Tema: Re: Q: KET, dešinys posūkis, dviratis, sankryža (13kb)
Autorius: monaxas
Data: 2014-05-08 19:03:47
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content=text/html;charset=utf-8 http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 9.00.8112.16546"></HEAD>
<BODY style="PADDING-LEFT: 10px; PADDING-RIGHT: 10px; PADDING-TOP: 15px" 
id=MailContainerBody leftMargin=0 topMargin=0 bgColor=#ffffff text=#000000 
CanvasTabStop="true" name="Compose message area">
<DIV><FONT face=Calibri>Bet tai blet mes suvokiam kas yra "pervžiuoti į kitą 
kelio pusę"? Čia taikoma visose sankryžose?</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Calibri>O jeigu&nbsp;čiurka - karatistas? Kaip 
džekičianasblet.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Calibri></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Calibri>Tai pagal jūsų logiką, jei eismas intensyvus, nu ir aš 
važiuoju pagrindiuniu keliu, tai prieš kiekvieno šalutinio keliuko prisijungimą 
privalau/man rekomenduojama persivesti dviratį krūvai laukiančių šalutiniame 
kelyje prieš nosį?!</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Calibri></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Calibri>Ar jūsų absurdiškas straipsnis numato išimtis kada 
galima bybį dėt ir pervažiuot per sankryžą išdidžiai su pedalais?</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV>"KEdas" &lt;<A 
  href="mailto:non@[[trinti]]katalogai.net">non@[[trinti]]katalogai.net</A>&gt; 
  wrote in message <A 
  title="news:lkg8ue$b9i$1@trimpas.omnitel.net&#10;CTRL + Click to follow link" 
  href="news:lkg8ue$b9i$1@trimpas.omnitel.net">news:lkg8ue$b9i$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
  <DIV class=moz-cite-prefix>Kiek galima šitas nesąmones kartoti? Nuraminimui 
  pasakysiu, kad pagal naują KET redakciją tokio painaus punkto nebeliks, tad 
  nebesiginčykite lygioje vietoje.<BR><SPAN 
  style="FONT-SIZE: 11pt"><BR></SPAN>Čia siūloma nauja redakcija: <FONT size=2 
  face=sans-serif><A 
  href="http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&amp;p_org=&amp;p_fix=n&amp;p_gov=n" 
  moz-do-not-send="true">http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&amp;p_org=&amp;p_fix=n&amp;p_gov=n</A></FONT><BR>
  <BLOCKQUOTE><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt">6<S>6</S><B>0</B>. <S>Jeigu eismas 
    intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio 
    pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas 
    dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms</S> 
    </SPAN><B><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt">Dviračio vairuotojui, važiuojančiam 
    važiuojamąja dalimi, prireikus </SPAN></B><B><SPAN 
    style="FONT-SIZE: 11pt">pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą 
    kelio pusę</SPAN></B><B><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt">, rekomenduojama 
    nulipti nuo dviračio </SPAN></B><B><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt">ir kirsti 
    važiuojamąją dalį vedantis dviratį, jei eismo sąlygos to 
    reikalauja</SPAN></B><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt">.</SPAN><BR><SPAN 
    style="FONT-SIZE: 11pt"></SPAN></BLOCKQUOTE><SPAN 
  style="FONT-SIZE: 11pt"><BR></SPAN>Rekomendacijos teisės aktuose, žinoma, 
  atrodo idiotiškai, bet ką jau darysi, jei vyrai patys savęs bijo ir nesiryžta 
  pataisyti žmoniškai.<BR>MKN rekomendacijas reikėtų rašyti į švietėjiškus 
  bukletus, o ne į KET.<BR><BR>Aras rašė:<BR></DIV>
  <BLOCKQUOTE cite=mid:lkg86j$ak4$1@trimpas.omnitel.net type="cite"><PRE wrap="">Tamsta pastudijuok KET ir Saugaus eismo įstatymą: į kokį apibrėžimą patenka sankryža ir iš kokių dalių sudarytas kelias.
Sankryža patenka į apibrėžimą "Kelias", todėl iš to ir išplaukia visa durna situacija, kai dviratininkas, esant intensyviam eismui, norėdamas kirsti sankryžą (kas yra atitikmuo "pervažiuoti į kitą kelio pusę"), privalo nulipti nuo dviračio ir persivaryti jį pėstute.


"monaxas" <A class=moz-txt-link-rfc2396E title="mailto:sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt&#10;CTRL + Click to follow link" href="mailto:sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt">&lt;sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt&gt;</A> wrote in message <A class=moz-txt-link-freetext href="news:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net">news:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net</A>...
</PRE>
    <BLOCKQUOTE type="cite"><PRE wrap="">tu gal skirk pervažiavimą į kitą kelio pusę nuo važiuojamosios dalies 
susikirtimo sankryžoje, ką

"Aras" <A class=moz-txt-link-rfc2396E href="mailto:nera@nera.nera">&lt;nera@nera.nera&gt;</A> wrote in message 
<A class=moz-txt-link-freetext href="news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net">news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net</A>...
</PRE>
      <BLOCKQUOTE type="cite"><PRE wrap="">Nu kad nupaišytoje schemoje dviratininkas kerta šalutinį kelią (pagal KET 
66 p. pervažiuoja į kitą kelio pusę), todėl jis turėjo nulipti ir varytis 
dviratį. Logikos nėra, bet įstatymo laikytis privalu.
Kad jo nepraleido mašina - čia jau kitas reikalas. Pėsčiojo irgi gali 
nepraleisti, bet pėstysis dėl to neprivalo trenktis į mašiną.
Lieka vienas klausimas - ar eismas buvo intensyvus...

66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar
pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir
kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms
transporto priemonėms.





"Bronco" <A class=moz-txt-link-rfc2396E href="mailto:TRINTI_bronco.mail@gmail.com">&lt;TRINTI_bronco.mail@gmail..com&gt;</A> wrote in message 
<A class=moz-txt-link-freetext href="news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net">news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net</A>...
On 2014-05-07 12:21, Aras wrote:
</PRE>
        <BLOCKQUOTE type="cite"><PRE wrap="">Pagal realų man žinomą įvykį sprendžiu, kad kaltas dviratininkas. Dėl ko?
Buvo situacija sankryžoje, kai mašina lėtai judėjo per perėją, o 
užsižiopsojusi bobulka atsitrenkė į mašinos šoną. Bobulka lengvai 
susižeidė. Atvykusi policija konstatavo, kad kalta bobulka.
</PRE></BLOCKQUOTE><PRE wrap="">Taip, gali būti toks variantas, jog kaltas dviratininkas, jei auto
stovės beveik pasukusi ir lauks, kol pereis per perėją pėstieji, o aklas
dviratininkas atmins ir trenksis į auto. Bet nupaišytoje schemoje auto
ir dviratininkas važiuoja greta ir vienu metu įvažiuoja į sankryžą. Auto
privalo praleist dviratininką, važiuojantį tiesiai, tada praleist
pėsčiuosius, einančius perėja, ir tik tada užbaigti sukimo į dešinę 
manevrą.


</PRE></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE><PRE wrap="">&gt;</PRE></BLOCKQUOTE><BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>