<html> <head> <meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type"> </head> <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF"> <div class="moz-cite-prefix">Kiek galima šitas nesąmones kartoti? Nuraminimui pasakysiu, kad pagal naują KET redakciją tokio painaus punkto nebeliks, tad nebesiginčykite lygioje vietoje.<br> <span style="font-size:11.0pt"><br> </span>Čia siūloma nauja redakcija: <font size="2" face="sans-serif"><a moz-do-not-send="true" href="http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n">http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n</a></font><br> <blockquote><span style="font-size:11.0pt">6<s>6</s><b>0</b>. <s>Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms</s> </span><b><span style="font-size:11.0pt">Dviračio vairuotojui, važiuojančiam važiuojamąja dalimi, prireikus </span></b><b><span style="font-size:11.0pt">pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę</span></b><b><span style="font-size: 11.0pt">, rekomenduojama nulipti nuo dviračio </span></b><b><span style="font-size:11.0pt">ir kirsti važiuojamąją dalį vedantis dviratį, jei eismo sąlygos to reikalauja</span></b><span style="font-size:11.0pt">.</span><br> <span style="font-size:11.0pt"></span></blockquote> <span style="font-size:11.0pt"><br> </span>Rekomendacijos teisės aktuose, žinoma, atrodo idiotiškai, bet ką jau darysi, jei vyrai patys savęs bijo ir nesiryžta pataisyti žmoniškai.<br> MKN rekomendacijas reikėtų rašyti į švietėjiškus bukletus, o ne į KET.<br> <br> Aras rašė:<br> </div> <blockquote cite="mid:lkg86j$ak4$1@trimpas.omnitel.net" type="cite"> <pre wrap="">Tamsta pastudijuok KET ir Saugaus eismo įstatymą: į kokį apibrėžimą patenka sankryža ir iš kokių dalių sudarytas kelias. Sankryža patenka į apibrėžimą "Kelias", todėl iš to ir išplaukia visa durna situacija, kai dviratininkas, esant intensyviam eismui, norėdamas kirsti sankryžą (kas yra atitikmuo "pervažiuoti į kitą kelio pusę"), privalo nulipti nuo dviračio ir persivaryti jį pėstute. "monaxas" <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt"><sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt></a> wrote in message <a class="moz-txt-link-freetext" href="news:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net">news:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net</a>... </pre> <blockquote type="cite"> <pre wrap="">tu gal skirk pervažiavimą į kitą kelio pusę nuo važiuojamosios dalies susikirtimo sankryžoje, ką "Aras" <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:nera@nera.nera"><nera@nera.nera></a> wrote in message <a class="moz-txt-link-freetext" href="news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net">news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net</a>... </pre> <blockquote type="cite"> <pre wrap="">Nu kad nupaišytoje schemoje dviratininkas kerta šalutinį kelią (pagal KET 66 p. pervažiuoja į kitą kelio pusę), todėl jis turėjo nulipti ir varytis dviratį. Logikos nėra, bet įstatymo laikytis privalu. Kad jo nepraleido mašina - čia jau kitas reikalas. Pėsčiojo irgi gali nepraleisti, bet pėstysis dėl to neprivalo trenktis į mašiną. Lieka vienas klausimas - ar eismas buvo intensyvus... 66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms. "Bronco" <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:TRINTI_bronco.mail@gmail.com"><TRINTI_bronco.mail@gmail.com></a> wrote in message <a class="moz-txt-link-freetext" href="news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net">news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net</a>... On 2014-05-07 12:21, Aras wrote: </pre> <blockquote type="cite"> <pre wrap="">Pagal realų man žinomą įvykį sprendžiu, kad kaltas dviratininkas. Dėl ko? Buvo situacija sankryžoje, kai mašina lėtai judėjo per perėją, o užsižiopsojusi bobulka atsitrenkė į mašinos šoną. Bobulka lengvai susižeidė. Atvykusi policija konstatavo, kad kalta bobulka. </pre> </blockquote> <pre wrap=""> Taip, gali būti toks variantas, jog kaltas dviratininkas, jei auto stovės beveik pasukusi ir lauks, kol pereis per perėją pėstieji, o aklas dviratininkas atmins ir trenksis į auto. Bet nupaišytoje schemoje auto ir dviratininkas važiuoja greta ir vienu metu įvažiuoja į sankryžą. Auto privalo praleist dviratininką, važiuojantį tiesiai, tada praleist pėsčiuosius, einančius perėja, ir tik tada užbaigti sukimo į dešinę manevrą. </pre> </blockquote> </blockquote> <pre wrap="">></pre> </blockquote> <br> </body> </html>