Taip :) .... Aš neturėjau omeny, kad tų nesąmonės gerai.. Tiesiog tai, kad nukeliavus į kažkelintą instanciją gali išlįsti, kad kažkas turėjo perskirst per sankryžą oru ratus atsukus į vakarus, nes kažkokia linija ant kelio vaizduoja Kleino butelį. On 2014.05.07 04:36, Bronco wrote: > On 2014-05-07 01:54, cD-r0m wrote: >> Bet ar pas mus nėra "pilkos" vietos kad daug kur dviračio juostos >> baigiasi prieš sankryžą ir vėl prasideda iškart už jos? > > "Pilkų zonų" pasitaiko visur. Gal pamiršo nupaišyti, gal nusitrynė, gal > kelią suremontavo ir nespėjo perpaišyti naujai. Galima būtų pasiknist ir > atrast kelių žymėjimo taisykles ir tada žinotum tiksliai kas ir kaip ten > yra, ale tingisi ir nelabai įdomu. Bet sveikas protas sako, jei dviračio > takas nupaišytas iki pat sankryžos ir nutrūksta jau joje, o kitoje > sankryžos pusėje tęsiasi toliau, tai jis eina ir per sankryžą. Kitu > atveju takas prieš sankryžą turėtų būti nukreiptas link šaligatvio. > > Pvz. Belgijoje, Olandijoje dviračių takai būna nupaišyti ar specialiai > pakloti kitos spalvos danga šalia šaligatvio ir eina per pėsčiųjų > perėjas. Jei galimybės skirti gabalą šaligatvio nėra (pvz. sena siaura > gatvė su siauriu šaligatviu), tai juosta paišoma važiuojamoje dalyje, > bet jei tik yra galimybė, tai prieš pat sankryžą nuvedama ant šaligatvio > ir toliau ji kerta sankryžą jai išskirta pėsčiųjų perėjos juosta. Jei > nėra galimybės tokiam dalykui, tada paišoma sankryžoje. Jei reikia, tai > paišoma ir viduryje gatvės tarp juostų (pvz. jei toje sankryžoje esminis > transporto eismas kartu su dviratininkais suka į kairę). > > O tokių absurdų, kaip reikalavimas dviratininkui nulipti kaskart nuo > dviračio ir vestis jį per pėsčiųjų perėją, minėtose šalyse nėra ir > negali būti, nes tai būtų puikus "negyvos" teisės pavyzdys, nors į > vadovėlį dėk. T.y. tai būtų tokios teisės normos, kurių žinomai niekas > nevykdytų. Kodėl nevykdytų, gali aiškiai suvokti bet kuris atsisėdęs ant > dviračio ir pabandęs jį panaudoti kaip transporto priemonę bent kelias > dienas. Auto vairuotojams, kurie dviračiu nevažinėja, geriausias > palyginimas tokiam reikalavimui būtų, jei KET staiga iš auto vairuotojų > imtų reikalauti prieš kiekvieną sankryžą sustoti, atsidaryti dureles, > išlipti, apsidairyti į kairę ir dešinę, ir tik po to sėsti atgal į auto > ir važiuoti toliau (iki sekančios sankryžos) :] > > > >