Tema: Re: Q: KET, dešinys posūkis, dviratis, sankryža (13kb)
Autorius: Aras
Data: 2014-05-12 09:41:28
Aš nesilaikau "nulipimo" taisyklės.

"monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in message news:lkif9i$ou1$1@trimpas.omnitel.net...
> Važiuodamas pagrindiniu keliu irgi nulipi?
> 
> Nu tiek to, tavo teisė klysti.
> 
> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message 
> news:lkhlpo$jvi$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ar tamsta bandei žiūrėti ką reiškia sąvoka "Kelias"? Ten, kur susikerta du 
>> keliai, bet kokiu atveju teks kirsti vieno kelio važiuojamąją dalį. 
>> Trišalėj sankryžoj teks kirsti tik iš vienos pusės. Nebent neįmanoma 
>> važiuoti kelkraščiu.
>> Mane taip pat nervina tokia teisinė chuinia, ir aš važiuoju per visokias 
>> sankryžas taip, kaip man reikia, o ne taip, kaip parašyta. Aišku, laikausi 
>> esminių KET punktų, t.y. saugau save.
>>
>>
>> "monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in message 
>> news:lkgjuu$ljq$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Bleee, Kedai, nu tu bent perskaitai į ką replajini?
>>> Nutai Aras pistelėjo, kad reik nulipt prieš sankryžą, nes PRIVALOMA, tu
>>> suspindėjai žiniomis, kas yr projektas pakeist PRIVALOMA į 
>>> REKOMENDUOJAMA.
>>> Nutai jūs abu esat dalbajobai mano nuomone, nes neskiriat sankryžos nuo
>>> pervažiavimo į kitą kelio pusę.
>>>
>>> Suprantamai parašiau?
>>>
>>> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message
>>> news:lkga83$chf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Kodėl tu į mane daugiskaita kreipiesi?
>>>> Mano manymu 2 kelių sankirta kaip tik tai ir reiškia, kad nei vienas
>>>> kelias nesibaigia, todėl tokiose vietose neįmanoma pervažiuoti į KITĄ
>>>> kelio pusę važiuojant tiesiai. Ta idiotiška rekomendacija sankryžoms
>>>> niekada nebuvo taikoma, čia tik ypatingi gudragalviai sugeba taip
>>>> interpretuoti.
>>>> Mano žiniomis pagal tą 66 straipsnį apskritai niekas nebuvo nubaustas, 
>>>> jis
>>>> tėra deklaracija, kuria naudojasi vairuotojai savo teises kočiodami ir
>>>> konfliktus keldami.
>>>> Aš siūliau tą straipsnį apskritai išbraukti, nes niekas nežino ką 
>>>> reiškia
>>>> „intensyvus“ eismas.
>>>>
>>>> monaxas rašė:
>>>>> Bet tai blet mes suvokiam kas yra "pervžiuoti į kitą kelio pusę"? Čia
>>>>> taikoma visose sankryžose?
>>>>> O jeigu čiurka - karatistas? Kaip džekičianasblet.
>>>>> Tai pagal jūsų logiką, jei eismas intensyvus, nu ir aš važiuoju
>>>>> pagrindiuniu keliu, tai prieš kiekvieno šalutinio keliuko prisijungimą
>>>>> privalau/man rekomenduojama persivesti dviratį krūvai laukiančių
>>>>> šalutiniame kelyje prieš nosį?!
>>>>> Ar jūsų absurdiškas straipsnis numato išimtis kada galima bybį dėt ir
>>>>> pervažiuot per sankryžą išdidžiai su pedalais?
>>>>>
>>>>>     "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net
>>>>>     <mailto:non@[[trinti]]katalogai.net>> wrote in message
>>>>>     news:lkg8ue$b9i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>     Kiek galima šitas nesąmones kartoti? Nuraminimui pasakysiu, kad
>>>>>     pagal naują KET redakciją tokio painaus punkto nebeliks, tad
>>>>>     nebesiginčykite lygioje vietoje.
>>>>>
>>>>>     Čia siūloma nauja redakcija:
>>>>>
>>>>> http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n
>>>>>
>>>>>         66*0*. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę,
>>>>>         apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio
>>>>>         vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas
>>>>>         dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms
>>>>>         *Dviračio vairuotojui, važiuojančiam važiuojamąja dalimi,
>>>>>         prireikus **pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą
>>>>>         kelio pusę**, rekomenduojama nulipti nuo dviračio **ir kirsti
>>>>>         važiuojamąją dalį vedantis dviratį, jei eismo sąlygos to
>>>>>         reikalauja*.
>>>>>
>>>>>
>>>>>     Rekomendacijos teisės aktuose, žinoma, atrodo idiotiškai, bet ką
>>>>>     jau darysi, jei vyrai patys savęs bijo ir nesiryžta pataisyti
>>>>>     žmoniškai.
>>>>>     MKN rekomendacijas reikėtų rašyti į švietėjiškus bukletus, o ne į
>>>>> KET.
>>>>>
>>>>>     Aras rašė:
>>>>>>     Tamsta pastudijuok KET ir Saugaus eismo įstatymą: į kokį 
>>>>>> apibrėžimą
>>>>>> patenka sankryža ir iš kokių dalių sudarytas kelias.
>>>>>>     Sankryža patenka į apibrėžimą "Kelias", todėl iš to ir išplaukia
>>>>>> visa durna situacija, kai dviratininkas, esant intensyviam eismui,
>>>>>> norėdamas kirsti sankryžą (kas yra atitikmuo "pervažiuoti į kitą kelio
>>>>>> pusę"), privalo nulipti nuo dviračio ir persivaryti jį pėstute.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>     "monaxas"<sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt>  wrote in
>>>>>> messagenews:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>     tu gal skirk pervažiavimą į kitą kelio pusę nuo važiuojamosios
>>>>>>> dalies
>>>>>>>     susikirtimo sankryžoje, ką
>>>>>>>
>>>>>>>     "Aras"<nera@nera.nera>  wrote in message
>>>>>>>     news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>     Nu kad nupaišytoje schemoje dviratininkas kerta šalutinį kelią
>>>>>>>> (pagal KET
>>>>>>>>     66 p. pervažiuoja į kitą kelio pusę), todėl jis turėjo nulipti 
>>>>>>>> ir
>>>>>>>> varytis
>>>>>>>>     dviratį. Logikos nėra, bet įstatymo laikytis privalu.
>>>>>>>>     Kad jo nepraleido mašina - čia jau kitas reikalas. Pėsčiojo irgi
>>>>>>>> gali
>>>>>>>>     nepraleisti, bet pėstysis dėl to neprivalo trenktis į mašiną.
>>>>>>>>     Lieka vienas klausimas - ar eismas buvo intensyvus...
>>>>>>>>
>>>>>>>>     66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti
>>>>>>>> ar
>>>>>>>>     pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti
>>>>>>>> ir
>>>>>>>>     kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas 
>>>>>>>> kliūties
>>>>>>>> kitoms
>>>>>>>>     transporto priemonėms.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>     "Bronco"<TRINTI_bronco.mail@gmail.com>  wrote in message
>>>>>>>>     news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>     On 2014-05-07 12:21, Aras wrote:
>>>>>>>>>     Pagal realų man žinomą įvykį sprendžiu, kad kaltas 
>>>>>>>>> dviratininkas.
>>>>>>>>> Dėl ko?
>>>>>>>>>     Buvo situacija sankryžoje, kai mašina lėtai judėjo per perėją, 
>>>>>>>>> o
>>>>>>>>>     užsižiopsojusi bobulka atsitrenkė į mašinos šoną. Bobulka 
>>>>>>>>> lengvai
>>>>>>>>>     susižeidė. Atvykusi policija konstatavo, kad kalta bobulka.
>>>>>>>>     Taip, gali būti toks variantas, jog kaltas dviratininkas, jei 
>>>>>>>> auto
>>>>>>>>     stovės beveik pasukusi ir lauks, kol pereis per perėją pėstieji, 
>>>>>>>> o
>>>>>>>> aklas
>>>>>>>>     dviratininkas atmins ir trenksis į auto. Bet nupaišytoje 
>>>>>>>> schemoje
>>>>>>>> auto
>>>>>>>>     ir dviratininkas važiuoja greta ir vienu metu įvažiuoja į
>>>>>>>> sankryžą. Auto
>>>>>>>>     privalo praleist dviratininką, važiuojantį tiesiai, tada 
>>>>>>>> praleist
>>>>>>>>     pėsčiuosius, einančius perėja, ir tik tada užbaigti sukimo į
>>>>>>>> dešinę
>>>>>>>>     manevrą.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>     >
>>>>>
>>>>
>>>