Tema: Re: Q: KET, dešinys posūkis, dviratis, sankryža (13kb)
Autorius: monaxas
Data: 2014-05-08 21:51:38
Nu ten apie 360 laipsnių aš sutirštinau. Nes iš tikro jaučiama tendencija 
(bent jau šitam forooomjooke), kad dviratastai savo teises turi įrodinėt 
kontaktais.

Žodžiu, pritariu tau. Namatau dėl ko prieštaraut.

"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message 
news:lkgca0$ebv$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2014-05-08 17:05, monaxas wrote:
>> Absurdas.
>> Pagal panetkes yra atvirkščiai ir tai yra logiška ir tai visiems
>> suprantama išskyrus Kedo paminėtiems 15 %.
>
> Paniatkes dalykas kintamas. Ir šalių, kuriose dviračių sportas yra tokio 
> pat populiarumo, kaip Lietuvoje krepšinis, praktika rodo, jog mano minėtos 
> "paniatkės" yra teisingesnės. O ką rašo Kedas, aš nematau, todėl nesiimsiu 
> komentuoti.
>
>> Dviratininkas jei mato, kad gali būt nupistas nuo vaizdo PRIVALO duoti
>> kelią didesnėms transporto priemonėms. Tam jam yra numatyta visų ratų
>> stabdžiai, matomumas 360 (!) laipsnių kampu (ko neturi kiti) ir dar
>> dachuja kitokių įgimtų navarotų, kad turėtų galimybę išgyvent.
>
> Pala pala. Aš rašiau tik apie tai, kaip teisingiau tą dalyką suprast ir 
> kaip elgtis AUTOMOBILIŲ VAIRUOTOJAMS, ne dviratininkams! Dviratininkas 
> tikrai negali sau leisti jaustis "šventa karve", nes tai tolygu 
> savižudybei. Dviratininkui privalu laikytis KET, o kai jį praleidžia 
> vairuotojai toje situacijoje, kai nepriklauso pagal KET, tiesiog linktelt 
> vairuotojui, padėkojant už tokį gražų gestą, ir tik tada važiuoti toliau. 
> Kaip rodo pasaulinė praktika, nuo pernelyg didelio paslaugumo dar niekas 
> nemirė. O nuo "švento" įsitikinimo - "dabar mano pirmenybė", pasaulyje 
> kasdien žūsta ne viena dešimtis, o gal ir šimtai žmonių.
>
> p.s. dėl dviratininko matymo kampo tai perlenkta lazda. Matyti, tai kas 
> vyksta priekyje, dviratininkui yra tikrai geresnės sąlygos, bet jis visai 
> nemato, kas jam artėja iš nugaros ir kas jį gali netikėtai pakirsti. Pvz. 
> važiuoji auto ir galinio vaizdo veidrodėlyje matai atlekiančia britvą ar 
> bnv, kuris lekia antroje juostojo ir rodo dešinį posūkį. Absurdas? Taip 
> absurdas, bet tu jį turi galimybę bent matyti ir įtarti, jog jis, atlikęs 
> agresyvų lenkimą, tave pakirs sukdamas į dešinę, ir tu turi bent kažkiek 
> laiko į tai sureaguoti. Dviratininkas, gi, tokį bajerį pamatys jau kai bus 
> per vėlu reaguoti. O tai, kad gatvėje nėra galimybių pastoviai dairytis 
> atgal, tai žino bet kuris dviratininkas, nes reikia būti dideliu profu, 
> sukant galvą atgal, visai nepakeisti važiavimo tiesės. Dviratininkui 
> pastoviai dairytis yra pavojinga. Trumpiau tariant, visumoje dviratininkas 
> turi prastesnį matymo kampą, nei automobilių vairuotojai, nes neturi trijų 
> galinio vaizdo veidrodėlių (dažniausiai nei vieno neturi).
>
>
>