Nu ten apie 360 laipsnių aš sutirštinau. Nes iš tikro jaučiama tendencija (bent jau šitam forooomjooke), kad dviratastai savo teises turi įrodinėt kontaktais. Žodžiu, pritariu tau. Namatau dėl ko prieštaraut. "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:lkgca0$ebv$1@trimpas.omnitel.net... > On 2014-05-08 17:05, monaxas wrote: >> Absurdas. >> Pagal panetkes yra atvirkščiai ir tai yra logiška ir tai visiems >> suprantama išskyrus Kedo paminėtiems 15 %. > > Paniatkes dalykas kintamas. Ir šalių, kuriose dviračių sportas yra tokio > pat populiarumo, kaip Lietuvoje krepšinis, praktika rodo, jog mano minėtos > "paniatkės" yra teisingesnės. O ką rašo Kedas, aš nematau, todėl nesiimsiu > komentuoti. > >> Dviratininkas jei mato, kad gali būt nupistas nuo vaizdo PRIVALO duoti >> kelią didesnėms transporto priemonėms. Tam jam yra numatyta visų ratų >> stabdžiai, matomumas 360 (!) laipsnių kampu (ko neturi kiti) ir dar >> dachuja kitokių įgimtų navarotų, kad turėtų galimybę išgyvent. > > Pala pala. Aš rašiau tik apie tai, kaip teisingiau tą dalyką suprast ir > kaip elgtis AUTOMOBILIŲ VAIRUOTOJAMS, ne dviratininkams! Dviratininkas > tikrai negali sau leisti jaustis "šventa karve", nes tai tolygu > savižudybei. Dviratininkui privalu laikytis KET, o kai jį praleidžia > vairuotojai toje situacijoje, kai nepriklauso pagal KET, tiesiog linktelt > vairuotojui, padėkojant už tokį gražų gestą, ir tik tada važiuoti toliau. > Kaip rodo pasaulinė praktika, nuo pernelyg didelio paslaugumo dar niekas > nemirė. O nuo "švento" įsitikinimo - "dabar mano pirmenybė", pasaulyje > kasdien žūsta ne viena dešimtis, o gal ir šimtai žmonių. > > p.s. dėl dviratininko matymo kampo tai perlenkta lazda. Matyti, tai kas > vyksta priekyje, dviratininkui yra tikrai geresnės sąlygos, bet jis visai > nemato, kas jam artėja iš nugaros ir kas jį gali netikėtai pakirsti. Pvz. > važiuoji auto ir galinio vaizdo veidrodėlyje matai atlekiančia britvą ar > bnv, kuris lekia antroje juostojo ir rodo dešinį posūkį. Absurdas? Taip > absurdas, bet tu jį turi galimybę bent matyti ir įtarti, jog jis, atlikęs > agresyvų lenkimą, tave pakirs sukdamas į dešinę, ir tu turi bent kažkiek > laiko į tai sureaguoti. Dviratininkas, gi, tokį bajerį pamatys jau kai bus > per vėlu reaguoti. O tai, kad gatvėje nėra galimybių pastoviai dairytis > atgal, tai žino bet kuris dviratininkas, nes reikia būti dideliu profu, > sukant galvą atgal, visai nepakeisti važiavimo tiesės. Dviratininkui > pastoviai dairytis yra pavojinga. Trumpiau tariant, visumoje dviratininkas > turi prastesnį matymo kampą, nei automobilių vairuotojai, nes neturi trijų > galinio vaizdo veidrodėlių (dažniausiai nei vieno neturi). > > >