Tema: Re: Q: KET, dešinys posūkis, dviratis, sankryža (13kb)
Autorius: Aras
Data: 2014-05-13 14:20:28
Man tai pokui, ką tu galvoji apie mane, bet paaiškink, kaip suprasti kelio sąvoką? Ir kas kurio apimty yra: sankryža kelyje ar kelias sankryžoje?

"monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in message news:lkqtnh$qfb$1@trimpas.omnitel.net...
> Susilaikysiu nuo epitetų ką galvoju apie tave, bet prašau, skirk savokas 
> "važiavimas per sankryžas" ir "pervažiuoti į kitą kelio pusę".
> 
> Ir nebepezėk čia daugiau nesamonių.
> 
> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message 
> news:lkpqeo$let$1@trimpas.omnitel.net...
>> Aš nesilaikau "nulipimo" taisyklės.
>>
>> "monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in message 
>> news:lkif9i$ou1$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Važiuodamas pagrindiniu keliu irgi nulipi?
>>>
>>> Nu tiek to, tavo teisė klysti.
>>>
>>> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message
>>> news:lkhlpo$jvi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Ar tamsta bandei žiūrėti ką reiškia sąvoka "Kelias"? Ten, kur susikerta 
>>>> du
>>>> keliai, bet kokiu atveju teks kirsti vieno kelio važiuojamąją dalį.
>>>> Trišalėj sankryžoj teks kirsti tik iš vienos pusės. Nebent neįmanoma
>>>> važiuoti kelkraščiu.
>>>> Mane taip pat nervina tokia teisinė chuinia, ir aš važiuoju per visokias
>>>> sankryžas taip, kaip man reikia, o ne taip, kaip parašyta. Aišku, 
>>>> laikausi
>>>> esminių KET punktų, t.y. saugau save.
>>>>
>>>>
>>>> "monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in 
>>>> message
>>>> news:lkgjuu$ljq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Bleee, Kedai, nu tu bent perskaitai į ką replajini?
>>>>> Nutai Aras pistelėjo, kad reik nulipt prieš sankryžą, nes PRIVALOMA, tu
>>>>> suspindėjai žiniomis, kas yr projektas pakeist PRIVALOMA į
>>>>> REKOMENDUOJAMA.
>>>>> Nutai jūs abu esat dalbajobai mano nuomone, nes neskiriat sankryžos nuo
>>>>> pervažiavimo į kitą kelio pusę.
>>>>>
>>>>> Suprantamai parašiau?
>>>>>
>>>>> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message
>>>>> news:lkga83$chf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Kodėl tu į mane daugiskaita kreipiesi?
>>>>>> Mano manymu 2 kelių sankirta kaip tik tai ir reiškia, kad nei vienas
>>>>>> kelias nesibaigia, todėl tokiose vietose neįmanoma pervažiuoti į KITĄ
>>>>>> kelio pusę važiuojant tiesiai. Ta idiotiška rekomendacija sankryžoms
>>>>>> niekada nebuvo taikoma, čia tik ypatingi gudragalviai sugeba taip
>>>>>> interpretuoti.
>>>>>> Mano žiniomis pagal tą 66 straipsnį apskritai niekas nebuvo nubaustas,
>>>>>> jis
>>>>>> tėra deklaracija, kuria naudojasi vairuotojai savo teises kočiodami ir
>>>>>> konfliktus keldami.
>>>>>> Aš siūliau tą straipsnį apskritai išbraukti, nes niekas nežino ką
>>>>>> reiškia
>>>>>> „intensyvus“ eismas.
>>>>>>
>>>>>> monaxas rašė:
>>>>>>> Bet tai blet mes suvokiam kas yra "pervžiuoti į kitą kelio pusę"? Čia
>>>>>>> taikoma visose sankryžose?
>>>>>>> O jeigu čiurka - karatistas? Kaip džekičianasblet.
>>>>>>> Tai pagal jūsų logiką, jei eismas intensyvus, nu ir aš važiuoju
>>>>>>> pagrindiuniu keliu, tai prieš kiekvieno šalutinio keliuko 
>>>>>>> prisijungimą
>>>>>>> privalau/man rekomenduojama persivesti dviratį krūvai laukiančių
>>>>>>> šalutiniame kelyje prieš nosį?!
>>>>>>> Ar jūsų absurdiškas straipsnis numato išimtis kada galima bybį dėt ir
>>>>>>> pervažiuot per sankryžą išdidžiai su pedalais?
>>>>>>>
>>>>>>>     "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net
>>>>>>>     <mailto:non@[[trinti]]katalogai.net>> wrote in message
>>>>>>>     news:lkg8ue$b9i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>     Kiek galima šitas nesąmones kartoti? Nuraminimui pasakysiu, kad
>>>>>>>     pagal naują KET redakciją tokio painaus punkto nebeliks, tad
>>>>>>>     nebesiginčykite lygioje vietoje.
>>>>>>>
>>>>>>>     Čia siūloma nauja redakcija:
>>>>>>>
>>>>>>> http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n
>>>>>>>
>>>>>>>         66*0*. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę,
>>>>>>>         apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio
>>>>>>>         vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas
>>>>>>>         dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms
>>>>>>>         *Dviračio vairuotojui, važiuojančiam važiuojamąja dalimi,
>>>>>>>         prireikus **pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą
>>>>>>>         kelio pusę**, rekomenduojama nulipti nuo dviračio **ir kirsti
>>>>>>>         važiuojamąją dalį vedantis dviratį, jei eismo sąlygos to
>>>>>>>         reikalauja*.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>     Rekomendacijos teisės aktuose, žinoma, atrodo idiotiškai, bet ką
>>>>>>>     jau darysi, jei vyrai patys savęs bijo ir nesiryžta pataisyti
>>>>>>>     žmoniškai.
>>>>>>>     MKN rekomendacijas reikėtų rašyti į švietėjiškus bukletus, o ne į
>>>>>>> KET.
>>>>>>>
>>>>>>>     Aras rašė:
>>>>>>>>     Tamsta pastudijuok KET ir Saugaus eismo įstatymą: į kokį
>>>>>>>> apibrėžimą
>>>>>>>> patenka sankryža ir iš kokių dalių sudarytas kelias.
>>>>>>>>     Sankryža patenka į apibrėžimą "Kelias", todėl iš to ir išplaukia
>>>>>>>> visa durna situacija, kai dviratininkas, esant intensyviam eismui,
>>>>>>>> norėdamas kirsti sankryžą (kas yra atitikmuo "pervažiuoti į kitą 
>>>>>>>> kelio
>>>>>>>> pusę"), privalo nulipti nuo dviračio ir persivaryti jį pėstute.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>     "monaxas"<sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt>  wrote 
>>>>>>>> in
>>>>>>>> messagenews:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>     tu gal skirk pervažiavimą į kitą kelio pusę nuo važiuojamosios
>>>>>>>>> dalies
>>>>>>>>>     susikirtimo sankryžoje, ką
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>     "Aras"<nera@nera.nera>  wrote in message
>>>>>>>>>     news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>     Nu kad nupaišytoje schemoje dviratininkas kerta šalutinį kelią
>>>>>>>>>> (pagal KET
>>>>>>>>>>     66 p. pervažiuoja į kitą kelio pusę), todėl jis turėjo nulipti
>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>> varytis
>>>>>>>>>>     dviratį. Logikos nėra, bet įstatymo laikytis privalu.
>>>>>>>>>>     Kad jo nepraleido mašina - čia jau kitas reikalas. Pėsčiojo 
>>>>>>>>>> irgi
>>>>>>>>>> gali
>>>>>>>>>>     nepraleisti, bet pėstysis dėl to neprivalo trenktis į mašiną.
>>>>>>>>>>     Lieka vienas klausimas - ar eismas buvo intensyvus...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>     66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, 
>>>>>>>>>> apsisukti
>>>>>>>>>> ar
>>>>>>>>>>     pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi 
>>>>>>>>>> nulipti
>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>>     kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas
>>>>>>>>>> kliūties
>>>>>>>>>> kitoms
>>>>>>>>>>     transporto priemonėms.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>     "Bronco"<TRINTI_bronco.mail@gmail.com>  wrote in message
>>>>>>>>>>     news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>     On 2014-05-07 12:21, Aras wrote:
>>>>>>>>>>>     Pagal realų man žinomą įvykį sprendžiu, kad kaltas
>>>>>>>>>>> dviratininkas.
>>>>>>>>>>> Dėl ko?
>>>>>>>>>>>     Buvo situacija sankryžoje, kai mašina lėtai judėjo per 
>>>>>>>>>>> perėją,
>>>>>>>>>>> o
>>>>>>>>>>>     užsižiopsojusi bobulka atsitrenkė į mašinos šoną. Bobulka
>>>>>>>>>>> lengvai
>>>>>>>>>>>     susižeidė. Atvykusi policija konstatavo, kad kalta bobulka.
>>>>>>>>>>     Taip, gali būti toks variantas, jog kaltas dviratininkas, jei
>>>>>>>>>> auto
>>>>>>>>>>     stovės beveik pasukusi ir lauks, kol pereis per perėją 
>>>>>>>>>> pėstieji,
>>>>>>>>>> o
>>>>>>>>>> aklas
>>>>>>>>>>     dviratininkas atmins ir trenksis į auto. Bet nupaišytoje
>>>>>>>>>> schemoje
>>>>>>>>>> auto
>>>>>>>>>>     ir dviratininkas važiuoja greta ir vienu metu įvažiuoja į
>>>>>>>>>> sankryžą. Auto
>>>>>>>>>>     privalo praleist dviratininką, važiuojantį tiesiai, tada
>>>>>>>>>> praleist
>>>>>>>>>>     pėsčiuosius, einančius perėja, ir tik tada užbaigti sukimo į
>>>>>>>>>> dešinę
>>>>>>>>>>     manevrą.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>     >
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>