Tema: Re: Q: KET, dešinys posūkis, dviratis, sankryža (13kb)
Autorius: monaxas
Data: 2014-05-13 16:36:45
Eik išsiblaivyk. Nes anot tavęs reik prieš kiekvieną šalutinį keliuką nulipt 
nuo veliko ir išdidžiai pražingsniuoti per sankryžą.

"Aras" <nera@nera.nera> wrote in message 
news:lksv5s$2ue$1@trimpas.omnitel.net...
> Man tai pokui, ką tu galvoji apie mane, bet paaiškink, kaip suprasti kelio 
> sąvoką? Ir kas kurio apimty yra: sankryža kelyje ar kelias sankryžoje?
>
> "monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in message 
> news:lkqtnh$qfb$1@trimpas.omnitel.net...
>> Susilaikysiu nuo epitetų ką galvoju apie tave, bet prašau, skirk savokas
>> "važiavimas per sankryžas" ir "pervažiuoti į kitą kelio pusę".
>>
>> Ir nebepezėk čia daugiau nesamonių.
>>
>> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message
>> news:lkpqeo$let$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Aš nesilaikau "nulipimo" taisyklės.
>>>
>>> "monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in 
>>> message
>>> news:lkif9i$ou1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Važiuodamas pagrindiniu keliu irgi nulipi?
>>>>
>>>> Nu tiek to, tavo teisė klysti.
>>>>
>>>> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message
>>>> news:lkhlpo$jvi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Ar tamsta bandei žiūrėti ką reiškia sąvoka "Kelias"? Ten, kur 
>>>>> susikerta
>>>>> du
>>>>> keliai, bet kokiu atveju teks kirsti vieno kelio važiuojamąją dalį.
>>>>> Trišalėj sankryžoj teks kirsti tik iš vienos pusės. Nebent neįmanoma
>>>>> važiuoti kelkraščiu.
>>>>> Mane taip pat nervina tokia teisinė chuinia, ir aš važiuoju per 
>>>>> visokias
>>>>> sankryžas taip, kaip man reikia, o ne taip, kaip parašyta. Aišku,
>>>>> laikausi
>>>>> esminių KET punktų, t.y. saugau save.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in
>>>>> message
>>>>> news:lkgjuu$ljq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Bleee, Kedai, nu tu bent perskaitai į ką replajini?
>>>>>> Nutai Aras pistelėjo, kad reik nulipt prieš sankryžą, nes PRIVALOMA, 
>>>>>> tu
>>>>>> suspindėjai žiniomis, kas yr projektas pakeist PRIVALOMA į
>>>>>> REKOMENDUOJAMA.
>>>>>> Nutai jūs abu esat dalbajobai mano nuomone, nes neskiriat sankryžos 
>>>>>> nuo
>>>>>> pervažiavimo į kitą kelio pusę.
>>>>>>
>>>>>> Suprantamai parašiau?
>>>>>>
>>>>>> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message
>>>>>> news:lkga83$chf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Kodėl tu į mane daugiskaita kreipiesi?
>>>>>>> Mano manymu 2 kelių sankirta kaip tik tai ir reiškia, kad nei vienas
>>>>>>> kelias nesibaigia, todėl tokiose vietose neįmanoma pervažiuoti į 
>>>>>>> KITĄ
>>>>>>> kelio pusę važiuojant tiesiai. Ta idiotiška rekomendacija sankryžoms
>>>>>>> niekada nebuvo taikoma, čia tik ypatingi gudragalviai sugeba taip
>>>>>>> interpretuoti.
>>>>>>> Mano žiniomis pagal tą 66 straipsnį apskritai niekas nebuvo 
>>>>>>> nubaustas,
>>>>>>> jis
>>>>>>> tėra deklaracija, kuria naudojasi vairuotojai savo teises kočiodami 
>>>>>>> ir
>>>>>>> konfliktus keldami.
>>>>>>> Aš siūliau tą straipsnį apskritai išbraukti, nes niekas nežino ką
>>>>>>> reiškia
>>>>>>> „intensyvus“ eismas.
>>>>>>>
>>>>>>> monaxas rašė:
>>>>>>>> Bet tai blet mes suvokiam kas yra "pervžiuoti į kitą kelio pusę"? 
>>>>>>>> Čia
>>>>>>>> taikoma visose sankryžose?
>>>>>>>> O jeigu čiurka - karatistas? Kaip džekičianasblet.
>>>>>>>> Tai pagal jūsų logiką, jei eismas intensyvus, nu ir aš važiuoju
>>>>>>>> pagrindiuniu keliu, tai prieš kiekvieno šalutinio keliuko
>>>>>>>> prisijungimą
>>>>>>>> privalau/man rekomenduojama persivesti dviratį krūvai laukiančių
>>>>>>>> šalutiniame kelyje prieš nosį?!
>>>>>>>> Ar jūsų absurdiškas straipsnis numato išimtis kada galima bybį dėt 
>>>>>>>> ir
>>>>>>>> pervažiuot per sankryžą išdidžiai su pedalais?
>>>>>>>>
>>>>>>>>     "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net
>>>>>>>>     <mailto:non@[[trinti]]katalogai.net>> wrote in message
>>>>>>>>     news:lkg8ue$b9i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>     Kiek galima šitas nesąmones kartoti? Nuraminimui pasakysiu, kad
>>>>>>>>     pagal naują KET redakciją tokio painaus punkto nebeliks, tad
>>>>>>>>     nebesiginčykite lygioje vietoje.
>>>>>>>>
>>>>>>>>     Čia siūloma nauja redakcija:
>>>>>>>>
>>>>>>>> http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n
>>>>>>>>
>>>>>>>>         66*0*. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę,
>>>>>>>>         apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio
>>>>>>>>         vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį 
>>>>>>>> vesdamas
>>>>>>>>         dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto 
>>>>>>>> priemonėms
>>>>>>>>         *Dviračio vairuotojui, važiuojančiam važiuojamąja dalimi,
>>>>>>>>         prireikus **pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į 
>>>>>>>> kitą
>>>>>>>>         kelio pusę**, rekomenduojama nulipti nuo dviračio **ir 
>>>>>>>> kirsti
>>>>>>>>         važiuojamąją dalį vedantis dviratį, jei eismo sąlygos to
>>>>>>>>         reikalauja*.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>     Rekomendacijos teisės aktuose, žinoma, atrodo idiotiškai, bet 
>>>>>>>> ką
>>>>>>>>     jau darysi, jei vyrai patys savęs bijo ir nesiryžta pataisyti
>>>>>>>>     žmoniškai.
>>>>>>>>     MKN rekomendacijas reikėtų rašyti į švietėjiškus bukletus, o ne 
>>>>>>>> į
>>>>>>>> KET.
>>>>>>>>
>>>>>>>>     Aras rašė:
>>>>>>>>>     Tamsta pastudijuok KET ir Saugaus eismo įstatymą: į kokį
>>>>>>>>> apibrėžimą
>>>>>>>>> patenka sankryža ir iš kokių dalių sudarytas kelias.
>>>>>>>>>     Sankryža patenka į apibrėžimą "Kelias", todėl iš to ir 
>>>>>>>>> išplaukia
>>>>>>>>> visa durna situacija, kai dviratininkas, esant intensyviam eismui,
>>>>>>>>> norėdamas kirsti sankryžą (kas yra atitikmuo "pervažiuoti į kitą
>>>>>>>>> kelio
>>>>>>>>> pusę"), privalo nulipti nuo dviračio ir persivaryti jį pėstute.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>     "monaxas"<sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt>  wrote
>>>>>>>>> in
>>>>>>>>> messagenews:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>     tu gal skirk pervažiavimą į kitą kelio pusę nuo 
>>>>>>>>>> važiuojamosios
>>>>>>>>>> dalies
>>>>>>>>>>     susikirtimo sankryžoje, ką
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>     "Aras"<nera@nera.nera>  wrote in message
>>>>>>>>>>     news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>     Nu kad nupaišytoje schemoje dviratininkas kerta šalutinį 
>>>>>>>>>>> kelią
>>>>>>>>>>> (pagal KET
>>>>>>>>>>>     66 p. pervažiuoja į kitą kelio pusę), todėl jis turėjo 
>>>>>>>>>>> nulipti
>>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>>> varytis
>>>>>>>>>>>     dviratį. Logikos nėra, bet įstatymo laikytis privalu.
>>>>>>>>>>>     Kad jo nepraleido mašina - čia jau kitas reikalas. Pėsčiojo
>>>>>>>>>>> irgi
>>>>>>>>>>> gali
>>>>>>>>>>>     nepraleisti, bet pėstysis dėl to neprivalo trenktis į 
>>>>>>>>>>> mašiną.
>>>>>>>>>>>     Lieka vienas klausimas - ar eismas buvo intensyvus...
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>     66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę,
>>>>>>>>>>> apsisukti
>>>>>>>>>>> ar
>>>>>>>>>>>     pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi
>>>>>>>>>>> nulipti
>>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>>>     kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas
>>>>>>>>>>> kliūties
>>>>>>>>>>> kitoms
>>>>>>>>>>>     transporto priemonėms.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>     "Bronco"<TRINTI_bronco.mail@gmail.com>  wrote in message
>>>>>>>>>>>     news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>     On 2014-05-07 12:21, Aras wrote:
>>>>>>>>>>>>     Pagal realų man žinomą įvykį sprendžiu, kad kaltas
>>>>>>>>>>>> dviratininkas.
>>>>>>>>>>>> Dėl ko?
>>>>>>>>>>>>     Buvo situacija sankryžoje, kai mašina lėtai judėjo per
>>>>>>>>>>>> perėją,
>>>>>>>>>>>> o
>>>>>>>>>>>>     užsižiopsojusi bobulka atsitrenkė į mašinos šoną. Bobulka
>>>>>>>>>>>> lengvai
>>>>>>>>>>>>     susižeidė. Atvykusi policija konstatavo, kad kalta bobulka.
>>>>>>>>>>>     Taip, gali būti toks variantas, jog kaltas dviratininkas, 
>>>>>>>>>>> jei
>>>>>>>>>>> auto
>>>>>>>>>>>     stovės beveik pasukusi ir lauks, kol pereis per perėją
>>>>>>>>>>> pėstieji,
>>>>>>>>>>> o
>>>>>>>>>>> aklas
>>>>>>>>>>>     dviratininkas atmins ir trenksis į auto. Bet nupaišytoje
>>>>>>>>>>> schemoje
>>>>>>>>>>> auto
>>>>>>>>>>>     ir dviratininkas važiuoja greta ir vienu metu įvažiuoja į
>>>>>>>>>>> sankryžą. Auto
>>>>>>>>>>>     privalo praleist dviratininką, važiuojantį tiesiai, tada
>>>>>>>>>>> praleist
>>>>>>>>>>>     pėsčiuosius, einančius perėja, ir tik tada užbaigti sukimo į
>>>>>>>>>>> dešinę
>>>>>>>>>>>     manevrą.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>     >
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>