Taip. Tam ir vaziuji gi su pedalium, kad pasportuot On 2014.05.13 16:35, monaxas wrote: > Eik išsiblaivyk. Nes anot tavęs reik prieš kiekvieną šalutinį keliuką > nulipt nuo veliko ir išdidžiai pražingsniuoti per sankryžą. > > "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message > news:lksv5s$2ue$1@trimpas.omnitel.net... >> Man tai pokui, ką tu galvoji apie mane, bet paaiškink, kaip suprasti >> kelio sąvoką? Ir kas kurio apimty yra: sankryža kelyje ar kelias >> sankryžoje? >> >> "monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in >> message news:lkqtnh$qfb$1@trimpas.omnitel.net... >>> Susilaikysiu nuo epitetų ką galvoju apie tave, bet prašau, skirk savokas >>> "važiavimas per sankryžas" ir "pervažiuoti į kitą kelio pusę". >>> >>> Ir nebepezėk čia daugiau nesamonių. >>> >>> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message >>> news:lkpqeo$let$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Aš nesilaikau "nulipimo" taisyklės. >>>> >>>> "monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in >>>> message >>>> news:lkif9i$ou1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Važiuodamas pagrindiniu keliu irgi nulipi? >>>>> >>>>> Nu tiek to, tavo teisė klysti. >>>>> >>>>> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message >>>>> news:lkhlpo$jvi$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Ar tamsta bandei žiūrėti ką reiškia sąvoka "Kelias"? Ten, kur >>>>>> susikerta >>>>>> du >>>>>> keliai, bet kokiu atveju teks kirsti vieno kelio važiuojamąją dalį. >>>>>> Trišalėj sankryžoj teks kirsti tik iš vienos pusės. Nebent neįmanoma >>>>>> važiuoti kelkraščiu. >>>>>> Mane taip pat nervina tokia teisinė chuinia, ir aš važiuoju per >>>>>> visokias >>>>>> sankryžas taip, kaip man reikia, o ne taip, kaip parašyta. Aišku, >>>>>> laikausi >>>>>> esminių KET punktų, t.y. saugau save. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "monaxas" <sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> wrote in >>>>>> message >>>>>> news:lkgjuu$ljq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Bleee, Kedai, nu tu bent perskaitai į ką replajini? >>>>>>> Nutai Aras pistelėjo, kad reik nulipt prieš sankryžą, nes >>>>>>> PRIVALOMA, tu >>>>>>> suspindėjai žiniomis, kas yr projektas pakeist PRIVALOMA į >>>>>>> REKOMENDUOJAMA. >>>>>>> Nutai jūs abu esat dalbajobai mano nuomone, nes neskiriat >>>>>>> sankryžos nuo >>>>>>> pervažiavimo į kitą kelio pusę. >>>>>>> >>>>>>> Suprantamai parašiau? >>>>>>> >>>>>>> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message >>>>>>> news:lkga83$chf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Kodėl tu į mane daugiskaita kreipiesi? >>>>>>>> Mano manymu 2 kelių sankirta kaip tik tai ir reiškia, kad nei >>>>>>>> vienas >>>>>>>> kelias nesibaigia, todėl tokiose vietose neįmanoma pervažiuoti į >>>>>>>> KITĄ >>>>>>>> kelio pusę važiuojant tiesiai. Ta idiotiška rekomendacija >>>>>>>> sankryžoms >>>>>>>> niekada nebuvo taikoma, čia tik ypatingi gudragalviai sugeba taip >>>>>>>> interpretuoti. >>>>>>>> Mano žiniomis pagal tą 66 straipsnį apskritai niekas nebuvo >>>>>>>> nubaustas, >>>>>>>> jis >>>>>>>> tėra deklaracija, kuria naudojasi vairuotojai savo teises >>>>>>>> kočiodami ir >>>>>>>> konfliktus keldami. >>>>>>>> Aš siūliau tą straipsnį apskritai išbraukti, nes niekas nežino ką >>>>>>>> reiškia >>>>>>>> „intensyvus“ eismas. >>>>>>>> >>>>>>>> monaxas rašė: >>>>>>>>> Bet tai blet mes suvokiam kas yra "pervžiuoti į kitą kelio >>>>>>>>> pusę"? Čia >>>>>>>>> taikoma visose sankryžose? >>>>>>>>> O jeigu čiurka - karatistas? Kaip džekičianasblet. >>>>>>>>> Tai pagal jūsų logiką, jei eismas intensyvus, nu ir aš važiuoju >>>>>>>>> pagrindiuniu keliu, tai prieš kiekvieno šalutinio keliuko >>>>>>>>> prisijungimą >>>>>>>>> privalau/man rekomenduojama persivesti dviratį krūvai laukiančių >>>>>>>>> šalutiniame kelyje prieš nosį?! >>>>>>>>> Ar jūsų absurdiškas straipsnis numato išimtis kada galima bybį >>>>>>>>> dėt ir >>>>>>>>> pervažiuot per sankryžą išdidžiai su pedalais? >>>>>>>>> >>>>>>>>> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net >>>>>>>>> <mailto:non@[[trinti]]katalogai.net>> wrote in message >>>>>>>>> news:lkg8ue$b9i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Kiek galima šitas nesąmones kartoti? Nuraminimui pasakysiu, >>>>>>>>> kad >>>>>>>>> pagal naują KET redakciją tokio painaus punkto nebeliks, tad >>>>>>>>> nebesiginčykite lygioje vietoje. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Čia siūloma nauja redakcija: >>>>>>>>> >>>>>>>>> http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> 66*0*. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, >>>>>>>>> apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio >>>>>>>>> vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį >>>>>>>>> vesdamas >>>>>>>>> dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto >>>>>>>>> priemonėms >>>>>>>>> *Dviračio vairuotojui, važiuojančiam važiuojamąja dalimi, >>>>>>>>> prireikus **pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į >>>>>>>>> kitą >>>>>>>>> kelio pusę**, rekomenduojama nulipti nuo dviračio **ir >>>>>>>>> kirsti >>>>>>>>> važiuojamąją dalį vedantis dviratį, jei eismo sąlygos to >>>>>>>>> reikalauja*. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Rekomendacijos teisės aktuose, žinoma, atrodo idiotiškai, >>>>>>>>> bet ką >>>>>>>>> jau darysi, jei vyrai patys savęs bijo ir nesiryžta pataisyti >>>>>>>>> žmoniškai. >>>>>>>>> MKN rekomendacijas reikėtų rašyti į švietėjiškus bukletus, >>>>>>>>> o ne į >>>>>>>>> KET. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Aras rašė: >>>>>>>>>> Tamsta pastudijuok KET ir Saugaus eismo įstatymą: į kokį >>>>>>>>>> apibrėžimą >>>>>>>>>> patenka sankryža ir iš kokių dalių sudarytas kelias. >>>>>>>>>> Sankryža patenka į apibrėžimą "Kelias", todėl iš to ir >>>>>>>>>> išplaukia >>>>>>>>>> visa durna situacija, kai dviratininkas, esant intensyviam >>>>>>>>>> eismui, >>>>>>>>>> norėdamas kirsti sankryžą (kas yra atitikmuo "pervažiuoti į kitą >>>>>>>>>> kelio >>>>>>>>>> pusę"), privalo nulipti nuo dviračio ir persivaryti jį pėstute. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "monaxas"<sudorok@shlezhevichiu.kitaip.tave.sudoros.lt> >>>>>>>>>> wrote >>>>>>>>>> in >>>>>>>>>> messagenews:lkg68s$8ob$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> tu gal skirk pervažiavimą į kitą kelio pusę nuo >>>>>>>>>>> važiuojamosios >>>>>>>>>>> dalies >>>>>>>>>>> susikirtimo sankryžoje, ką >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Aras"<nera@nera.nera> wrote in message >>>>>>>>>>> news:lkf7ju$3nh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Nu kad nupaišytoje schemoje dviratininkas kerta šalutinį >>>>>>>>>>>> kelią >>>>>>>>>>>> (pagal KET >>>>>>>>>>>> 66 p. pervažiuoja į kitą kelio pusę), todėl jis turėjo >>>>>>>>>>>> nulipti >>>>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>>>> varytis >>>>>>>>>>>> dviratį. Logikos nėra, bet įstatymo laikytis privalu. >>>>>>>>>>>> Kad jo nepraleido mašina - čia jau kitas reikalas. Pėsčiojo >>>>>>>>>>>> irgi >>>>>>>>>>>> gali >>>>>>>>>>>> nepraleisti, bet pėstysis dėl to neprivalo trenktis į >>>>>>>>>>>> mašiną. >>>>>>>>>>>> Lieka vienas klausimas - ar eismas buvo intensyvus... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> 66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, >>>>>>>>>>>> apsisukti >>>>>>>>>>>> ar >>>>>>>>>>>> pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi >>>>>>>>>>>> nulipti >>>>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>>>> kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas >>>>>>>>>>>> kliūties >>>>>>>>>>>> kitoms >>>>>>>>>>>> transporto priemonėms. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Bronco"<TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:lkddr1$ou$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> On 2014-05-07 12:21, Aras wrote: >>>>>>>>>>>>> Pagal realų man žinomą įvykį sprendžiu, kad kaltas >>>>>>>>>>>>> dviratininkas. >>>>>>>>>>>>> Dėl ko? >>>>>>>>>>>>> Buvo situacija sankryžoje, kai mašina lėtai judėjo per >>>>>>>>>>>>> perėją, >>>>>>>>>>>>> o >>>>>>>>>>>>> užsižiopsojusi bobulka atsitrenkė į mašinos šoną. Bobulka >>>>>>>>>>>>> lengvai >>>>>>>>>>>>> susižeidė. Atvykusi policija konstatavo, kad kalta >>>>>>>>>>>>> bobulka. >>>>>>>>>>>> Taip, gali būti toks variantas, jog kaltas >>>>>>>>>>>> dviratininkas, jei >>>>>>>>>>>> auto >>>>>>>>>>>> stovės beveik pasukusi ir lauks, kol pereis per perėją >>>>>>>>>>>> pėstieji, >>>>>>>>>>>> o >>>>>>>>>>>> aklas >>>>>>>>>>>> dviratininkas atmins ir trenksis į auto. Bet nupaišytoje >>>>>>>>>>>> schemoje >>>>>>>>>>>> auto >>>>>>>>>>>> ir dviratininkas važiuoja greta ir vienu metu įvažiuoja į >>>>>>>>>>>> sankryžą. Auto >>>>>>>>>>>> privalo praleist dviratininką, važiuojantį tiesiai, tada >>>>>>>>>>>> praleist >>>>>>>>>>>> pėsčiuosius, einančius perėja, ir tik tada užbaigti >>>>>>>>>>>> sukimo į >>>>>>>>>>>> dešinę >>>>>>>>>>>> manevrą. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> > >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>