<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <HTML><HEAD> <META content=text/html;charset=utf-8 http-equiv=Content-Type> <META name=GENERATOR content="MSHTML 9.00.8112.16546"></HEAD> <BODY style="PADDING-LEFT: 10px; PADDING-RIGHT: 10px; PADDING-TOP: 15px" id=MailContainerBody leftMargin=0 topMargin=0 bgColor=#ffffff text=#000000 CanvasTabStop="true" name="Compose message area"> <DIV><FONT face=Calibri>Bet tai blet mes suvokiam kas yra "pervžiuoti į kitą kelio pusę"? Čia taikoma visose sankryžose?</FONT></DIV> <DIV><FONT face=Calibri>O jeigu čiurka - karatistas? Kaip džekičianasblet.</FONT></DIV> <DIV><FONT face=Calibri></FONT> </DIV> <DIV><FONT face=Calibri>Tai pagal jūsų logiką, jei eismas intensyvus, nu ir aš važiuoju pagrindiuniu keliu, tai prieš kiekvieno šalutinio keliuko prisijungimą privalau/man rekomenduojama persivesti dviratį krūvai laukiančių šalutiniame kelyje prieš nosį?!</FONT></DIV> <DIV><FONT face=Calibri></FONT> </DIV> <DIV><FONT face=Calibri>Ar jūsų absurdiškas straipsnis numato išimtis kada galima bybį dėt ir pervažiuot per sankryžą išdidžiai su pedalais?</FONT></DIV> <BLOCKQUOTE style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px"> <DIV>"KEdas" <<A href="mailto:non@[[trinti]]katalogai.net">non@[[trinti]]katalogai.net</A>> wrote in message <A title="news:lkg8ue$b9i$1@trimpas.omnitel.net CTRL + Click to follow link" href="news:lkg8ue$b9i$1@trimpas.omnitel.net">news:lkg8ue$b9i$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV> <DIV class=moz-cite-prefix>Kiek galima šitas nesąmones kartoti? Nuraminimui pasakysiu, kad pagal naują KET redakciją tokio painaus punkto nebeliks, tad nebesiginčykite lygioje vietoje.<BR><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt"><BR></SPAN>Čia siūloma nauja redakcija: <FONT size=2 face=sans-serif><A href="http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n" moz-do-not-send="true">http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n</A></FONT><BR> <BLOCKQUOTE><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt">6<S>6</S><B>0</B>. <S>Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms</S> </SPAN><B><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt">Dviračio vairuotojui, važiuojančiam važiuojamąja dalimi, prireikus </SPAN></B><B><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt">pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę</SPAN></B><B><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt">, rekomenduojama nulipti nuo dviračio </SPAN></B><B><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt">ir kirsti važiuojamąją dalį vedantis dviratį, jei eismo sąlygos to reikalauja</SPAN></B><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt">.</SPAN><BR><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt"></SPAN></BLOCKQUOTE><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt"><BR></SPAN>Rekomendacijos teisės aktuose, žinoma, atrodo idiotiškai, bet ką jau darysi, jei vyrai patys savęs bijo ir nesiryžta pataisyti žmoniškai.<BR>MKN rekomendacijas reikėtų rašyti į švietėjiškus bukletus, o ne į KET.<BR><BR>Aras rašė:<BR></DIV> <BLOCKQUOTE cite=mid:lkg86j$ak4$1@trimpas.omnitel.net type="cite"><PRE wrap="">Tamsta pastudijuok KET ir Saugaus eismo įstatymą: į kokį apibrėžimą patenka sankryža ir iš kokių dalių sudarytas kelias. Sankryža patenka į apibrėžimą "Kelias", todėl iš to ir išplaukia visa durna situacija, kai dviratininkas, esant intensyviam eismui, norėdamas kirsti sankryžą (kas yra atitikmuo "pervažiuoti į kitą kelio pusę"), privalo nulipti nuo dviračio ir persivaryti jį pėstute. "monaxas" <A class=moz-txt-link-rfc2396E title="mailto:sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt CTRL + Click to follow link" href="mailto:sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt"><sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt></A> wrote in message <A class=moz-txt-link-freetext href="news:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net">news:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net</A>... </PRE> <BLOCKQUOTE type="cite"><PRE wrap="">tu gal skirk pervažiavimą į kitą kelio pusę nuo važiuojamosios dalies susikirtimo sankryžoje, ką "Aras" <A class=moz-txt-link-rfc2396E href="mailto:nera@nera.nera"><nera@nera.nera></A> wrote in message <A class=moz-txt-link-freetext href="news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net">news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net</A>... </PRE> <BLOCKQUOTE type="cite"><PRE wrap="">Nu kad nupaišytoje schemoje dviratininkas kerta šalutinį kelią (pagal KET 66 p. pervažiuoja į kitą kelio pusę), todėl jis turėjo nulipti ir varytis dviratį. Logikos nėra, bet įstatymo laikytis privalu. Kad jo nepraleido mašina - čia jau kitas reikalas. Pėsčiojo irgi gali nepraleisti, bet pėstysis dėl to neprivalo trenktis į mašiną. Lieka vienas klausimas - ar eismas buvo intensyvus... 66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms. "Bronco" <A class=moz-txt-link-rfc2396E href="mailto:TRINTI_bronco.mail@gmail.com"><TRINTI_bronco.mail@gmail..com></A> wrote in message <A class=moz-txt-link-freetext href="news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net">news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net</A>... On 2014-05-07 12:21, Aras wrote: </PRE> <BLOCKQUOTE type="cite"><PRE wrap="">Pagal realų man žinomą įvykį sprendžiu, kad kaltas dviratininkas. Dėl ko? Buvo situacija sankryžoje, kai mašina lėtai judėjo per perėją, o užsižiopsojusi bobulka atsitrenkė į mašinos šoną. Bobulka lengvai susižeidė. Atvykusi policija konstatavo, kad kalta bobulka. </PRE></BLOCKQUOTE><PRE wrap="">Taip, gali būti toks variantas, jog kaltas dviratininkas, jei auto stovės beveik pasukusi ir lauks, kol pereis per perėją pėstieji, o aklas dviratininkas atmins ir trenksis į auto. Bet nupaišytoje schemoje auto ir dviratininkas važiuoja greta ir vienu metu įvažiuoja į sankryžą. Auto privalo praleist dviratininką, važiuojantį tiesiai, tada praleist pėsčiuosius, einančius perėja, ir tik tada užbaigti sukimo į dešinę manevrą. </PRE></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE><PRE wrap="">></PRE></BLOCKQUOTE><BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>