Tema: Re: Q: KET, dešinys posūkis, dviratis, sankryža (13kb)
Autorius: NeLabaispauda
Data: 2014-05-08 12:59:47
Tipo, gedo pr. neatitinka pagrindinio kelio reikalavimu.


"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
news:lkff1o$c4t$1@trimpas.omnitel.net...
> Nesuprantu iš kur tokių durnų žmonių atsiranda, kurie skaityti tingi, o 
> rašyti – ne.
> Pabandyk įveikti šią ištrauką iš ženklų statymo taisyklių.
>
> 89.  Nustatant važiavimo pirmenybę sankryžose, reikia, kad ji kuo labiau 
> atitiktų natūralų vairuotojų elgesį ir būtų lengvai suvokiama. Suvokimui, 
> kuris kelias yra pagrindinis, kuris šalutinis, didelę įtaką turi sankryžos 
> vaizdas, todėl yra saugiau, kai pagrindinis kelias yra:
> 89.1.  platesnis kelias siauresniojo atžvilgiu;
> 89.2.  kelias su skiriamąja juosta kelio be skiriamosios juostos 
> atžvilgiu;
> 89.3.  tiesiai einantis kelias iš šono prisijungiančio kelio atžvilgiu;
> 89.4.  kelias, kuriame eismas intensyvesnis, kelio, kuriame eismas ne toks 
> intensyvus, atžvilgiu ir pan.
> 90.  Nustatant važiavimo pirmenybę, reikia siekti nuoseklumo. Jeigu kelias 
> keliose sankryžose yra pagrindinis, nepageidautina, kad jis kokioje nors 
> sankryžoje taptų šalutiniu. Jeigu susikerta du keliai, kurie prieš tai 
> buvusiose sankryžose abu buvo pagrindiniai, pagrindiniu keliu geriau 
> laikyti tą kelią, kuris sudaro pagrindinio  kelio  įspūdį.  Eismo 
> intensyvumas,  kelio ar  maršruto  klasifikacija  neturi  būti 
> svarbiausias veiksnys.
> 91.  Jeigu iš susikertančių dviejų prieš tai buvusių pagrindinių kelių nei 
> vienas nesudaro pagrindinio kelio įspūdžio,  reikia siekti jį sukurti 
> statybinėmis  priemonėmis, įrengiant  iškilias saugumo  saleles,  mažo 
> spindulio žiedinę sankryžą, koreguojant šalutinio kelio trasą, 
> važiuojamosios dalies plotį ir pan., o jeigu tai
> neįmanoma – įrengti šviesoforus.
>
>
> 2014.05.08 10:09, LabaiNespauda rašė:
>> Cia tu panetkes varai, kad reikia pertvarkyti sankryzas.
>> Stovi zenklai visam pasauly ir viskas aisku.
>> Bet va kedui reikia padaryt taip, kad nereiketu zenklu
>> ir viskas aisku butu pagal panetkes.
>> Ka tiktai pats rasei, kad reikia sustoti ant perejos, nes zenklas
>> blogai pastatytas.
>> Tai vistik ne prie susikirtimo stotum, o ant perejos.
>>
>>
>>
>>
>> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message 
>> news:lke37a$fmk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> LabaiNespauda rašė:
>>>> Tu tikrai gerai trolini.
>>>> Nesupranti, kur kertasi vaziuojamosios dalys gedo pr. ir jogailos?
>>>
>>> Nesuprantu. Tačiau paieškojęs rasčiau kur yra važiuojamųjų dalių 
>>> sankirta. Ties ja ir sustočiau.
>>>
>>>> Ar mieste galioja 100 m matomumo taisykle?
>>>
>>> Negi sunku pačiam pasiskaityti? Nėra jokių išimčių, atstumas priklauso 
>>> reglamentuoto nuo greičio.
>>>
>>>> Kad 15% goželių nemoka ket, nereiškia kad ket netikslios.
>>>
>>> Tai reiškia, kad ARBA KET netikslios, ARBA gatvė  atrodo neintuityviai.
>>>
>>>> Tiek vln, tiek ir kituose miestuose n+k sankryzu, kur be zenklu neaisku 
>>>> kas svarbiau.
>>>
>>> Tokios sankryžos turi būti lygiareikšmės arba jas reikia kuo greičiau 
>>> pertvarkyti, kad ir be ženklų būtų aišku kas ką turi praleisti.
>>>
>>>
>>>> Gedo pr. nebutinai yra/turi buti svarbesnis uz jogailos, tam ir stovi 
>>>> stop zenklas.
>>>
>>> Tu ne paniatkes aiškink, o taisykles pasiskaityk. Aš juk tuos punktus 
>>> pagal jas surašiau, o ne pats išgalvojau.
>>>
>>>> Stop linija reikalinga tik tada ir butent tik tada, kai reikia, kad del 
>>>> saugumo/matomumo
>>>> reiketu sustoti ne pries susikirtima, o toliau nuo jo.
>>>
>>> Skaityk ženklų statymo taisykles šūdo nemalęs: 
>>> http://www.google.lt/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CDYQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.eismovaldymas.lt%2Fget.php%3Ff.127&ei=y49qU9W9HOO57AaF54HYBA&usg=AFQjCNE8EOFKbYDzyjVdfUplGxxHTDV5mQ&bvm=bv.66111022,d.ZGU
>>>
>>> Juk pats paklausei ar ženklas ten pastatytas gerai, tai ir atsakiau 
>>> pagal jas.
>>
>