Tema: Re: Q: KET, dešinys posūkis, dviratis, sankryža (13kb)
Autorius: Bronco
Data: 2014-05-09 19:42:28
On 2014-05-09 17:23, ejs wrote:
>
> ant dviračio.
> Ir tai svarbu, nes vairuotojų regėjimas selektyvinis.
>

Jei kažkas naudoja profesionalią įrangą ant dviračio, tas gal ir 
įsijungia, iš standartinių dviračio lempų dienos metu jokios naudos, nes 
jų dieną nesimato.

> Blogai yra tai, kad tokie reikalavimai netaikomi nuosekliai. Pėstysis -
> mat jį galas, jis neatvažiuoja 20 km/h greičiu. Bet dviratininkai turėtų
> įsijungti lempikes vien dėl savo saugumo.
>

Žiūr. aukščiau. Kol dviračių šviesos nebus standartizuotos iki 
atitinkamų standartų, tol iš tokio įjungimo jokios naudos.

>
> Aš važinėdamas po Dolomitus ar Apeninus įsijungdavau lempas, kaip ir
> daugelis ten vairuojančių.

Kokias lempas įsijungdavai? Dviračio? Jei galima, prašom link'ą į tavo 
naudojamas dviračio lempas.

> Dviratininkai ten rengiasi kaip papūgos. Kažin kodėl?
>

Dėl savo saugumo. Važiuoti dviračiu apsirengus tamsiais rūbais ir be 
jokių atšvaitų, yra savižudybė. Spec. liemenės ar ne spec., čia kitas 
klausimas, bet rūbai turi būti kuo ryškesni ir kuo daugiau atšvaitų.

> ot or ne. Reikia važiuoti taip, kad sukant į dešinę tarp auto ir
> kelkraščio dviratininkas nenorėtų važiuoti. Tuomet jis labai tvakingai
> apvažiuoja auto kaire puse.
>

Pagalvok dar sykį, nes tai nėra universali taisyklė. Tu gali prieš 
posūki nepalikti dviračiui kelio tik tuo atveju, jei dviračio tako visai 
nėra ir visi, įskaitant ir dviratininkus, važiuoja pirma eismo juosta. O 
jei takas yra pažymėtas, kelias pakankamo pločio, tu važiuoti tuo taku 
tiesiog neturi teisės ir kerti jį tik sankryžoje. O kitas atvejis, dar 
labiau nepritaikomas tavo pasiūlymui - kai dviračio takas eina šaligatviu.