" Aš tau vėl sakau: pirmiausia sąžiningai pripažink pagrindinę krikščionybės mintį - žmogaus nuodėmę ir jo išganymą per Jėzaus Kristaus mirtį, o jau po to kalbėk apie liturgines subtilybes. " Iš tiesų, iš tiesų tau sakau - mūsų mintys nėra didelės ar mažos, galingos ar silpnos. jos paprasčiausiai yra teisingos arba klaidingos. Klaidingų minčių pasekmė ir yra taip vadinama tavo nuodėmė, pasireiškianti veiksmu, žodžiu..? Jokių neutralių minčių, veikiančių tuščia eiga nėra. Todėl nuodėmė ir turi būti taisoma ten, iš kur ji kyla, kur glūdi jos priežastis. Taig,i išganymui pirmiausia reikia pripažinti kad kiekviena mintis neša arba taiką arba karą, meilę arba baimę. Kiekviena mintis prisideda prie tiesos arba iliuzijos; išplečia tiesą arba daugina iliuzijas. Taigi, jei neturime neutralių minčių, tai negalime matyti neutralių daiktų, neutralaus pasaulio. Įsimylėjimo būsenoj mes visą pasaulį norim prglaust prie širdies. Bet vos tik koks debesėlis užstoja mūsų meilės saulutę, aplink imam matyti vien grūmojančius nuodėmingus žmones. Mąstymas ir rezultatas eina išvien. Mes ne tik kitaip imame matyti, bet mūsų pasikeitęs matymas, pasikeitus mintims, veikia ir aplinkinius žmones, nes protai yra ta mūsų vieta, kuri iš tiesų jungiasi. Ne kūnai. Tai, kad nėra privačių minčių kelia mums didelę atsakomybę. Štai šiame lygmeny ir turi vykti išgelbėjimas. ... Šventoji Tiesos Dvasia yra pasiųsta išgelbėti žmoniją. Jėzus - tai Šventosios Dvasios manifestacija žemėje... tai mistikų požiūris, Noja, jokia nauja doktrina. Mistikai turi tokį vieną pratimą, kurį gali pabandyti: užsidega žvakę ir pastato tokiame fone, kad gerai matytųsi jos aura. Sukupia dėmesį į aurą ir myntyse kalba: žalia, žalia, žalia... kol ima matyti žalią aurą. Tada medituoja ties kita spalva - fioletine, raudona, mėlyna. Šis pratimas tokiam pamąstymui - ar mes kitaip matom pasaulį, jei keičiam mintis, ar mūsų mintys įtakoja aplinkinį pasaulį. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=20093