On 2014-05-08 17:05, monaxas wrote: > Absurdas. > Pagal panetkes yra atvirkščiai ir tai yra logiška ir tai visiems > suprantama išskyrus Kedo paminėtiems 15 %. Paniatkes dalykas kintamas. Ir šalių, kuriose dviračių sportas yra tokio pat populiarumo, kaip Lietuvoje krepšinis, praktika rodo, jog mano minėtos "paniatkės" yra teisingesnės. O ką rašo Kedas, aš nematau, todėl nesiimsiu komentuoti. > Dviratininkas jei mato, kad gali būt nupistas nuo vaizdo PRIVALO duoti > kelią didesnėms transporto priemonėms. Tam jam yra numatyta visų ratų > stabdžiai, matomumas 360 (!) laipsnių kampu (ko neturi kiti) ir dar > dachuja kitokių įgimtų navarotų, kad turėtų galimybę išgyvent. Pala pala. Aš rašiau tik apie tai, kaip teisingiau tą dalyką suprast ir kaip elgtis AUTOMOBILIŲ VAIRUOTOJAMS, ne dviratininkams! Dviratininkas tikrai negali sau leisti jaustis "šventa karve", nes tai tolygu savižudybei. Dviratininkui privalu laikytis KET, o kai jį praleidžia vairuotojai toje situacijoje, kai nepriklauso pagal KET, tiesiog linktelt vairuotojui, padėkojant už tokį gražų gestą, ir tik tada važiuoti toliau. Kaip rodo pasaulinė praktika, nuo pernelyg didelio paslaugumo dar niekas nemirė. O nuo "švento" įsitikinimo - "dabar mano pirmenybė", pasaulyje kasdien žūsta ne viena dešimtis, o gal ir šimtai žmonių. p.s. dėl dviratininko matymo kampo tai perlenkta lazda. Matyti, tai kas vyksta priekyje, dviratininkui yra tikrai geresnės sąlygos, bet jis visai nemato, kas jam artėja iš nugaros ir kas jį gali netikėtai pakirsti. Pvz. važiuoji auto ir galinio vaizdo veidrodėlyje matai atlekiančia britvą ar bnv, kuris lekia antroje juostojo ir rodo dešinį posūkį. Absurdas? Taip absurdas, bet tu jį turi galimybę bent matyti ir įtarti, jog jis, atlikęs agresyvų lenkimą, tave pakirs sukdamas į dešinę, ir tu turi bent kažkiek laiko į tai sureaguoti. Dviratininkas, gi, tokį bajerį pamatys jau kai bus per vėlu reaguoti. O tai, kad gatvėje nėra galimybių pastoviai dairytis atgal, tai žino bet kuris dviratininkas, nes reikia būti dideliu profu, sukant galvą atgal, visai nepakeisti važiavimo tiesės. Dviratininkui pastoviai dairytis yra pavojinga. Trumpiau tariant, visumoje dviratininkas turi prastesnį matymo kampą, nei automobilių vairuotojai, nes neturi trijų galinio vaizdo veidrodėlių (dažniausiai nei vieno neturi).