Tema: Re: Q: KET, dešinys posūkis, dviratis, sankryža (13kb)
Autorius: KEdas
Data: 2014-05-08 23:02:19
Tu gal prieš rašydamas pabandyk paskaityti. Gal sutaupysi laiko ir 
nesiginčysi su tais, kurie tau pritaria.

monaxas rašė:
> Bleee, Kedai, nu tu bent perskaitai į ką replajini?
> Nutai Aras pistelėjo, kad reik nulipt prieš sankryžą, nes PRIVALOMA, 
> tu suspindėjai žiniomis, kas yr projektas pakeist PRIVALOMA į 
> REKOMENDUOJAMA.
> Nutai jūs abu esat dalbajobai mano nuomone, nes neskiriat sankryžos 
> nuo pervažiavimo į kitą kelio pusę.
>
> Suprantamai parašiau?
>
> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message 
> news:lkga83$chf$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kodėl tu į mane daugiskaita kreipiesi?
>> Mano manymu 2 kelių sankirta kaip tik tai ir reiškia, kad nei vienas 
>> kelias nesibaigia, todėl tokiose vietose neįmanoma pervažiuoti į KITĄ 
>> kelio pusę važiuojant tiesiai. Ta idiotiška rekomendacija sankryžoms 
>> niekada nebuvo taikoma, čia tik ypatingi gudragalviai sugeba taip 
>> interpretuoti.
>> Mano žiniomis pagal tą 66 straipsnį apskritai niekas nebuvo 
>> nubaustas, jis tėra deklaracija, kuria naudojasi vairuotojai savo 
>> teises kočiodami ir konfliktus keldami.
>> Aš siūliau tą straipsnį apskritai išbraukti, nes niekas nežino ką 
>> reiškia „intensyvus“ eismas.
>>
>> monaxas rašė:
>>> Bet tai blet mes suvokiam kas yra "pervžiuoti į kitą kelio pusę"? 
>>> Čia taikoma visose sankryžose?
>>> O jeigu čiurka - karatistas? Kaip džekičianasblet.
>>> Tai pagal jūsų logiką, jei eismas intensyvus, nu ir aš važiuoju 
>>> pagrindiuniu keliu, tai prieš kiekvieno šalutinio keliuko 
>>> prisijungimą privalau/man rekomenduojama persivesti dviratį krūvai 
>>> laukiančių šalutiniame kelyje prieš nosį?!
>>> Ar jūsų absurdiškas straipsnis numato išimtis kada galima bybį dėt 
>>> ir pervažiuot per sankryžą išdidžiai su pedalais?
>>>
>>>     "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net
>>>     <mailto:non@[[trinti]]katalogai.net>> wrote in message
>>>     news:lkg8ue$b9i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>     Kiek galima šitas nesąmones kartoti? Nuraminimui pasakysiu, kad
>>>     pagal naują KET redakciją tokio painaus punkto nebeliks, tad
>>>     nebesiginčykite lygioje vietoje.
>>>
>>>     Čia siūloma nauja redakcija:
>>>
>>> http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n 
>>>
>>>
>>>         66*0*. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę,
>>>         apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio
>>>         vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas
>>>         dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms
>>>         *Dviračio vairuotojui, važiuojančiam važiuojamąja dalimi,
>>>         prireikus **pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą
>>>         kelio pusę**, rekomenduojama nulipti nuo dviračio **ir kirsti
>>>         važiuojamąją dalį vedantis dviratį, jei eismo sąlygos to
>>>         reikalauja*.
>>>
>>>
>>>     Rekomendacijos teisės aktuose, žinoma, atrodo idiotiškai, bet ką
>>>     jau darysi, jei vyrai patys savęs bijo ir nesiryžta pataisyti
>>>     žmoniškai.
>>>     MKN rekomendacijas reikėtų rašyti į švietėjiškus bukletus, o ne 
>>> į KET.
>>>
>>>     Aras rašė:
>>>>     Tamsta pastudijuok KET ir Saugaus eismo įstatymą: į kokį 
>>>> apibrėžimą patenka sankryža ir iš kokių dalių sudarytas kelias.
>>>>     Sankryža patenka į apibrėžimą "Kelias", todėl iš to ir 
>>>> išplaukia visa durna situacija, kai dviratininkas, esant 
>>>> intensyviam eismui, norėdamas kirsti sankryžą (kas yra atitikmuo 
>>>> "pervažiuoti į kitą kelio pusę"), privalo nulipti nuo dviračio ir 
>>>> persivaryti jį pėstute.
>>>>
>>>>
>>>> "monaxas"<sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in 
>>>> messagenews:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>     tu gal skirk pervažiavimą į kitą kelio pusę nuo važiuojamosios 
>>>>> dalies
>>>>>     susikirtimo sankryžoje, ką
>>>>>
>>>>>     "Aras"<nera@nera.nera>  wrote in message
>>>>>     news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>     Nu kad nupaišytoje schemoje dviratininkas kerta šalutinį 
>>>>>> kelią (pagal KET
>>>>>>     66 p. pervažiuoja į kitą kelio pusę), todėl jis turėjo 
>>>>>> nulipti ir varytis
>>>>>>     dviratį. Logikos nėra, bet įstatymo laikytis privalu.
>>>>>>     Kad jo nepraleido mašina - čia jau kitas reikalas. Pėsčiojo 
>>>>>> irgi gali
>>>>>>     nepraleisti, bet pėstysis dėl to neprivalo trenktis į mašiną.
>>>>>>     Lieka vienas klausimas - ar eismas buvo intensyvus...
>>>>>>
>>>>>>     66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, 
>>>>>> apsisukti ar
>>>>>>     pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi 
>>>>>> nulipti ir
>>>>>>     kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas 
>>>>>> kliūties kitoms
>>>>>>     transporto priemonėms.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>     "Bronco"<TRINTI_bronco.mail@gmail.com>  wrote in message
>>>>>>     news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>     On 2014-05-07 12:21, Aras wrote:
>>>>>>>     Pagal realų man žinomą įvykį sprendžiu, kad kaltas 
>>>>>>> dviratininkas. Dėl ko?
>>>>>>>     Buvo situacija sankryžoje, kai mašina lėtai judėjo per 
>>>>>>> perėją, o
>>>>>>>     užsižiopsojusi bobulka atsitrenkė į mašinos šoną. Bobulka 
>>>>>>> lengvai
>>>>>>>     susižeidė. Atvykusi policija konstatavo, kad kalta bobulka.
>>>>>>     Taip, gali būti toks variantas, jog kaltas dviratininkas, jei 
>>>>>> auto
>>>>>>     stovės beveik pasukusi ir lauks, kol pereis per perėją 
>>>>>> pėstieji, o aklas
>>>>>>     dviratininkas atmins ir trenksis į auto. Bet nupaišytoje 
>>>>>> schemoje auto
>>>>>>     ir dviratininkas važiuoja greta ir vienu metu įvažiuoja į 
>>>>>> sankryžą. Auto
>>>>>>     privalo praleist dviratininką, važiuojantį tiesiai, tada 
>>>>>> praleist
>>>>>>     pėsčiuosius, einančius perėja, ir tik tada užbaigti sukimo į 
>>>>>> dešinę
>>>>>>     manevrą.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>     >
>>>
>>