Tema: Re: Q: KET, dešinys posūkis, dviratis, sankryža (13kb)
Autorius: Signalizacija
Data: 2014-05-07 07:13:28
Sakai zenklinimas kurio nera yra galiojantis. Orginalu. Gal ir enklu
nereikai statyt ir taip aisku koks stovo, arba visi gi zino koks stovejo
pries 10m
On 2014.05.07 04:36, Bronco wrote:
> On 2014-05-07 01:54, cD-r0m wrote:
>> Bet ar pas mus nėra "pilkos" vietos kad daug kur dviračio juostos
>> baigiasi prieš sankryžą ir vėl prasideda iškart už jos?
>
> "Pilkų zonų" pasitaiko visur. Gal pamiršo nupaišyti, gal nusitrynė, gal
> kelią suremontavo ir nespėjo perpaišyti naujai. Galima būtų pasiknist ir
> atrast kelių žymėjimo taisykles ir tada žinotum tiksliai kas ir kaip ten
> yra, ale tingisi ir nelabai įdomu. Bet sveikas protas sako, jei dviračio
> takas nupaišytas iki pat sankryžos ir nutrūksta jau joje, o kitoje
> sankryžos pusėje tęsiasi toliau, tai jis eina ir per sankryžą. Kitu
> atveju takas prieš sankryžą turėtų būti nukreiptas link šaligatvio.
>
> Pvz. Belgijoje, Olandijoje dviračių takai būna nupaišyti ar specialiai
> pakloti kitos spalvos danga šalia šaligatvio ir eina per pėsčiųjų
> perėjas. Jei galimybės skirti gabalą šaligatvio nėra (pvz. sena siaura
> gatvė su siauriu šaligatviu), tai juosta paišoma važiuojamoje dalyje,
> bet jei tik yra galimybė, tai prieš pat sankryžą nuvedama ant šaligatvio
> ir toliau ji kerta sankryžą jai išskirta pėsčiųjų perėjos juosta. Jei
> nėra galimybės tokiam dalykui, tada paišoma sankryžoje. Jei reikia, tai
> paišoma ir viduryje gatvės tarp juostų (pvz. jei toje sankryžoje esminis
> transporto eismas kartu su dviratininkais suka į kairę).
>
> O tokių absurdų, kaip reikalavimas dviratininkui nulipti kaskart nuo
> dviračio ir vestis jį per pėsčiųjų perėją, minėtose šalyse nėra ir
> negali būti, nes tai būtų puikus "negyvos" teisės pavyzdys, nors į
> vadovėlį dėk. T.y. tai būtų tokios teisės normos, kurių žinomai niekas
> nevykdytų. Kodėl nevykdytų, gali aiškiai suvokti bet kuris atsisėdęs ant
> dviračio ir pabandęs jį panaudoti kaip transporto priemonę bent kelias
> dienas. Auto vairuotojams, kurie dviračiu nevažinėja, geriausias
> palyginimas tokiam reikalavimui būtų, jei KET staiga iš auto vairuotojų
> imtų reikalauti prieš kiekvieną sankryžą sustoti, atsidaryti dureles,
> išlipti, apsidairyti į kairę ir dešinę, ir tik po to sėsti atgal į auto
> ir važiuoti toliau (iki sekančios sankryžos) :]
>
>
>
>