Tema: Re: Q: KET, dešinys posūkis, dviratis, sankryža (13kb)
Autorius: Aras
Data: 2014-05-08 18:34:44
Tamsta pastudijuok KET ir Saugaus eismo įstatymą: į kokį apibrėžimą patenka sankryža ir iš kokių dalių sudarytas kelias.
Sankryža patenka į apibrėžimą "Kelias", todėl iš to ir išplaukia visa durna situacija, kai dviratininkas, esant intensyviam eismui, norėdamas kirsti sankryžą (kas yra atitikmuo "pervažiuoti į kitą kelio pusę"), privalo nulipti nuo dviračio ir persivaryti jį pėstute.


"monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in message news:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net...
> tu gal skirk pervažiavimą į kitą kelio pusę nuo važiuojamosios dalies 
> susikirtimo sankryžoje, ką
> 
> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message 
> news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nu kad nupaišytoje schemoje dviratininkas kerta šalutinį kelią (pagal KET 
>> 66 p. pervažiuoja į kitą kelio pusę), todėl jis turėjo nulipti ir varytis 
>> dviratį. Logikos nėra, bet įstatymo laikytis privalu.
>> Kad jo nepraleido mašina - čia jau kitas reikalas. Pėsčiojo irgi gali 
>> nepraleisti, bet pėstysis dėl to neprivalo trenktis į mašiną.
>> Lieka vienas klausimas - ar eismas buvo intensyvus...
>>
>> 66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar
>> pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir
>> kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms
>> transporto priemonėms.
>>
>>
>>
>>
>>
>> "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message 
>> news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 2014-05-07 12:21, Aras wrote:
>>> Pagal realų man žinomą įvykį sprendžiu, kad kaltas dviratininkas. Dėl ko?
>>> Buvo situacija sankryžoje, kai mašina lėtai judėjo per perėją, o 
>>> užsižiopsojusi bobulka atsitrenkė į mašinos šoną. Bobulka lengvai 
>>> susižeidė. Atvykusi policija konstatavo, kad kalta bobulka.
>>
>> Taip, gali būti toks variantas, jog kaltas dviratininkas, jei auto
>> stovės beveik pasukusi ir lauks, kol pereis per perėją pėstieji, o aklas
>> dviratininkas atmins ir trenksis į auto. Bet nupaišytoje schemoje auto
>> ir dviratininkas važiuoja greta ir vienu metu įvažiuoja į sankryžą. Auto
>> privalo praleist dviratininką, važiuojantį tiesiai, tada praleist
>> pėsčiuosius, einančius perėja, ir tik tada užbaigti sukimo į dešinę 
>> manevrą.
>>
>> 
>