Masina arba tinkama ekplotacijai arba ne. Gauni tai patvirtinanti lipduka arba ne. Sutinki? Del amortiko-as gi nesaku, kad gali idet kitokio tipo. Taciau idejus tinkamo tipo, antro keisti neprivalu. Kodel? Ogi todel, kad ir viena pakeitus, masina gali tapti techniskai tvarkinga (tam irodymas-TA apziuros kriterijai patvirtinti ministro) O ko daugiau klientui reik, jei ne po avarijos gaut techniskai tvarkingai suremontuota masinyte, kuri gali toliau sekmingai dalyvaut eisme? Jeigu i TA atvykes klientas meistrams atkakliai baksnoja pirstu i atsinestas gamintojo rekomendacijas ir lygiai taip pat akakliai praso pripazinti masina techniskai netvarkinga-situacija daugiau nei juokinga. As nesu mates vairuotojo su tokiu prasymu :) O tamsta? Ok. Pasikeitei abu amortikus i naujus. Po savaites vienas isvarvejo. Ka darom? Perkam vel du? O jei isvarvejo po menesio? Du pirksi ar viena? O jei po 6men? Kriterijai? Tad ziuret cia reikia blaiviai. Kriterijus yra masinos tinkamumas eksplotacijai po remonto. Tiek padangu atveju, tiek amortiku atveju, tiek pasukio lempuciu isblukimo atveju. "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> schrieb im Newsbeitrag news:ld1sq0$dvv$1@trimpas.omnitel.net... > Nuostolio atlyginimas nėra automobilio būklės atstattymas į tokį lygį, kad > jis ant ribos praeitų TA. Įmant pavyzdį su padangomis, tau turbūt netiktų, > kad sugadinus naujas brangias padangas, draudėjas pasisiūlytų apmokėti dvi > baltarusiskas padėvėtas. Su amortizatoriais ir panašiomis porinėmis > detalėmis yra taip. Yra gamintojo nustatytos remonto metodikos. Sulaužęs > amortiką tu varai į dylerio servisą ir prašai atlikti remontą. Ir jei > dyleris keičia amortikus tik poromis (labai dažnas atvejis), niekam nerūpi > nei TA, nei ekspertų nuomonės - tokia remont metodika ir taškas. Draudiko > argumentas, kad va - senukuose galima nupirkti ir viena amortizatorių - > niekam neįdomi. > > "Gintas" wrote in message news:ld18va$7i3$1@trimpas.omnitel.net... > >>Tai butent, kad nei pagal istatyma, nei pagal TA reikalavimus antro >>amortiko keisti ir neprivalo :))))) > >>a) TA darbuotojai vadovaujasi reglamentu. Pagal dabar galiojanti >>reglamenta, amortikai GALI buti skirtingo amziaus, taciau mašina bus >>pripazinta tinkama eksplotacijai. ( Skaityk >garsiai) O gal gaves leidima >>eksplotuoti masina, pradedi vistiek reikalaut, kad to leidimo neduotu, >>remdamasis gamintojo rekomendacijomis ir netgi KET? Cirkininkas kazkoks:) >>Ok. >Jeigu TA apziuros teigiama isvada tau nepatinka-niekas netrukdo >>lipduka ismest ir vaiksciot pesciomis. > >>b) Del draudimo. KURIU VELNIU TAU TURETU KEISTI KITA AMORTIKA, jeigu ir su >>senuoju masina TA meistru pripazistama tinkama eksplotacijai? > >>c) Gincas is to ir kilo. Viena sudauze, o tu panorai , kad pakeistu du. >>Aiskindamas man, kad su skirtingu nusidevejimu amortikais, masina negali >>but eksplotuojama, nesugebi nurodyt, >kiek senas turi but amortikas, kad jo >>negalima butu eksplotuoti su nauju. NESUGEBI? Nu ir Hau, kaip kad pats >>sakai :) > >