Važiuodamas pagrindiniu keliu irgi nulipi? Nu tiek to, tavo teisė klysti. "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message news:lkhlpo$jvi$1@trimpas.omnitel.net... > Ar tamsta bandei žiūrėti ką reiškia sąvoka "Kelias"? Ten, kur susikerta du > keliai, bet kokiu atveju teks kirsti vieno kelio važiuojamąją dalį. > Trišalėj sankryžoj teks kirsti tik iš vienos pusės. Nebent neįmanoma > važiuoti kelkraščiu. > Mane taip pat nervina tokia teisinė chuinia, ir aš važiuoju per visokias > sankryžas taip, kaip man reikia, o ne taip, kaip parašyta. Aišku, laikausi > esminių KET punktų, t.y. saugau save. > > > "monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in message > news:lkgjuu$ljq$1@trimpas.omnitel.net... >> Bleee, Kedai, nu tu bent perskaitai į ką replajini? >> Nutai Aras pistelėjo, kad reik nulipt prieš sankryžą, nes PRIVALOMA, tu >> suspindėjai žiniomis, kas yr projektas pakeist PRIVALOMA į >> REKOMENDUOJAMA. >> Nutai jūs abu esat dalbajobai mano nuomone, nes neskiriat sankryžos nuo >> pervažiavimo į kitą kelio pusę. >> >> Suprantamai parašiau? >> >> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message >> news:lkga83$chf$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kodėl tu į mane daugiskaita kreipiesi? >>> Mano manymu 2 kelių sankirta kaip tik tai ir reiškia, kad nei vienas >>> kelias nesibaigia, todėl tokiose vietose neįmanoma pervažiuoti į KITĄ >>> kelio pusę važiuojant tiesiai. Ta idiotiška rekomendacija sankryžoms >>> niekada nebuvo taikoma, čia tik ypatingi gudragalviai sugeba taip >>> interpretuoti. >>> Mano žiniomis pagal tą 66 straipsnį apskritai niekas nebuvo nubaustas, >>> jis >>> tėra deklaracija, kuria naudojasi vairuotojai savo teises kočiodami ir >>> konfliktus keldami. >>> Aš siūliau tą straipsnį apskritai išbraukti, nes niekas nežino ką >>> reiškia >>> „intensyvus“ eismas. >>> >>> monaxas rašė: >>>> Bet tai blet mes suvokiam kas yra "pervžiuoti į kitą kelio pusę"? Čia >>>> taikoma visose sankryžose? >>>> O jeigu čiurka - karatistas? Kaip džekičianasblet. >>>> Tai pagal jūsų logiką, jei eismas intensyvus, nu ir aš važiuoju >>>> pagrindiuniu keliu, tai prieš kiekvieno šalutinio keliuko prisijungimą >>>> privalau/man rekomenduojama persivesti dviratį krūvai laukiančių >>>> šalutiniame kelyje prieš nosį?! >>>> Ar jūsų absurdiškas straipsnis numato išimtis kada galima bybį dėt ir >>>> pervažiuot per sankryžą išdidžiai su pedalais? >>>> >>>> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net >>>> <mailto:non@[[trinti]]katalogai.net>> wrote in message >>>> news:lkg8ue$b9i$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kiek galima šitas nesąmones kartoti? Nuraminimui pasakysiu, kad >>>> pagal naują KET redakciją tokio painaus punkto nebeliks, tad >>>> nebesiginčykite lygioje vietoje. >>>> >>>> Čia siūloma nauja redakcija: >>>> >>>> http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n >>>> >>>> 66*0*. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, >>>> apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio >>>> vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas >>>> dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms >>>> *Dviračio vairuotojui, važiuojančiam važiuojamąja dalimi, >>>> prireikus **pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą >>>> kelio pusę**, rekomenduojama nulipti nuo dviračio **ir kirsti >>>> važiuojamąją dalį vedantis dviratį, jei eismo sąlygos to >>>> reikalauja*. >>>> >>>> >>>> Rekomendacijos teisės aktuose, žinoma, atrodo idiotiškai, bet ką >>>> jau darysi, jei vyrai patys savęs bijo ir nesiryžta pataisyti >>>> žmoniškai. >>>> MKN rekomendacijas reikėtų rašyti į švietėjiškus bukletus, o ne į >>>> KET. >>>> >>>> Aras rašė: >>>>> Tamsta pastudijuok KET ir Saugaus eismo įstatymą: į kokį >>>>> apibrėžimą >>>>> patenka sankryža ir iš kokių dalių sudarytas kelias. >>>>> Sankryža patenka į apibrėžimą "Kelias", todėl iš to ir išplaukia >>>>> visa durna situacija, kai dviratininkas, esant intensyviam eismui, >>>>> norėdamas kirsti sankryžą (kas yra atitikmuo "pervažiuoti į kitą kelio >>>>> pusę"), privalo nulipti nuo dviračio ir persivaryti jį pėstute. >>>>> >>>>> >>>>> "monaxas"<sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in >>>>> messagenews:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> tu gal skirk pervažiavimą į kitą kelio pusę nuo važiuojamosios >>>>>> dalies >>>>>> susikirtimo sankryžoje, ką >>>>>> >>>>>> "Aras"<nera@nera.nera> wrote in message >>>>>> news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Nu kad nupaišytoje schemoje dviratininkas kerta šalutinį kelią >>>>>>> (pagal KET >>>>>>> 66 p. pervažiuoja į kitą kelio pusę), todėl jis turėjo nulipti >>>>>>> ir >>>>>>> varytis >>>>>>> dviratį. Logikos nėra, bet įstatymo laikytis privalu. >>>>>>> Kad jo nepraleido mašina - čia jau kitas reikalas. Pėsčiojo irgi >>>>>>> gali >>>>>>> nepraleisti, bet pėstysis dėl to neprivalo trenktis į mašiną. >>>>>>> Lieka vienas klausimas - ar eismas buvo intensyvus... >>>>>>> >>>>>>> 66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti >>>>>>> ar >>>>>>> pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti >>>>>>> ir >>>>>>> kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas >>>>>>> kliūties >>>>>>> kitoms >>>>>>> transporto priemonėms. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Bronco"<TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> On 2014-05-07 12:21, Aras wrote: >>>>>>>> Pagal realų man žinomą įvykį sprendžiu, kad kaltas >>>>>>>> dviratininkas. >>>>>>>> Dėl ko? >>>>>>>> Buvo situacija sankryžoje, kai mašina lėtai judėjo per perėją, >>>>>>>> o >>>>>>>> užsižiopsojusi bobulka atsitrenkė į mašinos šoną. Bobulka >>>>>>>> lengvai >>>>>>>> susižeidė. Atvykusi policija konstatavo, kad kalta bobulka. >>>>>>> Taip, gali būti toks variantas, jog kaltas dviratininkas, jei >>>>>>> auto >>>>>>> stovės beveik pasukusi ir lauks, kol pereis per perėją pėstieji, >>>>>>> o >>>>>>> aklas >>>>>>> dviratininkas atmins ir trenksis į auto. Bet nupaišytoje >>>>>>> schemoje >>>>>>> auto >>>>>>> ir dviratininkas važiuoja greta ir vienu metu įvažiuoja į >>>>>>> sankryžą. Auto >>>>>>> privalo praleist dviratininką, važiuojantį tiesiai, tada >>>>>>> praleist >>>>>>> pėsčiuosius, einančius perėja, ir tik tada užbaigti sukimo į >>>>>>> dešinę >>>>>>> manevrą. >>>>>>> >>>>>>> >>>>> > >>>> >>> >>