizatorių - 
> niekam neįdomi.
> 
> "Gintas"  wrote in message news:ld18va$7i3$1@trimpas.omnitel.net...
> 
>>Tai butent, kad nei pagal istatyma, nei pagal TA reikalavimus antro 
>>amortiko keisti ir neprivalo :)))))
> 
>>a)  TA darbuotojai vadovaujasi reglamentu. Pagal dabar galiojanti 
>>reglamenta, amortikai GALI buti skirtingo amziaus, taciau mašina bus 
>>pripazinta tinkama eksplotacijai. ( Skaityk >garsiai) O gal gaves leidima 
>>eksplotuoti masina, pradedi vistiek reikalaut, kad to leidimo neduotu, 
>>remdamasis gamintojo rekomendacijomis ir netgi KET? Cirkininkas kazkoks:) 
>>Ok. >Jeigu TA apziuros teigiama  isvada  tau nepatinka-niekas netrukdo 
>>lipduka ismest ir vaiksciot pesciomis.
> 
>>b) Del draudimo.  KURIU VELNIU TAU TURETU KEISTI KITA AMORTIKA, jeigu ir su 
>>senuoju masina TA meistru pripazistama tinkama eksplotacijai?
> 
>>c) Gincas is to ir kilo. Viena sudauze, o tu panorai , kad pakeistu du. 
>>Aiskindamas man, kad su skirtingu nusidevejimu amortikais, masina negali 
>>but eksplotuojama, nesugebi nurodyt, >kiek senas turi but amortikas, kad jo 
>>negalima butu eksplotuoti su nauju. NESUGEBI? Nu ir Hau, kaip kad pats 
>>sakai :)
> 
>