jau tu mane puoli kaip tikras "rašto aiškintojas". Tai neslėpk savo žiburio po lova, dalinkis juo su visais. Juk ir Jėzus kalbėjo "pagal įsitikinimą", tačiau rašto aiškintojams atrodė, kad jis baisiai piktžodžiauja ir vertas teismo. Jei žmogus pažeidžia žmonių sukurtus įstatymus, jis jaučiasi kaltas. Kaltas turėjo jaustis Jėzus, kad gydė žmones sekmadienį, kalta jaučiuosi, jei važiuoju neįsijungus žibintų ar neprisisegus diržo... sąžinė man sako, kad esu kalta, jei nepaklausiau tėvo ir pasirinkau ne tą specialybę, kurią jis man siūlė, ne tą žmogų pamilau ir t.t. Norėti kaltės bet kokiu būdu bet kokia forma, tai prarasti sugebėjimą vertinti nekaltumą - šventumą ir aplamai jį išleisti iš akių nebežiūrint į brolį Kristaus vizijos akimis, nebematant Jėzaus veido. Nėra jokių tokių kompromisų su kalte, kurie padėtų išvengti skausmo - tik nekaltumas skausmą pašalina. Mokymasis ir yra gyvenimas čia.. Jei tik kaltės skausmas patrauks tave, atmink - esi priėmusi sprendimą prieš savo laimę. Priimk susitaikymą, ne atmetimą. Nuodėmė yra atmesti Deivą. Bet Jis yra pasakęs - ką padarysi bent vienam iš šių mažulėlių (ar bolių< sesių) man padarysi. vadinasi atmesdama, teisdama (neteisk ir nebūsi teisiame) atmeti ir patį Dievą. Matyk visą šventraščio kontekstą, o ne atskirus fragmentus. Kiekvieną dieną, kiekvieną minutę tu apsisprendi tarp nukryžiavimo ir Prisikėlimo; tarp ego ir Šventosios Dvasios. Ego ir yra kaltės pasirinkimas, Dievo atmetimas. Kaltas kaltina. Šventoji Tiesos Dvasia - tai pasirinkimas nekaltumo. Ją gavo dovanai tie, kurie tiki Kristų. Visa sprendimo galia yra tavo. Tau duota Laisva valia. Ką nusprendei tarp šių pasirinkimų yra fiksuojama. nes nėra kitų pasirinkimų - tik Tiesa arba iliuzija. Ego yra iliuzija, nes tikro atsiskyrimo ar Dievo atmetimo nėra ir negali būti. Viskas yra Jame, nes Jo sukurta. Jis yra mūsų buvimo priežastis. O priežastis ir pasekmė yra glaudžiai susiję. Tėvas yra Sūnaus priežastis. Ego ir iliuzija būdami opozicijoje abu negali būti Tiesa. O nuodėmė kyla iš ego. Daryk išvadas pati. Tu arba kaltas arba nekaltas, surakintas arba laisvas, laimingas arba nelaimingas. Stebuklas mokins tave, kad esi pasirinkus nekaltumą, laisvę, džiaugsmą, prisikėlimą. Ir tai ne priežastis, bet pasekmė. Tai natūralus rezultatas TEISINGO PASIRINKIMO būti laisvu nuo kaltės, Jėzaus aukos priėmimo su dėkingu džiaugsmu. Kiekvienas, kuriam teiksi išgydymą, gražins tai. kiekvienas, kurį atakjuosi, laikys tai prieš tave. Ar jis panaudos tai prieš tave ar ne - jokio skirtumo. Atakuodama tu vistiek manysi, kad panaudos ir laikysi jį sau priešu. Taip įsileidi baimę. Neįmanoma kitiems teikti tai, ko pati nenori be šios bausmės. DAVIMO KAINA YRA PRIĖMIMAS. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=20093