Tipo, gedo pr. neatitinka pagrindinio kelio reikalavimu. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:lkff1o$c4t$1@trimpas.omnitel.net... > Nesuprantu iš kur tokių durnų žmonių atsiranda, kurie skaityti tingi, o > rašyti – ne. > Pabandyk įveikti šią ištrauką iš ženklų statymo taisyklių. > > 89. Nustatant važiavimo pirmenybę sankryžose, reikia, kad ji kuo labiau > atitiktų natūralų vairuotojų elgesį ir būtų lengvai suvokiama. Suvokimui, > kuris kelias yra pagrindinis, kuris šalutinis, didelę įtaką turi sankryžos > vaizdas, todėl yra saugiau, kai pagrindinis kelias yra: > 89.1. platesnis kelias siauresniojo atžvilgiu; > 89.2. kelias su skiriamąja juosta kelio be skiriamosios juostos > atžvilgiu; > 89.3. tiesiai einantis kelias iš šono prisijungiančio kelio atžvilgiu; > 89.4. kelias, kuriame eismas intensyvesnis, kelio, kuriame eismas ne toks > intensyvus, atžvilgiu ir pan. > 90. Nustatant važiavimo pirmenybę, reikia siekti nuoseklumo. Jeigu kelias > keliose sankryžose yra pagrindinis, nepageidautina, kad jis kokioje nors > sankryžoje taptų šalutiniu. Jeigu susikerta du keliai, kurie prieš tai > buvusiose sankryžose abu buvo pagrindiniai, pagrindiniu keliu geriau > laikyti tą kelią, kuris sudaro pagrindinio kelio įspūdį. Eismo > intensyvumas, kelio ar maršruto klasifikacija neturi būti > svarbiausias veiksnys. > 91. Jeigu iš susikertančių dviejų prieš tai buvusių pagrindinių kelių nei > vienas nesudaro pagrindinio kelio įspūdžio, reikia siekti jį sukurti > statybinėmis priemonėmis, įrengiant iškilias saugumo saleles, mažo > spindulio žiedinę sankryžą, koreguojant šalutinio kelio trasą, > važiuojamosios dalies plotį ir pan., o jeigu tai > neįmanoma – įrengti šviesoforus. > > > 2014.05.08 10:09, LabaiNespauda rašė: >> Cia tu panetkes varai, kad reikia pertvarkyti sankryzas. >> Stovi zenklai visam pasauly ir viskas aisku. >> Bet va kedui reikia padaryt taip, kad nereiketu zenklu >> ir viskas aisku butu pagal panetkes. >> Ka tiktai pats rasei, kad reikia sustoti ant perejos, nes zenklas >> blogai pastatytas. >> Tai vistik ne prie susikirtimo stotum, o ant perejos. >> >> >> >> >> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message >> news:lke37a$fmk$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> LabaiNespauda rašė: >>>> Tu tikrai gerai trolini. >>>> Nesupranti, kur kertasi vaziuojamosios dalys gedo pr. ir jogailos? >>> >>> Nesuprantu. Tačiau paieškojęs rasčiau kur yra važiuojamųjų dalių >>> sankirta. Ties ja ir sustočiau. >>> >>>> Ar mieste galioja 100 m matomumo taisykle? >>> >>> Negi sunku pačiam pasiskaityti? Nėra jokių išimčių, atstumas priklauso >>> reglamentuoto nuo greičio. >>> >>>> Kad 15% goželių nemoka ket, nereiškia kad ket netikslios. >>> >>> Tai reiškia, kad ARBA KET netikslios, ARBA gatvė atrodo neintuityviai. >>> >>>> Tiek vln, tiek ir kituose miestuose n+k sankryzu, kur be zenklu neaisku >>>> kas svarbiau. >>> >>> Tokios sankryžos turi būti lygiareikšmės arba jas reikia kuo greičiau >>> pertvarkyti, kad ir be ženklų būtų aišku kas ką turi praleisti. >>> >>> >>>> Gedo pr. nebutinai yra/turi buti svarbesnis uz jogailos, tam ir stovi >>>> stop zenklas. >>> >>> Tu ne paniatkes aiškink, o taisykles pasiskaityk. Aš juk tuos punktus >>> pagal jas surašiau, o ne pats išgalvojau. >>> >>>> Stop linija reikalinga tik tada ir butent tik tada, kai reikia, kad del >>>> saugumo/matomumo >>>> reiketu sustoti ne pries susikirtima, o toliau nuo jo. >>> >>> Skaityk ženklų statymo taisykles šūdo nemalęs: >>> http://www.google.lt/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CDYQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.eismovaldymas.lt%2Fget.php%3Ff.127&ei=y49qU9W9HOO57AaF54HYBA&usg=AFQjCNE8EOFKbYDzyjVdfUplGxxHTDV5mQ&bvm=bv.66111022,d.ZGU >>> >>> Juk pats paklausei ar ženklas ten pastatytas gerai, tai ir atsakiau >>> pagal jas. >> >