Tema: Re: Q: KET, dešinys posūkis, dviratis, sankryža (13kb)
Autorius: monaxas
Data: 2014-05-12 19:43:29
Susilaikysiu nuo epitetų ką galvoju apie tave, bet prašau, skirk savokas 
"važiavimas per sankryžas" ir "pervažiuoti į kitą kelio pusę".

Ir nebepezėk čia daugiau nesamonių.

"Aras" <nera@nera.nera> wrote in message 
news:lkpqeo$let$1@trimpas.omnitel.net...
> Aš nesilaikau "nulipimo" taisyklės.
>
> "monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in message 
> news:lkif9i$ou1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Važiuodamas pagrindiniu keliu irgi nulipi?
>>
>> Nu tiek to, tavo teisė klysti.
>>
>> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message
>> news:lkhlpo$jvi$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ar tamsta bandei žiūrėti ką reiškia sąvoka "Kelias"? Ten, kur susikerta 
>>> du
>>> keliai, bet kokiu atveju teks kirsti vieno kelio važiuojamąją dalį.
>>> Trišalėj sankryžoj teks kirsti tik iš vienos pusės. Nebent neįmanoma
>>> važiuoti kelkraščiu.
>>> Mane taip pat nervina tokia teisinė chuinia, ir aš važiuoju per visokias
>>> sankryžas taip, kaip man reikia, o ne taip, kaip parašyta. Aišku, 
>>> laikausi
>>> esminių KET punktų, t.y. saugau save.
>>>
>>>
>>> "monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in 
>>> message
>>> news:lkgjuu$ljq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Bleee, Kedai, nu tu bent perskaitai į ką replajini?
>>>> Nutai Aras pistelėjo, kad reik nulipt prieš sankryžą, nes PRIVALOMA, tu
>>>> suspindėjai žiniomis, kas yr projektas pakeist PRIVALOMA į
>>>> REKOMENDUOJAMA.
>>>> Nutai jūs abu esat dalbajobai mano nuomone, nes neskiriat sankryžos nuo
>>>> pervažiavimo į kitą kelio pusę.
>>>>
>>>> Suprantamai parašiau?
>>>>
>>>> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message
>>>> news:lkga83$chf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Kodėl tu į mane daugiskaita kreipiesi?
>>>>> Mano manymu 2 kelių sankirta kaip tik tai ir reiškia, kad nei vienas
>>>>> kelias nesibaigia, todėl tokiose vietose neįmanoma pervažiuoti į KITĄ
>>>>> kelio pusę važiuojant tiesiai. Ta idiotiška rekomendacija sankryžoms
>>>>> niekada nebuvo taikoma, čia tik ypatingi gudragalviai sugeba taip
>>>>> interpretuoti.
>>>>> Mano žiniomis pagal tą 66 straipsnį apskritai niekas nebuvo nubaustas,
>>>>> jis
>>>>> tėra deklaracija, kuria naudojasi vairuotojai savo teises kočiodami ir
>>>>> konfliktus keldami.
>>>>> Aš siūliau tą straipsnį apskritai išbraukti, nes niekas nežino ką
>>>>> reiškia
>>>>> „intensyvus“ eismas.
>>>>>
>>>>> monaxas rašė:
>>>>>> Bet tai blet mes suvokiam kas yra "pervžiuoti į kitą kelio pusę"? Čia
>>>>>> taikoma visose sankryžose?
>>>>>> O jeigu čiurka - karatistas? Kaip džekičianasblet.
>>>>>> Tai pagal jūsų logiką, jei eismas intensyvus, nu ir aš važiuoju
>>>>>> pagrindiuniu keliu, tai prieš kiekvieno šalutinio keliuko 
>>>>>> prisijungimą
>>>>>> privalau/man rekomenduojama persivesti dviratį krūvai laukiančių
>>>>>> šalutiniame kelyje prieš nosį?!
>>>>>> Ar jūsų absurdiškas straipsnis numato išimtis kada galima bybį dėt ir
>>>>>> pervažiuot per sankryžą išdidžiai su pedalais?
>>>>>>
>>>>>>     "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net
>>>>>>     <mailto:non@[[trinti]]katalogai.net>> wrote in message
>>>>>>     news:lkg8ue$b9i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>     Kiek galima šitas nesąmones kartoti? Nuraminimui pasakysiu, kad
>>>>>>     pagal naują KET redakciją tokio painaus punkto nebeliks, tad
>>>>>>     nebesiginčykite lygioje vietoje.
>>>>>>
>>>>>>     Čia siūloma nauja redakcija:
>>>>>>
>>>>>> http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n
>>>>>>
>>>>>>         66*0*. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę,
>>>>>>         apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio
>>>>>>         vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas
>>>>>>         dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms
>>>>>>         *Dviračio vairuotojui, važiuojančiam važiuojamąja dalimi,
>>>>>>         prireikus **pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą
>>>>>>         kelio pusę**, rekomenduojama nulipti nuo dviračio **ir kirsti
>>>>>>         važiuojamąją dalį vedantis dviratį, jei eismo sąlygos to
>>>>>>         reikalauja*.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>     Rekomendacijos teisės aktuose, žinoma, atrodo idiotiškai, bet ką
>>>>>>     jau darysi, jei vyrai patys savęs bijo ir nesiryžta pataisyti
>>>>>>     žmoniškai.
>>>>>>     MKN rekomendacijas reikėtų rašyti į švietėjiškus bukletus, o ne į
>>>>>> KET.
>>>>>>
>>>>>>     Aras rašė:
>>>>>>>     Tamsta pastudijuok KET ir Saugaus eismo įstatymą: į kokį
>>>>>>> apibrėžimą
>>>>>>> patenka sankryža ir iš kokių dalių sudarytas kelias.
>>>>>>>     Sankryža patenka į apibrėžimą "Kelias", todėl iš to ir išplaukia
>>>>>>> visa durna situacija, kai dviratininkas, esant intensyviam eismui,
>>>>>>> norėdamas kirsti sankryžą (kas yra atitikmuo "pervažiuoti į kitą 
>>>>>>> kelio
>>>>>>> pusę"), privalo nulipti nuo dviračio ir persivaryti jį pėstute.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>     "monaxas"<sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt>  wrote 
>>>>>>> in
>>>>>>> messagenews:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>     tu gal skirk pervažiavimą į kitą kelio pusę nuo važiuojamosios
>>>>>>>> dalies
>>>>>>>>     susikirtimo sankryžoje, ką
>>>>>>>>
>>>>>>>>     "Aras"<nera@nera.nera>  wrote in message
>>>>>>>>     news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>     Nu kad nupaišytoje schemoje dviratininkas kerta šalutinį kelią
>>>>>>>>> (pagal KET
>>>>>>>>>     66 p. pervažiuoja į kitą kelio pusę), todėl jis turėjo nulipti
>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>> varytis
>>>>>>>>>     dviratį. Logikos nėra, bet įstatymo laikytis privalu.
>>>>>>>>>     Kad jo nepraleido mašina - čia jau kitas reikalas. Pėsčiojo 
>>>>>>>>> irgi
>>>>>>>>> gali
>>>>>>>>>     nepraleisti, bet pėstysis dėl to neprivalo trenktis į mašiną.
>>>>>>>>>     Lieka vienas klausimas - ar eismas buvo intensyvus...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>     66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, 
>>>>>>>>> apsisukti
>>>>>>>>> ar
>>>>>>>>>     pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi 
>>>>>>>>> nulipti
>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>     kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas
>>>>>>>>> kliūties
>>>>>>>>> kitoms
>>>>>>>>>     transporto priemonėms.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>     "Bronco"<TRINTI_bronco.mail@gmail.com>  wrote in message
>>>>>>>>>     news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>     On 2014-05-07 12:21, Aras wrote:
>>>>>>>>>>     Pagal realų man žinomą įvykį sprendžiu, kad kaltas
>>>>>>>>>> dviratininkas.
>>>>>>>>>> Dėl ko?
>>>>>>>>>>     Buvo situacija sankryžoje, kai mašina lėtai judėjo per 
>>>>>>>>>> perėją,
>>>>>>>>>> o
>>>>>>>>>>     užsižiopsojusi bobulka atsitrenkė į mašinos šoną. Bobulka
>>>>>>>>>> lengvai
>>>>>>>>>>     susižeidė. Atvykusi policija konstatavo, kad kalta bobulka.
>>>>>>>>>     Taip, gali būti toks variantas, jog kaltas dviratininkas, jei
>>>>>>>>> auto
>>>>>>>>>     stovės beveik pasukusi ir lauks, kol pereis per perėją 
>>>>>>>>> pėstieji,
>>>>>>>>> o
>>>>>>>>> aklas
>>>>>>>>>     dviratininkas atmins ir trenksis į auto. Bet nupaišytoje
>>>>>>>>> schemoje
>>>>>>>>> auto
>>>>>>>>>     ir dviratininkas važiuoja greta ir vienu metu įvažiuoja į
>>>>>>>>> sankryžą. Auto
>>>>>>>>>     privalo praleist dviratininką, važiuojantį tiesiai, tada
>>>>>>>>> praleist
>>>>>>>>>     pėsčiuosius, einančius perėja, ir tik tada užbaigti sukimo į
>>>>>>>>> dešinę
>>>>>>>>>     manevrą.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>     >
>>>>>>
>>>>>
>>>>