Tema: Re: Q: KET, dešinys posūkis, dviratis, sankryža (13kb)
Autorius: monaxas
Data: 2014-05-08 21:55:26
Bleee, Kedai, nu tu bent perskaitai į ką replajini?
Nutai Aras pistelėjo, kad reik nulipt prieš sankryžą, nes PRIVALOMA, tu 
suspindėjai žiniomis, kas yr projektas pakeist PRIVALOMA į REKOMENDUOJAMA.
Nutai jūs abu esat dalbajobai mano nuomone, nes neskiriat sankryžos nuo 
pervažiavimo į kitą kelio pusę.

Suprantamai parašiau?

"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message 
news:lkga83$chf$1@trimpas.omnitel.net...
> Kodėl tu į mane daugiskaita kreipiesi?
> Mano manymu 2 kelių sankirta kaip tik tai ir reiškia, kad nei vienas 
> kelias nesibaigia, todėl tokiose vietose neįmanoma pervažiuoti į KITĄ 
> kelio pusę važiuojant tiesiai. Ta idiotiška rekomendacija sankryžoms 
> niekada nebuvo taikoma, čia tik ypatingi gudragalviai sugeba taip 
> interpretuoti.
> Mano žiniomis pagal tą 66 straipsnį apskritai niekas nebuvo nubaustas, jis 
> tėra deklaracija, kuria naudojasi vairuotojai savo teises kočiodami ir 
> konfliktus keldami.
> Aš siūliau tą straipsnį apskritai išbraukti, nes niekas nežino ką reiškia 
> „intensyvus“ eismas.
>
> monaxas rašė:
>> Bet tai blet mes suvokiam kas yra "pervžiuoti į kitą kelio pusę"? Čia 
>> taikoma visose sankryžose?
>> O jeigu čiurka - karatistas? Kaip džekičianasblet.
>> Tai pagal jūsų logiką, jei eismas intensyvus, nu ir aš važiuoju 
>> pagrindiuniu keliu, tai prieš kiekvieno šalutinio keliuko prisijungimą 
>> privalau/man rekomenduojama persivesti dviratį krūvai laukiančių 
>> šalutiniame kelyje prieš nosį?!
>> Ar jūsų absurdiškas straipsnis numato išimtis kada galima bybį dėt ir 
>> pervažiuot per sankryžą išdidžiai su pedalais?
>>
>>     "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net
>>     <mailto:non@[[trinti]]katalogai.net>> wrote in message
>>     news:lkg8ue$b9i$1@trimpas.omnitel.net...
>>     Kiek galima šitas nesąmones kartoti? Nuraminimui pasakysiu, kad
>>     pagal naują KET redakciją tokio painaus punkto nebeliks, tad
>>     nebesiginčykite lygioje vietoje.
>>
>>     Čia siūloma nauja redakcija:
>> 
>> http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n
>>
>>         66*0*. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę,
>>         apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio
>>         vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas
>>         dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms
>>         *Dviračio vairuotojui, važiuojančiam važiuojamąja dalimi,
>>         prireikus **pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą
>>         kelio pusę**, rekomenduojama nulipti nuo dviračio **ir kirsti
>>         važiuojamąją dalį vedantis dviratį, jei eismo sąlygos to
>>         reikalauja*.
>>
>>
>>     Rekomendacijos teisės aktuose, žinoma, atrodo idiotiškai, bet ką
>>     jau darysi, jei vyrai patys savęs bijo ir nesiryžta pataisyti
>>     žmoniškai.
>>     MKN rekomendacijas reikėtų rašyti į švietėjiškus bukletus, o ne į 
>> KET.
>>
>>     Aras rašė:
>>>     Tamsta pastudijuok KET ir Saugaus eismo įstatymą: į kokį apibrėžimą 
>>> patenka sankryža ir iš kokių dalių sudarytas kelias.
>>>     Sankryža patenka į apibrėžimą "Kelias", todėl iš to ir išplaukia 
>>> visa durna situacija, kai dviratininkas, esant intensyviam eismui, 
>>> norėdamas kirsti sankryžą (kas yra atitikmuo "pervažiuoti į kitą kelio 
>>> pusę"), privalo nulipti nuo dviračio ir persivaryti jį pėstute.
>>>
>>>
>>>     "monaxas"<sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt>  wrote in 
>>> messagenews:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>     tu gal skirk pervažiavimą į kitą kelio pusę nuo važiuojamosios 
>>>> dalies
>>>>     susikirtimo sankryžoje, ką
>>>>
>>>>     "Aras"<nera@nera.nera>  wrote in message
>>>>     news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>     Nu kad nupaišytoje schemoje dviratininkas kerta šalutinį kelią 
>>>>> (pagal KET
>>>>>     66 p. pervažiuoja į kitą kelio pusę), todėl jis turėjo nulipti ir 
>>>>> varytis
>>>>>     dviratį. Logikos nėra, bet įstatymo laikytis privalu.
>>>>>     Kad jo nepraleido mašina - čia jau kitas reikalas. Pėsčiojo irgi 
>>>>> gali
>>>>>     nepraleisti, bet pėstysis dėl to neprivalo trenktis į mašiną.
>>>>>     Lieka vienas klausimas - ar eismas buvo intensyvus...
>>>>>
>>>>>     66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti 
>>>>> ar
>>>>>     pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti 
>>>>> ir
>>>>>     kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties 
>>>>> kitoms
>>>>>     transporto priemonėms.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>     "Bronco"<TRINTI_bronco.mail@gmail.com>  wrote in message
>>>>>     news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>     On 2014-05-07 12:21, Aras wrote:
>>>>>>     Pagal realų man žinomą įvykį sprendžiu, kad kaltas dviratininkas. 
>>>>>> Dėl ko?
>>>>>>     Buvo situacija sankryžoje, kai mašina lėtai judėjo per perėją, o
>>>>>>     užsižiopsojusi bobulka atsitrenkė į mašinos šoną. Bobulka lengvai
>>>>>>     susižeidė. Atvykusi policija konstatavo, kad kalta bobulka.
>>>>>     Taip, gali būti toks variantas, jog kaltas dviratininkas, jei auto
>>>>>     stovės beveik pasukusi ir lauks, kol pereis per perėją pėstieji, o 
>>>>> aklas
>>>>>     dviratininkas atmins ir trenksis į auto. Bet nupaišytoje schemoje 
>>>>> auto
>>>>>     ir dviratininkas važiuoja greta ir vienu metu įvažiuoja į 
>>>>> sankryžą. Auto
>>>>>     privalo praleist dviratininką, važiuojantį tiesiai, tada praleist
>>>>>     pėsčiuosius, einančius perėja, ir tik tada užbaigti sukimo į 
>>>>> dešinę
>>>>>     manevrą.
>>>>>
>>>>>
>>>     >
>>
>