Pritariu, dar prisideda ir tai, kad dviratis pakankamai lėtai juda, ir per trumpą žvilgtelėjimą galima užskaityt už krūmą :) On 2014.05.08 18:01, Signalizacija wrote: > vat tam ir reikia tokios aprangos pedalininkams > ir is tolo matosi ir visi zino kas ten > > On 2014.05.08 15:06, Bronco wrote: >> On 2014-05-08 12:49, Signalizacija wrote: >>> Gal ir zabalas jei masinos nemate >> >> Tarp kitko, situacijos, kai dviratininkas nemato mašinos yra N kartų >> retesnės, nei kai automobilio vairuotojas nemato dviratininko. >> >> Prieš kelis metus Vilniuje turėjau smagią situaciją. Viename miegamajame >> rajone smagiai riedant dviračiu gatve nuokalne (mano greitis buvo >> ~27-30km/h), pamačiau išvažiuojančią iš kiemo auto. Už vairo sėdėjo >> moteriškė. Laiko metas - saulėta vasaros diena, matomumas iki horizonto, >> gatvėje tik aš (dviratininkas), ji (auto vairuotoja) ir keli priparkuoti >> kelkraštyje auto. >> >> Ir ką gi. Ji, prieš išvažiuodama, pasižiūri į kairę, iš kur aš >> atvažiuoju (atstumas apie 20-30m.), paskui nusisuka, matyt dar ir į >> dešinę pasižiūri ir staiga ramiai išvažiuoja į gatvę, pilnai man >> užblokuodama kelią. Mane išgelbėjo tik bloga nuojauta, nes kai ji >> žiūrėjo į mano pusę, aš nepastebėjau jos koncentruoto žvilgsnio man į >> akis, todėl pradėjau numetinėti greitį. Aišku, padangų cypimas, dviratis >> skersas, mažai truko, jog solidžiai ištikščiau į tą auto. O moteriškė >> taip ir nuvažiavo. Gal ji net ir nematė kokią situaciją sukūrė. >> >> O problema tai gerai žinoma, vadinasi ji - pasirinktinis regėjimas (ar >> kažkaip panašiai vadinasi). T.y. kai žmogus nesitiki kažkokį objektą >> išvysti ten kur žiūri (pvz. Senis Besmegenis Tailando paplūdimyje), tai >> greitai numetęs į tą pusę žvilgsnį, jis to objekto gali visai nematyti. >> Smegenys tiesiog nepriima tos info ir ją atmeta. Tai gerai iliustruoja >> situaciją, kodėl Lietuvos gatvėse nukenčia tiek daug dviratininkų. >> Daugelyje situacijų po įvykio vairuotojai tiesiog "nesupranta iš kur jis >> ten atsirado". >> >>